Zobrazit minimální záznam

Czech language in the Polish school
dc.contributor.advisorŠebesta, Karel
dc.creatorBartoszewska, Anna
dc.date.accessioned2017-04-06T12:32:58Z
dc.date.available2017-04-06T12:32:58Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/13546
dc.description.abstractPráce je věnovaná postavení češtiny v Polské škole v Praze. V první části se autorka zabývá historii a vznikem polských škol za hranicemi, a také vznikem, vývojem a současným stavem Polské školy v Praze. V části druhé charakterizuje předmět český jazyk v polské škole na základě programových dokumentů a učebnicových plánů. Poslední kapitola je založená na dotazníkovém šetření, jimž autorka zjišťovala jaké znalosti mají žáci Polské školy v Praze, jaké zaujímají postoje k češtině, jak ji využívají, posléze jaké mají s výukou zkušenosti a jak ji hodnotí. V závěru jsou formulovaná některá doporučení pro výuku češtiny na základě zjištěných skutečností.cs_CZ
dc.description.abstractThe work engages in the status of the Czech language in the Polish School in Prague. In the first part, the author deals with the history and formation of Polish schools abroad, as well as with the formation, development, and current situation of the Polish School in Prague. The second part characterises the subject of the Czech language in the Polish School based on program documents and teaching plans. The last chapter is based on a questionnaire survey, by which the author ascertained the knowledge of pupils of the Polish School in Prague, their attitudes to Czech, the way they use the Czech language, and their experience with the tuition as well as their evaluation. The conclusion formulates certain recommendations for teaching Czech based on the ascertained facts.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleČeský jazyk v Polské školecs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-09-10
dc.description.departmentÚstav bohemistických studiícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Czech Studiesen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId50084
dc.title.translatedCzech language in the Polish schoolen_US
dc.contributor.refereeHrdlička, Milan
dc.identifier.aleph001034570
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineČeština pro cizincecs_CZ
thesis.degree.disciplineCzech for Non-Native Speakersen_US
thesis.degree.programPhilologyen_US
thesis.degree.programFilologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav bohemistických studiícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Czech Studiesen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csČeština pro cizincecs_CZ
uk.degree-discipline.enCzech for Non-Native Speakersen_US
uk.degree-program.csFilologiecs_CZ
uk.degree-program.enPhilologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csPráce je věnovaná postavení češtiny v Polské škole v Praze. V první části se autorka zabývá historii a vznikem polských škol za hranicemi, a také vznikem, vývojem a současným stavem Polské školy v Praze. V části druhé charakterizuje předmět český jazyk v polské škole na základě programových dokumentů a učebnicových plánů. Poslední kapitola je založená na dotazníkovém šetření, jimž autorka zjišťovala jaké znalosti mají žáci Polské školy v Praze, jaké zaujímají postoje k češtině, jak ji využívají, posléze jaké mají s výukou zkušenosti a jak ji hodnotí. V závěru jsou formulovaná některá doporučení pro výuku češtiny na základě zjištěných skutečností.cs_CZ
uk.abstract.enThe work engages in the status of the Czech language in the Polish School in Prague. In the first part, the author deals with the history and formation of Polish schools abroad, as well as with the formation, development, and current situation of the Polish School in Prague. The second part characterises the subject of the Czech language in the Polish School based on program documents and teaching plans. The last chapter is based on a questionnaire survey, by which the author ascertained the knowledge of pupils of the Polish School in Prague, their attitudes to Czech, the way they use the Czech language, and their experience with the tuition as well as their evaluation. The conclusion formulates certain recommendations for teaching Czech based on the ascertained facts.en_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav bohemistických studiícs_CZ
dc.identifier.lisID990010345700106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV