Zobrazit minimální záznam

The current state and possibilities of information literacy instruction at Faculty of Arts of Charles University in Prague
dc.contributor.advisorSchwarz, Josef
dc.creatorStůj, Václav
dc.date.accessioned2020-08-25T14:28:20Z
dc.date.available2020-08-25T14:28:20Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/13002
dc.description.abstractBakalářská práce popisuje vybraná teoretická východiska a zkušenosti z výuky informační gramotnosti, podle nichž jsou v závěru formulována některá doporučení k rozvoji informační výuky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Práce se skládá ze tří částí, ve kterých se postupně seznamujeme se zkušenostmi z teorie i praxe, abychom je mohli v poslední části aplikovat. První část se zaměřuje pouze na teorii a vystihnutí obsahu pojmu informační gramotnosti. S přechodem do druhé části se dostáváme k situaci informačního vzdělávání v České republice. Později se práce zaměřuje také na prostředí vysokých škol. V poslední, třetí části se seznamujeme s vybranými metodami a trendy informační výuky a s výsledky provedeného průzkumu informační gramotnosti studentů na Filozofické fakultě. Nakonec jsou popsána některá doporučení k rozvoji informační výchovy na Filozofické fakultě. V přílohách najdeme zpracovaný průzkum. [Autorský abstrakt].cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleSoučasný stav a možnosti výuky informační gramotnosti na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Prazecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-09-04
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId36164
dc.title.translatedThe current state and possibilities of information literacy instruction at Faculty of Arts of Charles University in Pragueen_US
dc.contributor.refereeMachytková, Marta
dc.identifier.aleph000825278
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csBakalářská práce popisuje vybraná teoretická východiska a zkušenosti z výuky informační gramotnosti, podle nichž jsou v závěru formulována některá doporučení k rozvoji informační výuky na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Práce se skládá ze tří částí, ve kterých se postupně seznamujeme se zkušenostmi z teorie i praxe, abychom je mohli v poslední části aplikovat. První část se zaměřuje pouze na teorii a vystihnutí obsahu pojmu informační gramotnosti. S přechodem do druhé části se dostáváme k situaci informačního vzdělávání v České republice. Později se práce zaměřuje také na prostředí vysokých škol. V poslední, třetí části se seznamujeme s vybranými metodami a trendy informační výuky a s výsledky provedeného průzkumu informační gramotnosti studentů na Filozofické fakultě. Nakonec jsou popsána některá doporučení k rozvoji informační výchovy na Filozofické fakultě. V přílohách najdeme zpracovaný průzkum. [Autorský abstrakt].cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990008252780106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV