Využití Evropského jazykového portfolia pro rozvoj dovedností hodnocení a sebehodnocení u žáků ZŠ
Use of the European Language Portfolio for the development of evaluation and self-evaluation skills of primary school pupils
rigorózní práce (UZNÁNO)
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/8963Identifikátory
SIS: 148854
Kolekce
- Kvalifikační práce [18095]
Autor
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Katedra / ústav / klinika
Katedra preprimární a primární pedagogiky
Datum obhajoby
6. 2. 2007
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Uznáno
Diplomová práce řeší otázky hodnocení a sebehodnocení žáků základní školy. Je zaměřena na využití Evropského jazykového portfolia jako prostředku pro rozvoj dovednosti sebehodnocení u žáků. Teoretická část obsahuje pojmy s touto problematikou spojené. Praktická část poskytuje návod na zavedení a práci s EJP. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
This diploma paper resolves the question of pupils" evaluation and selfevaluation. It is focused on the use of the European Language Portfolio as a tool to develop evaluation skills with pupils. The theoretical part consists of definitions connected with these questions. The practical part provides a guide how to introduce and behave with the ELP. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)