Show simple item record

Options of utilization of coaching methods in school psychologistswork
dc.contributor.advisorValentová, Lidmila
dc.creatorLibert, Tomáš
dc.date.accessioned2017-04-12T12:52:01Z
dc.date.available2017-04-12T12:52:01Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/17976
dc.description.abstractTato práce se zabývá možnostmi využití metod koučování v práci školního psychologa. Teoretická část mapuje trendy v oblasti koučování a různé přístupy ke koučování. Praktická část se zabývá specifickou metodou koučování - Inner Game vytvořenou Timothy Gallweyem a jejím použitím ve dvou případech v praxi školního psychologa.cs_CZ
dc.description.abstractThe thesis is dealing with potential of improvement of coaching metohods in school psychologist practises. The theoretical part of the thesis is focused on coaching trends and maping diferent accesses to coaching. The practical part is dealing with specific method of coaching - the Inner Game, which was created by Timothy Gallwey and its use two cases in school psychologist practices.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleMožnosti využití metod koučování v práci školního psychologacs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-22
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId69105
dc.title.translatedOptions of utilization of coaching methods in school psychologistsworken_US
dc.contributor.refereeKucharská, Anna
dc.identifier.aleph001013141
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychology and Special Pedagogyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologie a speciální pedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychology and Special Pedagogyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csTato práce se zabývá možnostmi využití metod koučování v práci školního psychologa. Teoretická část mapuje trendy v oblasti koučování a různé přístupy ke koučování. Praktická část se zabývá specifickou metodou koučování - Inner Game vytvořenou Timothy Gallweyem a jejím použitím ve dvou případech v praxi školního psychologa.cs_CZ
uk.abstract.enThe thesis is dealing with potential of improvement of coaching metohods in school psychologist practises. The theoretical part of the thesis is focused on coaching trends and maping diferent accesses to coaching. The practical part is dealing with specific method of coaching - the Inner Game, which was created by Timothy Gallwey and its use two cases in school psychologist practices.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990010131410106986


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV