Hledat
Zobrazují se záznamy 1-7 z 7
Statistický model tvaru obličeje
Statistical model of the face shape
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 17. 06. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The goal of this thesis is to use machine learning methods for datasets of scanned faces and to create a program that allows to explore and edit faces represented as triangle meshes with a number of controls. Firstly we ...
Cíl této práce je použití metod strojového učení na dataset oskenovaných tváří a vytvořit tak program, který umožní prozkoumat a editovat tváře reprezentované trojúhelníkovou sítí pomocí několika ovládacích prvků. Nejprve ...
Cíl této práce je použití metod strojového učení na dataset oskenovaných tváří a vytvořit tak program, který umožní prozkoumat a editovat tváře reprezentované trojúhelníkovou sítí pomocí několika ovládacích prvků. Nejprve ...
Procedural Generator of Short Detective-like Stories
Procedurální generátor malých textových detektivních příběhů
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2022
Datum obhajoby: 13. 09. 2022
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Procedural generation of interactive stories is still an understudied area, most of the work on which is purely academic, while the application of these technologies in a practical, for a wide audience, area promises good ...
Procedurální generování interaktivních příběhů je stále nedostatečně prozkoumanou oblastí, většina práce je čistě akademická, zatímco aplikace těchto technologií v praktické oblasti pro široké publikum slibuje dobré vyhlídky. ...
Procedurální generování interaktivních příběhů je stále nedostatečně prozkoumanou oblastí, většina práce je čistě akademická, zatímco aplikace těchto technologií v praktické oblasti pro široké publikum slibuje dobré vyhlídky. ...
Interactive Processing of Volumetric Data
Interaktivní zpracování objemových dat
Dizertační práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 12. 05. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Title: Interactive Processing of Volumetric Data Author: Jan Kolomazník Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: RNDr. Josef Pelikán, Department of Software and Computer Science Education ...
Název práce: Interaktivní zpracování objemových dat Autor: Jan Kolomazník Katedra: Katedra software a výuky informatiky Školitel: RNDr. Josef Pelikán, Katedra software a výuky informatiky Abstrakt: Interaktivní vizualizace ...
Název práce: Interaktivní zpracování objemových dat Autor: Jan Kolomazník Katedra: Katedra software a výuky informatiky Školitel: RNDr. Josef Pelikán, Katedra software a výuky informatiky Abstrakt: Interaktivní vizualizace ...
Natural GPU-friendly dynamic hair animation
Přirozená dynamická animace vlasů vhodná pro GPU
Dizertační práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2015
Datum obhajoby: 21. 09. 2015
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Natural-looking hair is a key component for presenting believable virtual hu- mans, because the head and face form natural focal points of the human figure. In non-static scenes, hair behaviour is just as important as its ...
Přirozený vzhled vlasů je jedním z klíčových aspektů realističnosti virtuálních lidských postav, protože obličej a hlava přirozeně přitahují lidský pohled. V po- hyblivých scénách je realistické chování vlasů důležité ...
Přirozený vzhled vlasů je jedním z klíčových aspektů realističnosti virtuálních lidských postav, protože obličej a hlava přirozeně přitahují lidský pohled. V po- hyblivých scénách je realistické chování vlasů důležité ...
Umělá inteligence pro hru Azul
Artificial intelligence for the game of Azul
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Dingle, Adam Thomas
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 09. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Porovnání tří různých pristupů na vytvoření umělé inteligence prodoskovou hru Azul a jejich implementace, testování a následné výsledky testů. Součástí práce je taky simulace hry vytvořená v herním enginu ve které je možné ...
A comparison between three different approaches to developing an AI agent for the board game Azul and their implementation, testing and consequent results of said tests. A part of the thesis is also a simulator created in ...
A comparison between three different approaches to developing an AI agent for the board game Azul and their implementation, testing and consequent results of said tests. A part of the thesis is also a simulator created in ...
Echo state siete a ich využitie na predpovedanie časových radov
Echo state networks and their application in time series prediction
Echo state siete a ich využitie na predpovedanie časových radov
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mráz, František
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 06. 09. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Recurrent neural networks (RNN) enable to model dynamical sys- tems with variable input length. Their disadvantage is in inherently difficult trai- ning which means adjusting weights of connections between neurons connected ...
Rekurentné neurónové siete (RNN) umožňujú modelovať dynamické systémy s premenlivou dĺžkou vstupu. Ich nevýhoda je v náročnom učení, teda ťažkom nastavovaní váh neurónov, ktoré sú v sieti spojené. Echo state siete (ESN) ...
Rekurentné neurónové siete (RNN) umožňujú modelovať dynamické systémy s premenlivou dĺžkou vstupu. Ich nevýhoda je v náročnom učení, teda ťažkom nastavovaní váh neurónov, ktoré sú v sieti spojené. Echo state siete (ESN) ...
Webová aplikácia na precvičovanie databázových dopytov
Web application for learning SQL
Webová aplikace na procvičování databázových dotazů
Bakalářská práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pešková, Klára
Datum publikování: 2024
Datum obhajoby: 28. 06. 2024
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Within this work, an educational web application was created for prac- ticing database queries using SQL language. The website consists of of four main parts - SQL hřiště, Úkoly, Diskusní fórum and Test. Students are free ...
V rámci tejto práce vznikla vzdelávacia webová aplikácia na precvičovanie databázových dopytov pomocou jazyka SQL. Stránka sa skladá zo štyroch hlavných častí - SQL hřiště, Úkoly, Diskusní fórum a Test. Študenti majú možnosť ...
V rámci tejto práce vznikla vzdelávacia webová aplikácia na precvičovanie databázových dopytov pomocou jazyka SQL. Stránka sa skladá zo štyroch hlavných častí - SQL hřiště, Úkoly, Diskusní fórum a Test. Študenti majú možnosť ...