Možnosti využití pohybových chvilek u žáků se speciálními potřebami - "Moveo ergo disco"
Possibilities of using of movement exercies for pupils with special needs - "Move ergo disco"
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/175704Identifikátory
SIS: 246889
Kolekce
- Kvalifikační práce [20518]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dlouhý, Martin
Fakulta / součást
Pedagogická fakulta
Obor
Učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní školy a střední školy tělesná výchova - výchova ke zdraví
Katedra / ústav / klinika
Katedra tělesné výchovy
Datum obhajoby
7. 9. 2022
Nakladatel
Univerzita Karlova, Pedagogická fakultaJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
tělovýchovné chvilky, pohyb, praktická škola, žáci se specifickými potřebamiKlíčová slova (anglicky)
physical education. Movement, practial school, pupils whit special needsOvěření mého předpokladu, který jsem poznala během mé praxe, a to že krátké pohybové chvilky u žáků s jinakostí zlepšují jejich život. Vedení pohybových chvilek v rozsahu 3 min s cílem naučit děti řadu cviků zaměřené na pohybové dovednosti. Jednoduché protažení kosterního svalstva a cvičení s koordinací pohybu těla. Pozorovaní a vyhodnocování programu průběhu programu. Snaha o pozitivní motivaci s kombinací optimálního cvičebního programu, který zajistí kladné přijetí pohybových chvilek. Projekt zaměřit také na získávání zpětné vazby. KLÍČOVÁ SLOVA tělovýchovné chvilky, pohyb, praktická škola, žáci se specifickými potřebami jinakost
Leading of movement exercises in the range of 3 minutes in order to teach children a series of exercises focused on motor skills. Simple stretching of skeletal muscles and exercises with coordination of body movement. Observation of the course of the program. Striving for positive motivation to practice the program and get feedback. KEYWORDS physical education. Movement, practial school, pupils whit special needs
