Zobrazit minimální záznam

Expoundation of key competions for problem's solving in activity centres step by step programme
dc.contributor.advisorKargerová, Jana
dc.creatorSrbová, Kateřina
dc.date.accessioned2017-04-10T13:00:40Z
dc.date.available2017-04-10T13:00:40Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/15454
dc.description.abstractDiploma work "Expoundation of key competentions for problems's solving in activity centres Step By Step Programme " is centred on the activity centres theme in Step By Step Programme and on the question, in which way is it possible to expound key competentions, particularly competention for problems's solving. Theoretical part describes today's approach to school teaching in connection with The European trend of training and education. It presents the Step By Step Programme, its bases, policies and fundamentals. It charts the idea of activity centres with historical connection and decribes its approach to the Step By Step Programme. Practical part results from the problemacy of key competentions integration to the school training. Operational investigation proves by evidence the way to their integrating in activity centres use of the Step By Step Programme at one of the primary schools in Prague.en_US
dc.description.abstractDiplomová práce "Rozvíjení klíčové kompetence řešení problému v centrech aktivit programu Začít spolu" se věnuje tématu center aktivit v programu Začít spolu a otázce, jakým způsobem lze v centrech rozvíjet klíčové kompetence, konkrétně kompetence řešení problémů. Teoretická část popisuje současné pojetí výuky v kontextu Evropského trendu výchovy a vzdělávání. Prezentuje program Začít spolu, jeho východiska, strategie a zásady. Mapuje myšlenku center aktivit v historickém kontextu a popisuje jejich pojetí v programu Začít spolu. Výzkumná část vychází z problematiky integrace klíčových kompetencí do výuky. Akční výzkum dokumentuje cestu jejich začleňování do praxe center akivit programu Začít spolu na jedné základní škole v Praze.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Pedagogická fakultacs_CZ
dc.titleRozvíjení klíčových kompetencí k řešení problému v centrech aktivit programu "začít spolu"cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-05-12
dc.description.departmentKatedra primární pedagogikycs_CZ
dc.description.facultyPedagogická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Educationen_US
dc.identifier.repId58376
dc.title.translatedExpoundation of key competions for problem's solving in activity centres step by step programmeen_US
dc.contributor.refereeTomková, Anna
dc.identifier.aleph000977758
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.degree.disciplineUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
thesis.degree.programUčitelství pro základní školycs_CZ
thesis.degree.programTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPedagogická fakulta::Katedra primární pedagogikycs_CZ
uk.faculty-name.csPedagogická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Educationen_US
uk.faculty-abbr.csPedFcs_CZ
uk.degree-discipline.csUčitelství pro 1. stupeň základní školycs_CZ
uk.degree-discipline.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
uk.degree-program.csUčitelství pro základní školycs_CZ
uk.degree-program.enTeacher Training for Primary Schoolsen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csDiplomová práce "Rozvíjení klíčové kompetence řešení problému v centrech aktivit programu Začít spolu" se věnuje tématu center aktivit v programu Začít spolu a otázce, jakým způsobem lze v centrech rozvíjet klíčové kompetence, konkrétně kompetence řešení problémů. Teoretická část popisuje současné pojetí výuky v kontextu Evropského trendu výchovy a vzdělávání. Prezentuje program Začít spolu, jeho východiska, strategie a zásady. Mapuje myšlenku center aktivit v historickém kontextu a popisuje jejich pojetí v programu Začít spolu. Výzkumná část vychází z problematiky integrace klíčových kompetencí do výuky. Akční výzkum dokumentuje cestu jejich začleňování do praxe center akivit programu Začít spolu na jedné základní škole v Praze.cs_CZ
uk.abstract.enDiploma work "Expoundation of key competentions for problems's solving in activity centres Step By Step Programme " is centred on the activity centres theme in Step By Step Programme and on the question, in which way is it possible to expound key competentions, particularly competention for problems's solving. Theoretical part describes today's approach to school teaching in connection with The European trend of training and education. It presents the Step By Step Programme, its bases, policies and fundamentals. It charts the idea of activity centres with historical connection and decribes its approach to the Step By Step Programme. Practical part results from the problemacy of key competentions integration to the school training. Operational investigation proves by evidence the way to their integrating in activity centres use of the Step By Step Programme at one of the primary schools in Prague.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra primární pedagogikycs_CZ
dc.identifier.lisID990009777580106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV