Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Sebehodnocení žáků na 2.stupni ZŠ
Pupils'self-assessment at elementary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Kateřina
Datum publikování: 2023
Datum obhajoby: 17. 05. 2023
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis deals with self-evaluation of pupils at the secondary school. The goal was to describe concept of self-evaluation in relation to school assessment and to introduce self-assessment into health education classes ...
Tato diplomová práce se věnuje problematice sebehodnocení žáků na druhém stupni základní školy. Jejím cílem bylo popsat možnosti rozvoje sebehodnocení v kontextu školního hodnocení a konkrétně v rámci hodin výchovy ke ...
Tato diplomová práce se věnuje problematice sebehodnocení žáků na druhém stupni základní školy. Jejím cílem bylo popsat možnosti rozvoje sebehodnocení v kontextu školního hodnocení a konkrétně v rámci hodin výchovy ke ...
Hodnocení žáka v přírodopisu
Pupil's Assesment in Biology
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Novotná, Kateřina
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 20. 05. 2022
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: The thesis is focused on formative assessment in biology, specifically it describes its use in biology teaching. The aim of the thesis is to discuss formative assessment, its strategies, methods and processes that can be ...
Bakalářská práce je zaměřena na formativní hodnocení v přírodopisu a dotýká se jeho využití ve výuce přírodopisu. Cílem je představit formativní hodnocení, jeho strategie, metody a postupy které lze využít v hodinách ...
Bakalářská práce je zaměřena na formativní hodnocení v přírodopisu a dotýká se jeho využití ve výuce přírodopisu. Cílem je představit formativní hodnocení, jeho strategie, metody a postupy které lze využít v hodinách ...
Spravedlivé hodnocení žáků ve škole - očima žáků a učitelů
Fair Assessment of Students - Views of Students and Teachers
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Greger, David
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 03. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt nenalezen
Inovativní formy hodnocení v současné škole se zaměřením na projekt Mapy učebního pokroku
Innovative forms of assessment in the present school focusing on project learning progress map
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Chvál, Martin
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 09. 01. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce objasňuje důležité pojmy, postupy, formy a metody hodnocení v současné škole se zaměřením na nové trendy v této oblasti. Cílem diplomové práce je zjistit, jak je ve školním hodnocení zastoupeno formativní ...
This thesis explains important concepts, procedures and forms of assessment in current school with a focus on new trends in this area. The thesis aim is to find out how is formative assessment and learning progress maps ...
This thesis explains important concepts, procedures and forms of assessment in current school with a focus on new trends in this area. The thesis aim is to find out how is formative assessment and learning progress maps ...
Využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve 3. ročníku ZŠ
Application of a portfolio for the third-year primary pupils self-evaluation
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Starý, Karel
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce pojednává o využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve třetím ročníku, které by mělo plnohodnotně sloužit k běžné diagnostice ze strany učitele a dále by mělo plnit funkci zpětné vazby pro žáka a rodiče ...
Diplomová práce pojednává o využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve třetím ročníku, které by mělo plnohodnotně sloužit k běžné diagnostice ze strany učitele a dále by mělo plnit funkci zpětné vazby pro žáka a rodiče ...
Diplomová práce pojednává o využití portfolia pro sebehodnocení žáků ve třetím ročníku, které by mělo plnohodnotně sloužit k běžné diagnostice ze strany učitele a dále by mělo plnit funkci zpětné vazby pro žáka a rodiče ...
Sebehodnocení žáků na 2. stupni vybrané základní školy
Self-assessment of pupils at the lower secondary school
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Starý, Karel
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 21. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce si klade za cíl zjistit, zda jsou žáci 2. stupně vybrané základní školy v Praze schopni účinné sebereflexe a zda jim s budováním sebehodnotících dovedností někdo na škole pomáhá. Hlavní výzkumný problém, ...
The study aims to find out whether pupils of the 2nd grade of selected elementary schools in Prague 4 are able to effectively refine themselves. The main question that this diploma thesis deals with is the question whether ...
The study aims to find out whether pupils of the 2nd grade of selected elementary schools in Prague 4 are able to effectively refine themselves. The main question that this diploma thesis deals with is the question whether ...