Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 10
Utváření představ a osvojování vybraných konceptů používaných při sestavování programů s testovacími podmínkami na 1. stupni ZŠ
Examining the formation of ideas and learning about some programming concepts in the primary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis maps pupils' understanding about a functional principle of using commands along with testing conditions (IF, IF - THEN, REPEAT - UNTIL, etc.) when creating algorithms. The main aim of the thesis is to ...
Diplomová práce se zabývá představami žáků o smyslu a funkčním principu použití příkazů s testovacími podmínkami při sestavování algoritmů. Hlavním cílem diplomové práce je na základě teoretických východisek navrhnout ...
Diplomová práce se zabývá představami žáků o smyslu a funkčním principu použití příkazů s testovacími podmínkami při sestavování algoritmů. Hlavním cílem diplomové práce je na základě teoretických východisek navrhnout ...
Výuka vývoje softwarových aplikací s GUI na střední odborné škole
Application development with GUI at a secondary vocational school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štípek, Jiří
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Virtuální svět ve vzdělávání
Virtual world in education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vaňková, Petra
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 17. 01. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje informatického a algoritmického myšlení s využitím virtuálních světů, a to především v prostředí známé počítačové hry Minecraft. Cílem práce je analyzovat virtuální světy ...
The thesis deals with the development of computer and algorithmic thinking using virtual worlds, especially in the environment of the well-known computer game Minecraft. The aim of the thesis is to analyze virtual worlds ...
The thesis deals with the development of computer and algorithmic thinking using virtual worlds, especially in the environment of the well-known computer game Minecraft. The aim of the thesis is to analyze virtual worlds ...
Metodické přístupy k utváření představ žáků ZŠ a nižšího stupně víceletých gymnázií o principu programování počítače s využitím SCRATCH
Some approaches to the conceptual development of the principles of computer programming in SCRATCH in primary and middle school aged pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 07. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Metodické přístupy k utváření představ žáků ZŠ/nižšího stupně víceletých gymnázií o principu programování počítače s využitím SCRATCH AUTOR: Bc. Hana Šandová KATEDRA: Katedra informačních technologií a technické ...
TITLE: Teaching approaches to pupils' concept development about computer programming in SCRATCH AUTHOR: Bc. Hana Šandová DEPARTMENT: Department of information technology and education SUPERVISOR: Doc. RNDr. Miroslava ...
TITLE: Teaching approaches to pupils' concept development about computer programming in SCRATCH AUTHOR: Bc. Hana Šandová DEPARTMENT: Department of information technology and education SUPERVISOR: Doc. RNDr. Miroslava ...
Rozvoj algoritmického myšlení žáků ZŠ ve výuce informaticky zaměřených předmětů s využitím SCRATCH
The development of algorithmic thinking in elementary school pupils using the SCRATCH programming tool
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Černochová, Miroslava
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 10. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The diploma thesis deals with problems of algorithmization and programming at elementary schools. It examines the influence of teaching the basics of programming in Scratch on the development of pupils' algorithmic thinking ...
Diplomová práce se zabývá problematikou algoritmizace a programování na základních školách. Zkoumá vliv výuky základů programování ve Scratch na rozvoj algoritmického myšlení žáků a jejich schopnost rozvíjet logické myšlení ...
Diplomová práce se zabývá problematikou algoritmizace a programování na základních školách. Zkoumá vliv výuky základů programování ve Scratch na rozvoj algoritmického myšlení žáků a jejich schopnost rozvíjet logické myšlení ...
Python - programovací jazyk pro výuku algoritmizace a programování
Python - a Programming Language for Algorithms and Programming Education
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novák, Jaroslav
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 30. 05. 2011
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce představuje programovací jazyk Python jako nástroj pro výuku algoritmizace a programování. Pomocí průzkumu zkoumá vhodnost Pythonu pro tento účel. I na jeho základě konstatuje, že ho pro něj je možné použít. Popisuje ...
Podpora výuky programování na ZŠ
Programming at elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štípek, Jiří
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 15. 01. 2019
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá výukou programování na základních školách v České republice. Teoretická část práce se zaměřuje na mapování současného stavu výuky programování na základních školách. Dále jsou v práci mapovány ...
The diploma thesis deals with the teaching of programming at elementary schools in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis focuses on mapping the current state of the teaching of programming at elementary ...
The diploma thesis deals with the teaching of programming at elementary schools in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis focuses on mapping the current state of the teaching of programming at elementary ...
Výuka algoritmizace a programování se zaměřením na programovací jazyk Python
Algorithms and Programming Education with a focus on the programming language Python
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novák, Jaroslav
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 17. 06. 2013
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce zkoumá vhodnost použití programovacího jazyka Python v prostřední středních škol, používá jak kvantitativní, tak kvalitativní metody výzkumu, a konstatuje, že Python pro tento účel vhodný ve většině oblastí použití ...
The thesis researches the ability of use of Python programming language in the field of high school education and uses qualitative and quantitative methods of research and finds Python suitable. The thesis also brings ...
The thesis researches the ability of use of Python programming language in the field of high school education and uses qualitative and quantitative methods of research and finds Python suitable. The thesis also brings ...
Sbírka úloh pro podporu výuky algoritmizace a programování na SŠ
Collection of problems from algorithmization and programming
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Štípek, Jiří
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 23. 05. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The presented bachelor thesis deals with the issue of algorithmization and programming in high schools. It aims to create a set of programming exercises, including guidelines for teachers, which can then be used in programming ...
Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou algoritmizace a programování na středních školách. Klade si za cíl vytvořit soubor programovacích úloh, včetně metodik pro učitele, které mohou být využity při hodinách ...
Předložená bakalářská práce se zabývá problematikou algoritmizace a programování na středních školách. Klade si za cíl vytvořit soubor programovacích úloh, včetně metodik pro učitele, které mohou být využity při hodinách ...
Webová aplikace pro podporu výuky algoritmizace
A web application to support the teaching of algorithmization
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Procházka, Josef
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 27. 05. 2024
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen