Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 37
Německá inspirace pro Máchův verš
German Inspiration for Poetry of K. H. Mácha
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 07. 02. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Eisner (1956) vyslovil domněnku, že se Mácha při formování některých svých veršů přidržoval aliteračního principu. Jedná se o původně starogermánský způsob utváření veršů, jehož výsledkem je v první řadě aliterační rým, ...
Eisner (1956) vyslovil domněnku, že se Mácha při formování některých svých veršů přidržoval aliteračního principu. Jedná se o původně starogermánský způsob utváření veršů, jehož výsledkem je v první řadě aliterační rým, ...
Eisner (1956) vyslovil domněnku, že se Mácha při formování některých svých veršů přidržoval aliteračního principu. Jedná se o původně starogermánský způsob utváření veršů, jehož výsledkem je v první řadě aliterační rým, ...
Dítě raného věku s postižením v ústavní a náhradní rodinné péči
Infants with Disabilities in Institutional and Surrogate Family Care
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 09. 02. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V práci se zabývám ústavními zařízeními pro děti do tří let. Spíše než na děti zdravé jsem se snažila práci zaměřit na děti různě znevýhodněné, zejména na děti se zdravotním postižením, dále pak na děti nemocné či z jiného ...
V práci se zabývám ústavními zařízeními pro děti do tří let. Spíše než na děti zdravé jsem se snažila práci zaměřit na děti různě znevýhodněné, zejména na děti se zdravotním postižením, dále pak na děti nemocné či z jiného ...
V práci se zabývám ústavními zařízeními pro děti do tří let. Spíše než na děti zdravé jsem se snažila práci zaměřit na děti různě znevýhodněné, zejména na děti se zdravotním postižením, dále pak na děti nemocné či z jiného ...
Krysař Mariny Cvětajevové: geneze, recepce a překlad poemy s komentářem
The Pied Piper of Marina Tsvetaeva: Genesis, Reception and Translations of Poems with Commentary
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Hlaváček, Antonín
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 06. 02. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Russian poet Marina Ivanovna Tsvetaeva (1892-1941) is one of the world's most prominent authors of the early 20th century. The Pied Piper (Ratcatcher) is the magnum opus of her work. The aim of my thesis was to literally ...
Ruská básnířka Marina Ivanovna Cvětajevová (1892 - 1941) je jednou z nejzajímavějších světových autorek první poloviny 20. století. Mezi vrcholné dílo její tvorby patří poéma Krysař. Cílem mé rigorózní práce bylo je poému ...
Ruská básnířka Marina Ivanovna Cvětajevová (1892 - 1941) je jednou z nejzajímavějších světových autorek první poloviny 20. století. Mezi vrcholné dílo její tvorby patří poéma Krysař. Cílem mé rigorózní práce bylo je poému ...
Výkon paměťových mechanismů u dospělých osob s narušenou komunikační schopností
The Working of Memory in Adults with Communication Disabilities
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 04. 09. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: In spite of increasing interest at the problematic of memory, the field of memory and logopedia is "tabula rasa". Therefore I try to describe general view of memory at adult people with impaired communication ability in ...
Přestože se v posledních desetiletích zvedá vlna zájmu o problematiku paměti, z hlediska logopedie, je paměť v této oblasti stále "tabula rasa". Proto se pokusím ve své práci "Výkon paměťových mechanismů u dospělých osob ...
Přestože se v posledních desetiletích zvedá vlna zájmu o problematiku paměti, z hlediska logopedie, je paměť v této oblasti stále "tabula rasa". Proto se pokusím ve své práci "Výkon paměťových mechanismů u dospělých osob ...
Environmentální výchova na prvním stupni ZŠ
Environmental education on primary school
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 06. 04. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The proposed doctoral thesis has been created with the aim to create a new modern concept of Environmental Education at primary schools, a concept that would reflect the changing conditions at schools and react to the ...
Předkládaná disertační práce vznikla se záměrem vytvořit nový, moderní koncept environmentální výchovy na prvním stupni základních škol. Takový koncept, který by odpovídal měnícím se podmínkám ve školách a který by reagoval ...
Předkládaná disertační práce vznikla se záměrem vytvořit nový, moderní koncept environmentální výchovy na prvním stupni základních škol. Takový koncept, který by odpovídal měnícím se podmínkám ve školách a který by reagoval ...
Prostorová plastická tvorba v proměnách koncepcí výtvarné výchovy. Keramická tvorba jako fenomén výtvarného umění a výtvarné výchovy.
Spatial plastic creation in Changing concepts of art education : ceramic art as a phenomenon of visual arts and art education
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 15. 02. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rozvíjení trojdimenzionálního - prostorového - myšlení, které je důležité pro poznávání světa a pochopení osobní identity v něm, je důvodem k častějšímu prosazování prostorové tvorby ve výuce na základních školách. Tato ...
Rozvíjení trojdimenzionálního - prostorového - myšlení, které je důležité pro poznávání světa a pochopení osobní identity v něm, je důvodem k častějšímu prosazování prostorové tvorby ve výuce na základních školách. Tato ...
Rozvíjení trojdimenzionálního - prostorového - myšlení, které je důležité pro poznávání světa a pochopení osobní identity v něm, je důvodem k častějšímu prosazování prostorové tvorby ve výuce na základních školách. Tato ...
Užití prvků Gestalt terapie v pedagogicko - psychologickém poradenství s důrazem na vývoj poradenského procesu
Exploiting elements of Gestalt therapy in the pedagogical and psychological consultancy focused on the development of counselling process
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Valentová, Lidmila
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 05. 09. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The rigorous work "Exploiting elements of Gestalt therapy in the pedagogica] and psychological consultancy (counselling children) focused on a development of counselling process shows, how it is possible to use the elements ...
Rigorózní práce Užití prvků Gestalt terapie V pedagogicko - psychologickém poradenství s důrazem na vývoj poradenského procesu ukazuje, jak lze obohacovat praxi dětského poradenského psychologa o prvky psychoterapie. Tato ...
Rigorózní práce Užití prvků Gestalt terapie V pedagogicko - psychologickém poradenství s důrazem na vývoj poradenského procesu ukazuje, jak lze obohacovat praxi dětského poradenského psychologa o prvky psychoterapie. Tato ...
Výzkum úrovně dovednosti čtení při vyučování ruštině na střední škole
Research of the Level of Reading Skills in Teaching Russian in a Secondary School
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Folprechtová, Jana
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 06. 02. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Závěrem diplomové práce věnované problematice osvojování a rozvíjení dovednosti čtení při vyučování ruštině na středních školách bych se ještě jednou ráda vrátila k definici a konečnému cíli osvojování čtení jako receptivní ...
Životní události jako rizikové faktory abúzu alkoholu u žen
Life events as risk factors of alcohol abuse in women
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 07. 02. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Je možné odhalit etiologii problémového pití alkoholu? Tuto otázku vystřídá ihned otázka další: Existuje vůbec nějaký počátek, který je možné definovat? Pakliže ano, co všechno etiologie pití v tomto smyslu může zahrnovat? ...
Je možné odhalit etiologii problémového pití alkoholu? Tuto otázku vystřídá ihned otázka další: Existuje vůbec nějaký počátek, který je možné definovat? Pakliže ano, co všechno etiologie pití v tomto smyslu může zahrnovat? ...
Je možné odhalit etiologii problémového pití alkoholu? Tuto otázku vystřídá ihned otázka další: Existuje vůbec nějaký počátek, který je možné definovat? Pakliže ano, co všechno etiologie pití v tomto smyslu může zahrnovat? ...
Využití Evropského jazykového portfolia pro rozvoj dovedností hodnocení a sebehodnocení u žáků ZŠ
Use of the European Language Portfolio for the development of evaluation and self-evaluation skills of primary school pupils
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 06. 02. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce řeší otázky hodnocení a sebehodnocení žáků základní školy. Je zaměřena na využití Evropského jazykového portfolia jako prostředku pro rozvoj dovednosti sebehodnocení u žáků. Teoretická část obsahuje pojmy ...
This diploma paper resolves the question of pupils" evaluation and selfevaluation. It is focused on the use of the European Language Portfolio as a tool to develop evaluation skills with pupils. The theoretical part consists ...
This diploma paper resolves the question of pupils" evaluation and selfevaluation. It is focused on the use of the European Language Portfolio as a tool to develop evaluation skills with pupils. The theoretical part consists ...