Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 12
Role učitele ve vzdělávání "sociálně znevýhodněných" žáků
The role of the teacher in the elementary education of socially disadvantaget pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 12. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the role played by the teacher in the education of pupils growing up in conditions of social exclusion. The aim of the thesis is to understand the relationship between elementary school and the education ...
Práce se zabývá tím, jakou roli hraje učitel při vzdělávání žáků vyrůstajících v podmínkách sociálního vyloučení. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu porozumět vztahu jedné konkrétní základní školy ke ...
Práce se zabývá tím, jakou roli hraje učitel při vzdělávání žáků vyrůstajících v podmínkách sociálního vyloučení. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu porozumět vztahu jedné konkrétní základní školy ke ...
Vzdělávání dítěte s narušenou komunikační schopností na základní škole běžného typu
Education of a child with impaired communication abilities in elementary school ordinary type
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with the education of children with communication problems at a regular primary school. The theoretical part describes the ontogenetic development of speech, speech disorders and language planes. The second ...
Diplomová práce se zabývá vzděláváním dětí s komunikačními problémy na běžné základní škole. V teoretické části je popsán ontogenetický vývoj řeči, poruchy řeči a jazykové roviny. Druhá kapitola se zabývá komunikací a ...
Diplomová práce se zabývá vzděláváním dětí s komunikačními problémy na běžné základní škole. V teoretické části je popsán ontogenetický vývoj řeči, poruchy řeči a jazykové roviny. Druhá kapitola se zabývá komunikací a ...
Dítě s autismem v mateřské škole v kontextu inkluzivního vzdělávání
Child with autism in the context of inclusive education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 29. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou začleňování dětí s autismem do předškolního vzdělávání. Popisuje pojem autismus a jeho specifika, které se mohou výrazně projevit při zařazování dětí do společného vzdělávání ...
This diploma thesis deals with the issue of inclusion of children with autism in pre-school education. It describes the concept of autism and its specificities, which can be significantly manifested in the inclusion of ...
This diploma thesis deals with the issue of inclusion of children with autism in pre-school education. It describes the concept of autism and its specificities, which can be significantly manifested in the inclusion of ...
Inkluze žáka s poruchou chování na 1. stupni ZŠ
Inclusion of pupils with behavioral disorder in the first grade of elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mottlová, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 18. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with a problem of iclusion of pupils with behavioral disorder in the first grade of elementary shool. The goal of the thesis is to describe an approach of the teachers in the first grade of ordinary ...
Tato diplomová práce řeší téma inkluze žáků s poruchou chování na prvním stupni základní školy. Cílem práce bylo popsat přístup učitelek na prvním stupni běžné základní školy k těmto žákům. Teoretická část práce popisuje ...
Tato diplomová práce řeší téma inkluze žáků s poruchou chování na prvním stupni základní školy. Cílem práce bylo popsat přístup učitelek na prvním stupni běžné základní školy k těmto žákům. Teoretická část práce popisuje ...
Dítě s vývojovou dysfázií integrované v běžné základní škole
Child with developmental language disorder integrated into mainstream elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Klenková, Jiřina
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 13. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals the children with developmental language disorder, which are included in the regular type of school, and analysis of advantages and disadvantages resulting from this integration. The thesis includes ...
Diplomová práce pojednává o dětech s vývojovou dysfázií, které jsou zařazeny do běžného typu školy a analýze výhod a nevýhod plynoucích z této integrace. Práce obsahuje stručný popis vývoje dítěte mladšího školního věku, ...
Diplomová práce pojednává o dětech s vývojovou dysfázií, které jsou zařazeny do běžného typu školy a analýze výhod a nevýhod plynoucích z této integrace. Práce obsahuje stručný popis vývoje dítěte mladšího školního věku, ...
Podpora zdraví na vybraných typech základních škol
Healt promotion at different types of primary school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Marádová, Eva
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 27. 05. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Podoby edukační aktivizace u dospělých osob s poruchou autistického spektra
Forms of Educational Activation in Adults People with Autistic Spectrum Disorders
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 01. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce hovoří o fenoménu autismus z pohledu vzdělávání a edukační aktivizace u dospělých osob. Celý text je rozdělen na dvě pomyslné části. První teoretická část pojednává o možnostech chápání pojmu autismus, ...
The diploma thesis discusses autism phenomenon in terms of education and educational activation for adults. The whole text is divided into two imaginary parts. The first part deals with understanding of the term autism ...
The diploma thesis discusses autism phenomenon in terms of education and educational activation for adults. The whole text is divided into two imaginary parts. The first part deals with understanding of the term autism ...
Přátelství jako součást sociální integrace mladistvých s dětskou mozkovou obrnou
Friendship as a part of social integration od young people with Cerebral palsy
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hájková, Vanda
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 07. 06. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Dítě s Downovým syndromem v běžné škole
Child with Down syndrome in mainstream school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Zemková, Jaroslava
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 19. 06. 2020
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Odrazy myšlenek na podporu dětí s postižením v díle profesora Čády a jeho přesah do současné speciální pedagogiky
Reflections of ideas to support children with disabilities in the thesis of František Čáda and Its overlap with the current special education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mužáková, Monika
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 15. 09. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Cílem práce je zjištění míry přínosu významné osobnosti profesora Františka Čády pro formování české speciální pedagogiky v kontextu 20. století s přesahem do současnosti. Snahou je na základě zpracovaných archivních ...
Anotation The aim of thesis is to measure the contribution of prominent professor František Čáda for the formation of Czech special education in the context of 20th century to the present overlap. The effort is based on ...
Anotation The aim of thesis is to measure the contribution of prominent professor František Čáda for the formation of Czech special education in the context of 20th century to the present overlap. The effort is based on ...