Zobrazit minimální záznam

Trade mark as a form of competitors fight of Pilsner breweries
dc.contributor.advisorKubů, Eduard
dc.creatorPánková, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-12T09:29:34Z
dc.date.available2017-04-12T09:29:34Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/17118
dc.description.abstractV této práci se snažím především analyzovat ochrannou známku a její možné využití v rámci konkurenčního boje na přelomu devatenáctého a dvacátého století a to na příkladu plzeňských pivovarů. V práci se mi podařilo nahlížet na její funkci z několika různých pohledů, ať již estetického, či právního. Ve všech případech jsem se snažila určit její postavení a důležitost v rámci podnikového know-how. Práce přináší některé nové pohledy na roli ochranné známky, především coby aktivního nástroje konkurenčního boje. Známka tedy nevstupovala do hospodářských dějin jen jako pasivní činitel, ale bylo ji možno využít i aktivní preventivní obraně dobrého jména značky.cs_CZ
dc.description.abstractThe goal of my work is to analyse the trade mark and it's possibly utilization in competitors fight of pilsner breweries at the end of the 19th and beginning of the 20th century. I try to use different points of view, for example the aesthetic, or juridical. In all instances was important for me to look on the trade mark as substantial part of enterprise's know-how. My work presents some new points of view of the part of trade mark, especially as an active instrument in competitors fight. The mark wasn't only a passive instrument, but it was possible to use it to for preventive defence against the competition. 56en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleOchranná známka jako nástroj konkurenčního boje plzeňských pivovarů na přelomu devatenáctého a dvacátého stoletícs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-12
dc.description.departmentÚstav hospodářských a sociálních dějincs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Economic and Social Historyen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId37542
dc.title.translatedTrade mark as a form of competitors fight of Pilsner breweriesen_US
dc.contributor.refereeŠouša, Jiří
dc.identifier.aleph001002132
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHistoriecs_CZ
thesis.degree.disciplineHistoryen_US
thesis.degree.programHistorické vědycs_CZ
thesis.degree.programHistoryen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav hospodářských a sociálních dějincs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Economic and Social Historyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csHistoriecs_CZ
uk.degree-discipline.enHistoryen_US
uk.degree-program.csHistorické vědycs_CZ
uk.degree-program.enHistoryen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csV této práci se snažím především analyzovat ochrannou známku a její možné využití v rámci konkurenčního boje na přelomu devatenáctého a dvacátého století a to na příkladu plzeňských pivovarů. V práci se mi podařilo nahlížet na její funkci z několika různých pohledů, ať již estetického, či právního. Ve všech případech jsem se snažila určit její postavení a důležitost v rámci podnikového know-how. Práce přináší některé nové pohledy na roli ochranné známky, především coby aktivního nástroje konkurenčního boje. Známka tedy nevstupovala do hospodářských dějin jen jako pasivní činitel, ale bylo ji možno využít i aktivní preventivní obraně dobrého jména značky.cs_CZ
uk.abstract.enThe goal of my work is to analyse the trade mark and it's possibly utilization in competitors fight of pilsner breweries at the end of the 19th and beginning of the 20th century. I try to use different points of view, for example the aesthetic, or juridical. In all instances was important for me to look on the trade mark as substantial part of enterprise's know-how. My work presents some new points of view of the part of trade mark, especially as an active instrument in competitors fight. The mark wasn't only a passive instrument, but it was possible to use it to for preventive defence against the competition. 56en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav hospodářských a sociálních dějincs_CZ
dc.identifier.lisID990010021320106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV