Hledat
Zobrazují se záznamy 1-6 z 6
Reedukace formálních poznatků v matematice v prostředí individuálního doučování
Reeducation of mechanical knowledge in mathematics during private supplementary tutoring
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 04. 09. 2015
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Práce je zaměřena na reedukaci formálních poznatků v oblasti zlomků. Jelikož každý žák má v poznávacím procesu jiné potřeby a tempo, je proces reedukace zasazen do prostředí soukromého individuálního doučování. V teoretické ...
The diploma thesis is aimed at reeducation of mechanical knowledge in the area of fractions. Since every student has different needs and pace in his/her process of gaining knowledge, the reeducation is set into their private ...
The diploma thesis is aimed at reeducation of mechanical knowledge in the area of fractions. Since every student has different needs and pace in his/her process of gaining knowledge, the reeducation is set into their private ...
Rozvíjení aktivity a tvořivosti ve vyučování tématu zlomek v 6. - 7. ročníku ZŠ
Developing activity and creativity in teaching fractions in grades 6 to 7
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Tichá, Marie
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 19. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: NÁZEV: Rozvíjení aktivity a tvořivosti ve vyučování tématu zlomek v 6. - 7. ročníku ZŠ AUTOR: Bc. Lenka Svobodová KATEDRA Katedra matematiky a didaktiky matematiky VEDOUCÍ PRÁCE: Mgr. Marie Tichá. CSc. ABSTRAKT: Diplomová ...
TITLE: Developing activity and creativity in teaching fractions in grades 6 to 7 AUTHOR: Bc. Lenka Svobodová DEPARTMENT: Department of Mathematics and Mathematical Education SUPERVISOR: Mgr. Marie Tichá, CSc. ABSTRACT: The ...
TITLE: Developing activity and creativity in teaching fractions in grades 6 to 7 AUTHOR: Bc. Lenka Svobodová DEPARTMENT: Department of Mathematics and Mathematical Education SUPERVISOR: Mgr. Marie Tichá, CSc. ABSTRACT: The ...
Číselná osa a její chápání u žáků základní školy
Number Line and its Understanding by Primary School Pupils
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 22. 05. 2017
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: This diploma thesis deals with the number line as a tool to improve pupil's understanding of various mathematical concepts, structures, properties and algorithms. The aim of the thesis is to determine how are lower secondary ...
Diplomová práce se zabývá číselnou osou jako prostředkem, který může zlepšit žákovo chápání mnohých matematických pojmů, struktur, vlastností a algoritmů. Cílem práce je zjistit, jak dokáží žáci 2. stupně ZŠ pracovat na ...
Diplomová práce se zabývá číselnou osou jako prostředkem, který může zlepšit žákovo chápání mnohých matematických pojmů, struktur, vlastností a algoritmů. Cílem práce je zjistit, jak dokáží žáci 2. stupně ZŠ pracovat na ...
Využití znalostí historie matematiky při vyučování zlomků
The use of history of mathematics in teaching of fractions
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kvasz, Ladislav
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 12. 09. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Tato diplomová práce je zaměřena na zlomky jako problémovou oblast vyučování matematiky. Cílem práce je zjistit, jakých chyb a chybných strategií se žáci při práci se zlomky dopouštějí a do jaké míry jim pomůže způsob, ...
This master thesis is focused on fractions as a problematic area of mathematics education. The goal of the thesis is to find out which mistakes students make and which wrong strategies they adopt in dealing with fractions. ...
This master thesis is focused on fractions as a problematic area of mathematics education. The goal of the thesis is to find out which mistakes students make and which wrong strategies they adopt in dealing with fractions. ...
Zlomky - některé obtíže žáků a didaktické přístupy učitelů
Fractions - Some Difficulties of Pupils and Teaching Approaches of Teachers
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Vondrová, Naďa
Datum publikování: 2014
Datum obhajoby: 19. 05. 2014
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: (česky) Zlomky představují jedno z kritických míst matematiky základní školy. Cílem této diplomové práce je a) popsat didaktické praktiky používané při výuce zlomků (zaměřené zejména na aditivní operace se zlomky), b) ...
(anglicky) Fractions are one of the critical areas of mathematics at the primary school. The aim of this diploma thesis is to describe didactic practices used when teaching fractions (focusing in particular on additive ...
(anglicky) Fractions are one of the critical areas of mathematics at the primary school. The aim of this diploma thesis is to describe didactic practices used when teaching fractions (focusing in particular on additive ...
Přístupy k výuce matematiky se zaměřením na učivo zlomků
Attitudes towards teaching mathematics focusing on fractions
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Jirotková, Darina
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 23. 05. 2018
Fakulta / součást: Pedagogická fakulta / Faculty of Education
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje přístupům k výuce matematiky se zaměřením na učivo zlomků. V úvodní části se věnuji přístupům k výuce a vymezuji dva výukové styly, transmisivní a konstruktivistický. V případě konstruktivistického ...
This diploma thesis is concerned with the attitude towards teaching mathematics focusing on teaching fractions. The first part pays attention to the attitudes towrsd teaching and specifies two different styles, classical ...
This diploma thesis is concerned with the attitude towards teaching mathematics focusing on teaching fractions. The first part pays attention to the attitudes towrsd teaching and specifies two different styles, classical ...