Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 20
Realizace podpůrných opatření u žáků se specifickými poruchami chování na běžných základních školách
Implementation of support measures for pupils with specific behavioral disorders in primary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 19. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na poskytování podpory žákům se specifickými poruchami chování na běžných základních školách. Jejím cílem je zjistit, jakým způsobem je poskytována podpora žákům se specifickými poruchami chování ...
The diploma thesis is focused on providing support to pupils with specific behavioral disorders at ordinary primary schools. Its aim is to find out how support is provided to pupils with specific behavioral disorders at ...
The diploma thesis is focused on providing support to pupils with specific behavioral disorders at ordinary primary schools. Its aim is to find out how support is provided to pupils with specific behavioral disorders at ...
Inkluze žáka s poruchou chování na 1. stupni ZŠ
Inclusion of pupils with behavioral disorder in the first grade of elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mottlová, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 18. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with a problem of iclusion of pupils with behavioral disorder in the first grade of elementary shool. The goal of the thesis is to describe an approach of the teachers in the first grade of ordinary ...
Tato diplomová práce řeší téma inkluze žáků s poruchou chování na prvním stupni základní školy. Cílem práce bylo popsat přístup učitelek na prvním stupni běžné základní školy k těmto žákům. Teoretická část práce popisuje ...
Tato diplomová práce řeší téma inkluze žáků s poruchou chování na prvním stupni základní školy. Cílem práce bylo popsat přístup učitelek na prvním stupni běžné základní školy k těmto žákům. Teoretická část práce popisuje ...
"De magistro" Tomáše Akvinského
"De magistro" by Thomas Aquinas
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Rybák, David
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 11. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tomáš Adamovič "De magistro" Tomáše Akvinského "De magistro" by Thomas Aquinas Abstract The topic of the submitted Master Thesis is the "De magistro" question from the Disputed Questions on Truth by Thomas Aquinas. The aim ...
Tomáš Adamovič "De magistro" Tomáše Akvinského "De magistro" by Thomas Aquinas Abstrakt Tématem předložené diplomové práce je otázka "De magistro" z Disputovaných otázek o pravdě od Tomáše Akvinského. Cílem práce je ...
Tomáš Adamovič "De magistro" Tomáše Akvinského "De magistro" by Thomas Aquinas Abstrakt Tématem předložené diplomové práce je otázka "De magistro" z Disputovaných otázek o pravdě od Tomáše Akvinského. Cílem práce je ...
Vývoj metodiky psaní levou rukou a přístup pedagogů k levorukým žákům
Development of the Methodology of Left-hander's Writing and Teacher's Attitude toward Left-handed Children
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá vývojem metodiky psaní levou rukou, čerpáním z metodik v praxi základního vzdělávání, zkoumáním dostupných materiálů na téma levorukosti určených učitelům a rodičům žáků a popisem postupů a názorů ...
The thesis follows the development of the methodology of left-handers's writing, teacher's usage of the knowledge of methodology in a practice, researching the materials aimed in left- handness dedicated to teachers and ...
The thesis follows the development of the methodology of left-handers's writing, teacher's usage of the knowledge of methodology in a practice, researching the materials aimed in left- handness dedicated to teachers and ...
Postoje pedagogů k inkluzivnímu pojetí základního vzděláivání
Teacher's attitudes towards inclusive concept of basic education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Němec, Zbyněk
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 31. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání v pojetí běžných základních škol. Cílem práce je zjistit, jaká pozitiva a negativa spatřují pedagogové v inkluzivním pojetí základního vzdělávání, případně ...
This thesis deals with the concept of inclusive education in primary schools. The aim of this thesis is to find out what positives and negatives teachers see in inclusive concept of basic education, and what recommendations ...
This thesis deals with the concept of inclusive education in primary schools. The aim of this thesis is to find out what positives and negatives teachers see in inclusive concept of basic education, and what recommendations ...
Výzkum stresu učitelů vybraných ZŠ
Stress research of teachers of selected elementary schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hanušová, Jaroslava
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 06. 09. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: In 2003 The National Institute of Public Health (NIPH) in Prague carried out project of health promotion entitled "Reducing the risk of mental workload of teachers in primary schools and the possibility of objectification." ...
V roce 2003 probíhal pod garancí Státního zdravotního ústavu v Praze projekt podpory zdraví s názvem "Snížení rizika psychické pracovní zátěže učitelek základních škol a možnosti jejich objektivizace". Výzkum byl realizován ...
V roce 2003 probíhal pod garancí Státního zdravotního ústavu v Praze projekt podpory zdraví s názvem "Snížení rizika psychické pracovní zátěže učitelek základních škol a možnosti jejich objektivizace". Výzkum byl realizován ...
Kompetence učitele k rozvoji čtenářství žáků na 1. stupni ZŠ
Teachers' competencies to the progress of reading comprehension at a primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tomková, Anna
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 25. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá kompetencemi učitele k rozvoji čtenářství u žáků na 1. stupni ZŠ. První kapitola se zabývá odbornou terminologií, se kterou by měl být seznámen každý učitel, který chce rozvíjet čtenářství. ...
This diploma thesis deals with the competencies of teachers in order to develop passion for reading in pupils at primary schools (up to Year 5). The first chapter discusses the technical terminology which all teachers who ...
This diploma thesis deals with the competencies of teachers in order to develop passion for reading in pupils at primary schools (up to Year 5). The first chapter discusses the technical terminology which all teachers who ...
Žák 1. třídy a jeho adaptace v sociální oblasti z pohledu rodičů a učitelů 1. tříd ZŠ
First class primary school pupil and its adaptation in the social sphere from the perspective of parents and elementary school teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kropáčková, Jana
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou adaptace žáků 1. třídy ZŠ na školní prostředí v sociální oblasti. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na proces adaptace žáka na školní prostředí, ...
The diploma thesis deals with the adaptation 1st class primary school pupils, to the school environment in social area. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on the process of ...
The diploma thesis deals with the adaptation 1st class primary school pupils, to the school environment in social area. It is divided into theoretical and practical part. The theoretical part is focused on the process of ...
Rozvoj, možnosti a dovednosti učitele při práci s žáky s odlišným mateřským jazykem na 1. stupni ZŠ
Development, possibilities and skills of a teacher working with immigrant children in primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Horáčková, Klára
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 24. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Theoretical part follow up possibilities of a teacher in self-education of students with Czech as a second language problematic as well as preparation for entry to class for students with Czech as a second language and ...
Teoretická část shrnuje teoretická východiska, možnosti učitele vzdělávat se v problematice výuky žáků s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni, přípravu na vstup žáků s odlišným mateřským jazykem do třídy, která má ...
Teoretická část shrnuje teoretická východiska, možnosti učitele vzdělávat se v problematice výuky žáků s odlišným mateřským jazykem na prvním stupni, přípravu na vstup žáků s odlišným mateřským jazykem do třídy, která má ...
Klima ve školských zařízeních působících ve věznicích a v běžných odborných učilištích
Climate in the school working in prisons and in ordinary vocational schools
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Blažková, Veronika
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 23. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The aim of this thesis is to find out to what extent the prison environment can influence the mood of a teaching staff. In the theoretical part, after defining the basic concepts, we are going to deal with a school climate. ...
Cílem diplomové práce je snaha zjistit do jaké míry ovlivňuje vězeňské prostředí klima učitelského sboru. V teoretické části se po vymezení základních pojmů budeme věnovat klimatu školy. Toto základní téma vysvětlíme pomocí ...
Cílem diplomové práce je snaha zjistit do jaké míry ovlivňuje vězeňské prostředí klima učitelského sboru. V teoretické části se po vymezení základních pojmů budeme věnovat klimatu školy. Toto základní téma vysvětlíme pomocí ...