Využití kvalitativního a kvantitativního výzkumu pro tvorbu následné marketingové strategie u tištěných medií
Aplication of quality and quantity data outputs of research to be used for follow up marketing strategy in print medias
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/170544Identifikátory
SIS: 53231
Kolekce
- Kvalifikační práce [18079]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Gibarti, Jana
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Mediální studia
Katedra / ústav / klinika
Katedra mediálních studií
Datum obhajoby
4. 2. 2008
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
kvalitativní a kvantitativní výzkum, vstupní a výstupní data výzkumu, metoda stopování zraku, oční kamera, hloubkový rozhovor, čtenost, povědomí o značce, týdeník EURO, image a produktová reklama, marketingová strategieKlíčová slova (anglicky)
Qualitative and Quantitative Research, Input and Output Research Data, Eye-Tracking Research Method, Eye-Tracker, In-depth Interview, Brand Awareness, EURO Business Weekly, Image and Product Advertisement (Ad), Marketing StrategyDiplomová práce na téma "Využití výsledků kvalitativních a kvantitativních výzkumů pro následnou marketingovou strategii tištěných médií" pojednává o využití výsledků výzkumů pro tvorbu nové marketingové strategie v praxi. Obsahem této práce je analýza procesu tvorby této strategie pro ekonomický týdeníku EURO, která vznikala na základě doporučení realizovaného kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Popisuje metodu oční kamery v kombinaci s metodou hloubkových rozhovorů a s metodou CAWI (kvantitativní). Dokumentuje v několika etapách dosažené praktické výsledky nové marketingové strategie pro týdeník EURO.
Diploma thesis entitled "Application of Qualitative and Quantitative Research Methods into Marketing Strategy of Print Medias" discusses employment of output research data accumulated on eye-tracking, in-depth interviewing and CAWI method of research. These research outcomes are further analyzed and implemented in the development process of the EURO Business Weekly strategy in the Czech publishing market. The final evaluation is based on a mutual comparison of results which were recorded by the EURO Business Weekly in the years 2005 and 2006.