Zobrazit minimální záznam

The level of physical abilities of primary school pupils with different hourly subsidy for physical education.
dc.contributor.advisorHráský, Pavel
dc.creatorBareš, Matěj
dc.date.accessioned2022-07-25T14:54:24Z
dc.date.available2022-07-25T14:54:24Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/173954
dc.description.abstractTitle: The level of physical abilities of primary school pupils with different hourly subsidy for physical education Objetives: The aim of the work is to determine whether the pupils of the Benešov Dukelská primary school show that they have a larger subsidy of physical education since the 6th grade. Using a comparison with a classic elementary school, find out how students perform in sports. Method used: To reach the goal of the thesis, we will use a comparison of two schools. ZŠ Mnichovice, which has a classic regime of physical education, and ZŠ Dukelská Benešov, which has a sports extension. We will compare the performance of students in the disciplines of Olympic multi- sport. Results: According to the comparison of the classical primary school of the Mnichovice primary school and the school with the sports extension of the Dukelská Benešov primary school, we can claim that this influence was reflected in the results. In individual groups according to sports workload, better results were repeatedly shown for pupils with a higher hourly subsidy of physical education (PE). The averages of performances in the group also showed, where the differences between pupils with a higher hourly subsidy of PE and pupils with a classic hourly subsidy were often very marked. We reached the same conclusion...en_US
dc.description.abstractNázev: Úroveň pohybových schopností žáků základních škol s odlišnou hodinovou dotací tělesné výchovy Cíle: Cílem práce je určit, zda se u žáků ZŠ Benešov Dukelská projeví, že mají již od 6. ročníku větší dotaci tělesné výchovy. Pomocí porovnání s klasickou základní školou zjistit, jak si žáci vedou ve sportovních disciplínách. Metody: Pro naplnění cíle práce využijeme porovnání dvou škol. ZŠ Mnichovice, která má klasický režim tělesné výchovy a ZŠ Dukelská Benešov, která má sportovní rozšíření. Porovnávat budeme výkony žáků v disciplínách Olympijského víceboje. Výsledky: Dle provedeného porovnávání klasické základní školy ZŠ Mnichovice a školy se sportovním rozšířením ZŠ Dukelská Benešov můžeme tvrdit, že se tento vliv ve výsledcích projevil. V jednotlivých skupinách dle sportovního vytížení se opakovaně ukazovaly lepší výsledky u žáků s vyšší hodinovou dotací tělesné výchovy. Taktéž vypovídaly i průměry výkonů ve skupině, kde byly rozdíly mezi žáky s vyšší hodinovou dotací tělesné výchovy a žáky s klasickou hodinovou dotací často velmi markantní. Stejného závěru jsme dosáhli i při porovnání žáků bez ohledu na jejich sportovní činnost mimo tělesnou výchovu. Nejlepší výkony byly zpravidla u žáků s vyšší hodinovou dotací tělesné výchovy, naopak nejhorší výkony byly ve všech případech u žáků bez...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectTělesná výchovacs_CZ
dc.subjectpočet hodin tělesné výchovycs_CZ
dc.subjectzákladní školacs_CZ
dc.subjectsportovní výkoncs_CZ
dc.subjectPhysical educationen_US
dc.subjectnumber of lessons of physical educationen_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectsport performanceen_US
dc.titleÚroveň pohybových schopností žáků základních škol s odlišnou hodinovou dotací tělesné výchovy.cs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2022
dcterms.dateAccepted2022-06-20
dc.description.departmentLaboratoř sportovní motorikycs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId225646
dc.title.translatedThe level of physical abilities of primary school pupils with different hourly subsidy for physical education.en_US
dc.contributor.refereePeřinová, Radka
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Laboratoř sportovní motorikycs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csNázev: Úroveň pohybových schopností žáků základních škol s odlišnou hodinovou dotací tělesné výchovy Cíle: Cílem práce je určit, zda se u žáků ZŠ Benešov Dukelská projeví, že mají již od 6. ročníku větší dotaci tělesné výchovy. Pomocí porovnání s klasickou základní školou zjistit, jak si žáci vedou ve sportovních disciplínách. Metody: Pro naplnění cíle práce využijeme porovnání dvou škol. ZŠ Mnichovice, která má klasický režim tělesné výchovy a ZŠ Dukelská Benešov, která má sportovní rozšíření. Porovnávat budeme výkony žáků v disciplínách Olympijského víceboje. Výsledky: Dle provedeného porovnávání klasické základní školy ZŠ Mnichovice a školy se sportovním rozšířením ZŠ Dukelská Benešov můžeme tvrdit, že se tento vliv ve výsledcích projevil. V jednotlivých skupinách dle sportovního vytížení se opakovaně ukazovaly lepší výsledky u žáků s vyšší hodinovou dotací tělesné výchovy. Taktéž vypovídaly i průměry výkonů ve skupině, kde byly rozdíly mezi žáky s vyšší hodinovou dotací tělesné výchovy a žáky s klasickou hodinovou dotací často velmi markantní. Stejného závěru jsme dosáhli i při porovnání žáků bez ohledu na jejich sportovní činnost mimo tělesnou výchovu. Nejlepší výkony byly zpravidla u žáků s vyšší hodinovou dotací tělesné výchovy, naopak nejhorší výkony byly ve všech případech u žáků bez...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: The level of physical abilities of primary school pupils with different hourly subsidy for physical education Objetives: The aim of the work is to determine whether the pupils of the Benešov Dukelská primary school show that they have a larger subsidy of physical education since the 6th grade. Using a comparison with a classic elementary school, find out how students perform in sports. Method used: To reach the goal of the thesis, we will use a comparison of two schools. ZŠ Mnichovice, which has a classic regime of physical education, and ZŠ Dukelská Benešov, which has a sports extension. We will compare the performance of students in the disciplines of Olympic multi- sport. Results: According to the comparison of the classical primary school of the Mnichovice primary school and the school with the sports extension of the Dukelská Benešov primary school, we can claim that this influence was reflected in the results. In individual groups according to sports workload, better results were repeatedly shown for pupils with a higher hourly subsidy of physical education (PE). The averages of performances in the group also showed, where the differences between pupils with a higher hourly subsidy of PE and pupils with a classic hourly subsidy were often very marked. We reached the same conclusion...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Laboratoř sportovní motorikycs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
uk.thesis.defenceStatusO


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV