Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 35
Vývoj webového startupu a přechod na Lean development
Creating web startup and introducing the Lean development
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holan, Tomáš
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 03. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Práce popisuje metodiku Lean Development, sloužící pro řízení vývoje bez známého zadavatele. Dále popisuje již ukončený vývoj konkrétního projektu - webové aplikace, který probíhal bez znalosti této metodiky. Práce pak ...
This work describes The Lean Development methodology that can be used for managing development without known customer. Moreover, it describes the development of an already finished project - a web application that did not ...
This work describes The Lean Development methodology that can be used for managing development without known customer. Moreover, it describes the development of an already finished project - a web application that did not ...
Statistický model tvaru obličeje
Statistical model of the face shape
Diplomová práce (NEOBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pelikán, Josef
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 17. 06. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The goal of this thesis is to use machine learning methods for datasets of scanned faces and to create a program that allows to explore and edit faces represented as triangle meshes with a number of controls. Firstly we ...
Cíl této práce je použití metod strojového učení na dataset oskenovaných tváří a vytvořit tak program, který umožní prozkoumat a editovat tváře reprezentované trojúhelníkovou sítí pomocí několika ovládacích prvků. Nejprve ...
Cíl této práce je použití metod strojového učení na dataset oskenovaných tváří a vytvořit tak program, který umožní prozkoumat a editovat tváře reprezentované trojúhelníkovou sítí pomocí několika ovládacích prvků. Nejprve ...
Návrh a vyhodnocení uživatelského rozhraní pro osvětlování filmových scén
Design and evaluation of a user inteface for cinematic lighting
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 30. 01. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá globálním osvětlením a celkovým procesem nasvětlování předpřipravených scén. Za tímto účelem byl napsán program pro práci se světlem. Ten dokáže pracovat s přímým i nepřímým osvětlením v ...
This diploma thesis deals with global illumination and generally with the process of illumination of prepared scenes. A program for illumination management was written for this purpose. It can manage both direct and indirect ...
This diploma thesis deals with global illumination and generally with the process of illumination of prepared scenes. A program for illumination management was written for this purpose. It can manage both direct and indirect ...
Rozšíření frameworku Machinations
Extension of Machinations Framework
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2017
Datum obhajoby: 07. 09. 2017
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Framework Machinations is a tool for representing board games mechanics and mechanics of some computer games. Its main purpose is to allow game designers to test and tune the game's parameters before games release. However, ...
Framework Machinations je nástroj pro reprezentaci mechanik deskových a některých počítačových her. Jeho hlavním účelem je umožnit návrhářům otestovat a ladit parametry hry před jejím vydáním. Modely některých herních ...
Framework Machinations je nástroj pro reprezentaci mechanik deskových a některých počítačových her. Jeho hlavním účelem je umožnit návrhářům otestovat a ladit parametry hry před jejím vydáním. Modely některých herních ...
Výpočetní model zvířete určený pro výuku na SŠ
A Computational Model of an Animal Designed for High-School Education
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Brom, Cyril
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 30. 01. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V rámci této práce vznikl výpočetní model, jehož pomocí se dá simulovat učení zvířat. Model staví na variantě q-učení a umožňuje modelovat základní typy učení, včetně klasického a operantního podmiňování. Na rozdíl od ...
This work describes a computational model, which can be used to simulate learning in animals. Model is based on a variation of q-learning and can imitate general types of learning, such as classical and operant conditioning. ...
This work describes a computational model, which can be used to simulate learning in animals. Model is based on a variation of q-learning and can imitate general types of learning, such as classical and operant conditioning. ...
Harmonický posun výšky tónu
Harmonic pitch shifting
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Holan, Tomáš
Datum publikování: 2011
Datum obhajoby: 05. 09. 2011
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato práce se zabývá návrhem a implementací hudebního efektu sloužícího pro harmonický posun frekvence jednohlasého zpěvového signálu. Efekt umožňuje v reálném čase generovat ze vstupního signálu dva hlasy s posunem výšky ...
This thesis describes the design and implementation of audio effect for pitch shifting of monophonic singing signals. The effect can generate two pitch shifted voices from input signal in real-time, while preserving formants. ...
This thesis describes the design and implementation of audio effect for pitch shifting of monophonic singing signals. The effect can generate two pitch shifted voices from input signal in real-time, while preserving formants. ...
Sledování živých buněk v časových sekvencích
Live-cell tracking in time-lapse sequences
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šorel, Michal
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 03. 09. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Název práce: Sledování živých buněk v časových sekvencích Autor: Tomáš Zámečník Katedra: Kabinet software a výuky informatiky Vedoucí diplomové práce: RNDr. Michal Šorel Ph.D., Oddělení zpracování obrazu ÚTIA AV ČR Abstrakt: ...
Title: Live-cell tracking in time-lapse sequences Author: Tomáš Zámečník Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: RNDr. Michal Šorel Ph.D., Oddělení zpracování obrazu ÚTIA AV ČR Abstract: ...
Title: Live-cell tracking in time-lapse sequences Author: Tomáš Zámečník Department: Department of Software and Computer Science Education Supervisor: RNDr. Michal Šorel Ph.D., Oddělení zpracování obrazu ÚTIA AV ČR Abstract: ...
Hodnocení komplexity signálu ve zpracování zobrazení pomocí funkční magnetické rezonance
Signal complexity evaluation in the processing of functional magnetic resonance imaging
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Boldyš, Jiří
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 21. 05. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Zobrazení pomocí funkční magnetické rezonance je v současné době nejpoužívanějším nástrojem pro zkoumání mozkové aktivity lidí a zířat. Předmětem dobývání znalostí z naměřených dat je typicky lokalizace struktur mozku ...
Functional magnetic resonance imaging has been recently the most common tool for examining the neural activity in human and animals. The goal of a typical data-mining challenge is the localisation of brain areas activated ...
Functional magnetic resonance imaging has been recently the most common tool for examining the neural activity in human and animals. The goal of a typical data-mining challenge is the localisation of brain areas activated ...
Navigace jednotek v počítačových hrách za pomocí toků v sítích
Navigation of Units in Video Games Using Flow Networks
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Gemrot, Jakub
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 10. 06. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: This thesis investigates the navigation of units in real-time strategy computer games and is focused on the task of navigating a bigger group of units through a game world that contains narrows passages. The narrow passages ...
Tato diplomová práce se zabývá navigací jednotek v real-time strategických hrách a zaměřuje se především na problematiku navigace větší skupiny jednotek herním světem, v němž existují zúžená místa. V nich často dochází k ...
Tato diplomová práce se zabývá navigací jednotek v real-time strategických hrách a zaměřuje se především na problematiku navigace větší skupiny jednotek herním světem, v němž existují zúžená místa. V nich často dochází k ...
Klasifikace 3D objektů pomocí neuronových sítí
3D object classification using neural networks
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Křivánek, Jaroslav
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 10. 06. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Klasifikace 3D objektů pomocí neuronových sítí Bc. Miroslav Krabec Klasifikace 3D objektů se setkává s velkým zájmem v oblasti umělé in- teligence. Existuje mnoho různých přístupů využívajících umělé neuronové sítě k řešení ...
3D Object Classification Using Neural Networks Bc. Miroslav Krabec Classification of 3D objects is of great interest in the field of artificial intelligence. There are numerous approaches using artificial neural networks ...
3D Object Classification Using Neural Networks Bc. Miroslav Krabec Classification of 3D objects is of great interest in the field of artificial intelligence. There are numerous approaches using artificial neural networks ...