Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 20
Vybrané atributy současné základní školy z hlediska požadavků školské reformy
Selected attributes of a contemporary primary school from the perspective of demands of school reform
Rigorózní práce (OBHÁJENO)
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 04. 09. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1 tel.: +420 221 900 111 www.pedf.cuni.cz IČ 00216208 DIČ CZ00216208 Dle čl. 4 Opatření rektora č. 6/2010 o Zpřístupnění elektronické databáze závěrečných prací http://www.cuni.cz/UK-3470.html ...
Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1 tel.: +420 221 900 111 www.pedf.cuni.cz IČ 00216208 DIČ CZ00216208 Dle čl. 4 Opatření rektora č. 6/2010 o Zpřístupnění elektronické databáze závěrečných prací http://www.cuni.cz/UK-3470.html ...
Magdalény Rettigové 4, 116 39 Praha 1 tel.: +420 221 900 111 www.pedf.cuni.cz IČ 00216208 DIČ CZ00216208 Dle čl. 4 Opatření rektora č. 6/2010 o Zpřístupnění elektronické databáze závěrečných prací http://www.cuni.cz/UK-3470.html ...
Sociální klima třídy
Social climate of classroom
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 02. 09. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V teoretické části diplomové práce jsem se zaměřil na problematiku sociálního klimatu školní třídy, na sociální pozice žáka ve třídě a interakce mezi jedincem a skupinou. Výzkumná část je opřena o zjištění, jak žáci konkrétní ...
The theoretical part of my thesis focuses on the issue of social climate of a school class, on social position of the pupil within the class as well as on the interaction between the individual and the group. The research ...
The theoretical part of my thesis focuses on the issue of social climate of a school class, on social position of the pupil within the class as well as on the interaction between the individual and the group. The research ...
Jak dítě vnímá pobyt v MŠ
How the child is perceiving the stay in the nursery school
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 21. 05. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Problematika vstupu dítěte do mateřské školy
Problems of child's admission to the nursery school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2009
Datum obhajoby: 29. 05. 2009
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis pursues problems of child's admission to the nursery school, subsequent adaptation of a child to a group of their peers in the nursery school setting. It also deals with the problems of adaptation and integration ...
Diplomová práce je věnována problematice vstupu dítěte do mateřské školy, následné adaptace dítěte do skupiny vrstevníků v prostředí mateřské školy. Zabývá se také problematikou adaptace a integrace dítěte se sluchovým ...
Diplomová práce je věnována problematice vstupu dítěte do mateřské školy, následné adaptace dítěte do skupiny vrstevníků v prostředí mateřské školy. Zabývá se také problematikou adaptace a integrace dítěte se sluchovým ...
Rozezpívání dětí na 1. stupni ZŠ se zaměřením na 1. ročník
Singing Scales in the Lower Grades of Primary School with a Focus on the First Grade
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 02. 09. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o problematice nerozezpívaných dětí mladšího školního věku, předkládá a vyhodnocuje způsoby řešení v současné praxi učitelů v základních školách. V teoretické části se věnuje dětskému hlasu, různým ...
The diploma thesis deals with a problem of non-singing (unmusical) young children. It presents and evaluates methods of solution in contemporary practice of primary school teachers. Theoretical part is devoted to children's ...
The diploma thesis deals with a problem of non-singing (unmusical) young children. It presents and evaluates methods of solution in contemporary practice of primary school teachers. Theoretical part is devoted to children's ...
Multikulturní výchova a vzdělávání českých a vietnamských žáků
Multicultural upbringing and education of Czech and Vietnamese pupils
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 04. 09. 2006
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato práce si klade za cíl zmapovat stav multikulturní výchovy a vzdělávání na vybraných pražských školách. K tomuto zjišťování byla použita metoda dotazníkového šetření. Z výzkumu vyplynulo, že zkoumané školy mají o ...
The scope of this document is to find out an actual situation and presence of the multicultural education at selected Prague's elementary schools. A methodology of Questionnaire's research has been used for acquiring of ...
The scope of this document is to find out an actual situation and presence of the multicultural education at selected Prague's elementary schools. A methodology of Questionnaire's research has been used for acquiring of ...
Hračka v současné mateřské škole
Toy in the Contemporary Nursery School
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Koťátková, Soňa
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 25. 01. 2007
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Vedení lidí v podmínkách malé školy z hlediska pedagogického procesu
Staff leadership under the conditions of a small school from the perspective of the pedagogical process
Rigorózní práce (NEOBHÁJENO)
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 03. 09. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Rigorous thesis "Staff leadership under the conditions o f a smáli school fřom the perspective o f the pedagogical process" deals with the theme o f staff leadership regarding the changing conditions o f the pedagogical ...
Cílem této práce je zmapovat problematiku vedení lidí z hlediska pedagogického procesu v mateřské škole s nejvýše patnácti zaměstnanci. Tento cíl byl vybrán jednak proto, že autorka prováděla před dvěma lety výzkumné šetření ...
Cílem této práce je zmapovat problematiku vedení lidí z hlediska pedagogického procesu v mateřské škole s nejvýše patnácti zaměstnanci. Tento cíl byl vybrán jednak proto, že autorka prováděla před dvěma lety výzkumné šetření ...
Význam integrace pro žáka se speciálními vzdělávacími potřebami
Significance of integration for pupils with special educational needs
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 05. 02. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The author's main objective of this work was to show the importance of integration of children with special educational needs (SEN) into the mainstream education system and putting these approaches to integration into ...
The author's main objective of this work was to show the importance of integration of children with special educational needs (SEN) into the mainstream education system and putting these approaches to integration into ...
The author's main objective of this work was to show the importance of integration of children with special educational needs (SEN) into the mainstream education system and putting these approaches to integration into ...
Diagnostika specifických poruch učení na úrovni učitele 1. stupně ZŠ
Diagnostics of specific learning difficulties from the position of the lower primary school teacher
Rigorózní práce (UZNÁNO)
Vedoucí práce: Kocurová, Marie
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 02. 09. 2008
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: V současné době se v naší populaci vyskytuje mnoho jedinců, kteří trpí specifickou poruchou učení. Proto, aby docházelo u těchto jedinců ke zlepšení či úplné nápravě, je zapotřebí především co nejdříve poruchu podchytit - ...
V současné době se v naší populaci vyskytuje mnoho jedinců, kteří trpí specifickou poruchou učení. Proto, aby docházelo u těchto jedinců ke zlepšení či úplné nápravě, je zapotřebí především co nejdříve poruchu podchytit - ...
V současné době se v naší populaci vyskytuje mnoho jedinců, kteří trpí specifickou poruchou učení. Proto, aby docházelo u těchto jedinců ke zlepšení či úplné nápravě, je zapotřebí především co nejdříve poruchu podchytit - ...