Zobrazit minimální záznam

Competency model as a a tool for systematic training in the student organization
dc.contributor.advisorTureckiová, Michaela
dc.creatorPolenová, Kristýna
dc.date.accessioned2017-06-01T05:57:09Z
dc.date.available2017-06-01T05:57:09Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/1842
dc.description.abstractCílem této práce je vytvořit kompetenční model pro pozice nových členů ve studentské organizaci a následně navrhnout seznam typů vzdělávacích akcí, kterých by se měli daní členové zúčastnit v průběhu první poloviny roku působení na nové pozici. Stanovenému cíli práce odpovídá i její struktura. Teoretická část této diplomové práce je rozdělena na dvě kapitoly. V první jsou čtenářům přiblíženy pojmy jako jsou kompetence, vzdělávání zaměstnanců, rozvoj, kompetenční model a řízení podle kompetencí. Seznámení se s těmito termíny je klíčové pro pochopení problematiky managementu vzdělávání. V druhé kapitole jsou již přiblíženy jednotlivé metody rozvojových a vzdělávacích aktivit, systematické vzdělávání a jeho fáze a tvorba kompetenčního modelu v organizaci. Poznatky, které jsou v teoretické části zmíněny, vznikly původně pro podnikové prostředí. Jedná se však o témata, jenž jsou řešena i ve vzdělávacích organizacích a také v organizacích, pro něž je vzdělávání členů vedlejším předmětem činnosti. Na teoretickou část navazuje část výzkumná. V ní jsou čtenáři nejprve seznámeni s metodologií výzkumného šetření. Následuje popis organizace a konkrétní pobočky AIESEC ČZU Praha. Dále je uvedený vytvořený kompetenční model pro jednotlivé pozice nových členů v organizaci AIESEC a jsou určeny požadované úrovně...cs_CZ
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to create a competency model for the jobs of new members of a student organization. The competency model is used to assemble a list of the types of educational activities that should be undertaken by the member in a half year frame after they start working on the new position in the organization. This goal is reflected by the structure of this thesis. The theoretical part is divided into two chapters. In the first one, the reader is acquainted with the concepts of competence, employee education, competency model, and management through competencies. The knowledge of these terms and their meaning is crucial for the understanding of the domain of education management. The contents of the second chapter deal with the various methods of development and educational activities, the systematical education and its phases, and the creation of competency model in an organization. The knowledge that is presented in the theoretical part comes originally from the corporate environment. But there it was created to address the same problems that are also faced by educational organizations, and also by organizations in which the education of its members is one of their secondary goals. The theoretical part is followed by the research part. The research methodology is described first. This...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.subjectKompetencecs_CZ
dc.subjectkompetenční modelcs_CZ
dc.subjectrozvoj pracovníkůcs_CZ
dc.subjectvzdělávání pracovníkůcs_CZ
dc.subjectmetody vzdělávánícs_CZ
dc.subjectCompetenceen_US
dc.subjectcompetency modelen_US
dc.subjectstaff developmenten_US
dc.subjectstaff trainingen_US
dc.subjecttraining methodsen_US
dc.titleKompetenční model jako nástroj pro tvorbu systematického vzdělávání ve studentské organizacics_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-01-20
dc.description.departmentCentrum školského managementucs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId172889
dc.title.translatedCompetency model as a a tool for systematic training in the student organizationen_US
dc.contributor.refereeŠafránková, Jana Marie
dc.identifier.aleph002123127
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement vzdělávánícs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement of Educationen_US
thesis.degree.programSpecializace v pedagogicecs_CZ
thesis.degree.programSpecializations in Pedagogyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Centrum školského managementucs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement vzdělávánícs_CZ
uk.degree-discipline.enManagement of Educationen_US
uk.degree-program.csSpecializace v pedagogicecs_CZ
uk.degree-program.enSpecializations in Pedagogyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csCílem této práce je vytvořit kompetenční model pro pozice nových členů ve studentské organizaci a následně navrhnout seznam typů vzdělávacích akcí, kterých by se měli daní členové zúčastnit v průběhu první poloviny roku působení na nové pozici. Stanovenému cíli práce odpovídá i její struktura. Teoretická část této diplomové práce je rozdělena na dvě kapitoly. V první jsou čtenářům přiblíženy pojmy jako jsou kompetence, vzdělávání zaměstnanců, rozvoj, kompetenční model a řízení podle kompetencí. Seznámení se s těmito termíny je klíčové pro pochopení problematiky managementu vzdělávání. V druhé kapitole jsou již přiblíženy jednotlivé metody rozvojových a vzdělávacích aktivit, systematické vzdělávání a jeho fáze a tvorba kompetenčního modelu v organizaci. Poznatky, které jsou v teoretické části zmíněny, vznikly původně pro podnikové prostředí. Jedná se však o témata, jenž jsou řešena i ve vzdělávacích organizacích a také v organizacích, pro něž je vzdělávání členů vedlejším předmětem činnosti. Na teoretickou část navazuje část výzkumná. V ní jsou čtenáři nejprve seznámeni s metodologií výzkumného šetření. Následuje popis organizace a konkrétní pobočky AIESEC ČZU Praha. Dále je uvedený vytvořený kompetenční model pro jednotlivé pozice nových členů v organizaci AIESEC a jsou určeny požadované úrovně...cs_CZ
uk.abstract.enThe aim of this thesis is to create a competency model for the jobs of new members of a student organization. The competency model is used to assemble a list of the types of educational activities that should be undertaken by the member in a half year frame after they start working on the new position in the organization. This goal is reflected by the structure of this thesis. The theoretical part is divided into two chapters. In the first one, the reader is acquainted with the concepts of competence, employee education, competency model, and management through competencies. The knowledge of these terms and their meaning is crucial for the understanding of the domain of education management. The contents of the second chapter deal with the various methods of development and educational activities, the systematical education and its phases, and the creation of competency model in an organization. The knowledge that is presented in the theoretical part comes originally from the corporate environment. But there it was created to address the same problems that are also faced by educational organizations, and also by organizations in which the education of its members is one of their secondary goals. The theoretical part is followed by the research part. The research methodology is described first. This...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Centrum školského managementucs_CZ
dc.identifier.lisID990021231270106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV