Hledat
Zobrazují se záznamy 1-10 z 226
Algoritmy pro směrování v mobilních sítích
Routing algorithms for mobile networks
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kučera, Luděk
Datum publikování: 2006
Datum obhajoby: 18. 09. 2006
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt nenalezen
Petersenovské obarvení a jeho varianty
Petersen coloring and variants
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šámal, Robert
Datum publikování: 2012
Datum obhajoby: 18. 06. 2012
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Petersenovské obarvení 3-regulárního grafu G je ekvivalentní tzv. normálnímu obarvení za použití pěti barev. Normální obarvení je dobré hranové obarvení ta- kové, že každá hrana je spolu se svými čtyřmi sousedy obarvena ...
The Petersen coloring of 3-regular graph G is equivalent to the normal coloring by five colors. The normal coloring is a good coloring of edges such that every edge and its four neighbours have together three or five ...
The Petersen coloring of 3-regular graph G is equivalent to the normal coloring by five colors. The normal coloring is a good coloring of edges such that every edge and its four neighbours have together three or five ...
Hry na grafech
Hry na grafech
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kratochvíl, Jan
Datum publikování: 2007
Datum obhajoby: 25. 06. 2007
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V této práci studujeme některé vlastnosti jedné hry typu cop&robber, při které se dva hráči - Policista (Cop) a Lupič (Robber) - střídají v tázích na konečném neorientovaném grafu. Oba hráči se pohybují rychlostí ...
In this thesis we study properties of one cop&robber game. In this game two players (Cop and Robber) take turns in moving on a finite undirected graph. Both players move with the speed at most one edge per turn. They ...
In this thesis we study properties of one cop&robber game. In this game two players (Cop and Robber) take turns in moving on a finite undirected graph. Both players move with the speed at most one edge per turn. They ...
Camouflage pattern generator
Generátor maskovacích vzorů
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Šejnoha, Jiří
Datum publikování: 2018
Datum obhajoby: 06. 09. 2018
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: The thesis focuses on the visual camouflage generation problem characterised by cre- ating a colored pattern that, when printed on an object, has concealment capabilities. A good concealment can save lives of military ...
Tato práce se zabývá generováním kamufláže fungující ve viditelném spektru. Gene- rovaná kamufláž je charakterizována barevným vzorem, který, je-li nanesen na objekt, vykazuje maskovací schopnosti. Kvalitní maskovací vzor ...
Tato práce se zabývá generováním kamufláže fungující ve viditelném spektru. Gene- rovaná kamufláž je charakterizována barevným vzorem, který, je-li nanesen na objekt, vykazuje maskovací schopnosti. Kvalitní maskovací vzor ...
Twilight Struggle
Twilight Struggle
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Cibulka, Josef
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 02. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Cílem této práce je vytvořit počítačovou verzi známé a oblíbené deskové hry Twilight Struggle. Program umožňuje uživatelům hrát hru v režimu hotseat a nebo proti počítačem řízenému protivníkovi. Automatická kontrola a ...
The aim of this work is to create a computer version of famous and popular board game Twilight Struggle. The program allows users to play the game in hotseat mode or in mode against computer controlled opponent. Automatic ...
The aim of this work is to create a computer version of famous and popular board game Twilight Struggle. The program allows users to play the game in hotseat mode or in mode against computer controlled opponent. Automatic ...
API for C# code generation
Rozhraní pro generování C# kódu
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hubička, Jan
Datum publikování: 2020
Datum obhajoby: 14. 09. 2020
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V práci představujeme knihovnu pro implementaci robustních generátorů kódu v jazyce C#. Stávající generátory kódu často pro nějaké vstupy produkují nepřeložitelný kód. Dochází ke jmeným kolizím a dalším problémům, což ...
This work presents a library for implementing robust generators of C# code. Exist- ing code generators often generate invalid code for some inputs. Issues such as name collisions reduce the reliability of code generation. ...
This work presents a library for implementing robust generators of C# code. Exist- ing code generators often generate invalid code for some inputs. Issues such as name collisions reduce the reliability of code generation. ...
Game theory and poker
Teorie her a poker
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Hladík, Milan
Datum publikování: 2013
Datum obhajoby: 02. 09. 2013
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Tato práce představí základní koncepty teorie her. Jsou představeny nezbytné modely a koncepty, následovány výpočetní složitostí odpovídajích algoritmů. Pok- er je formalizován v rámci modelů teorie her. Nejnovější algoritmy ...
This thesis introduces the basic concepts of the game theory. Necessary models and solution concepts are described. Follows the summary of the computational complexity of these concepts and corresponding algorithms. Poker ...
This thesis introduces the basic concepts of the game theory. Necessary models and solution concepts are described. Follows the summary of the computational complexity of these concepts and corresponding algorithms. Poker ...
Multicast routing
Směrování multicastů
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Mareš, Martin
Datum publikování: 2016
Datum obhajoby: 16. 06. 2016
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V práci implementujeme podporu multicastového směrování do směrovacího démonu BIRD. Nejprve projdeme základní principy multicastu v IP a různé režimy multicastového směrovacího protokolu PIM. Následně rozebíráme aspekty ...
We implement multicast routing in the BIRD routing daemon. At first, we review basic principles of IP multicast and different modes of the PIM multicast routing protocol. Then we outline the architecture of the BIRD and ...
We implement multicast routing in the BIRD routing daemon. At first, we review basic principles of IP multicast and different modes of the PIM multicast routing protocol. Then we outline the architecture of the BIRD and ...
Algorithmic aspects of intersection-defined graph classes
Algoritmické otázky průnikových tříd grafů
Diplomová práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Kratochvíl, Jan
Datum publikování: 2019
Datum obhajoby: 04. 09. 2019
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: Geometrically representable graphs are extensively studied area of research in contempo- rary literature due to their structural characterizations and efficient algorithms. The most frequently studied class of such graphs ...
Geometricky reprezentovatel'né triedy grafov sú intenzívne študovanou oblast'ou výskumu v súčasnej literatúre, a to kvôli ich štrukturálnym charakterizáciám a efektívnym algoritmom. Najštudovanejšou triedou takých ...
Geometricky reprezentovatel'né triedy grafov sú intenzívne študovanou oblast'ou výskumu v súčasnej literatúre, a to kvôli ich štrukturálnym charakterizáciám a efektívnym algoritmom. Najštudovanejšou triedou takých ...
Vizualizace grafů
Graph Visualisation
Bakalářská práce (OBHÁJENO)
Vedoucí práce: Pergel, Martin
Datum publikování: 2008
Datum obhajoby: 08. 09. 2008
Fakulta / součást: Matematicko-fyzikální fakulta / Faculty of Mathematics and Physics
Abstrakt: V predložené práci studujeme metody pro kreslení grafu ve 3D. V první cásti shrneme výsledky o ortogonálních nakresleních grafu s maximálním stupnem nižším než 6. Rozebereme použití fyzikálních principu pro kreslení ve 3D. ...
This thesis concentrates on drawing graphs in 3D. In the first part of the text, we concentrate on orthogonal layouts of graphs with maximum degree 6. We show how to draw graphs using high dimensional embedding (HDE) and ...
This thesis concentrates on drawing graphs in 3D. In the first part of the text, we concentrate on orthogonal layouts of graphs with maximum degree 6. We show how to draw graphs using high dimensional embedding (HDE) and ...