Zobrazit minimální záznam

Pupils' Attitudes to Physical Education at a Primary School in Slaný
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorHalbichová, Adéla
dc.date.accessioned2020-09-16T09:49:35Z
dc.date.available2020-09-16T09:49:35Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/120285
dc.description.abstractNázev: Postoje žáků ZŠ ve Slaném k tělesné výchově Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak žáci vybrané základní školy vnímají tělesnou výchovu a identifikovat faktory, které jejich postoje ovlivňují. Metody: Studie byla provedena na zvolené základní škole ve Slaném. Zúčastnilo se jí 99 žáků 6. až 9. třídy, tedy ve věku 11-16 let. V práci je použita metoda elektronického dotazování, které bylo aplikováno na žáky ZŠ prostřednictvím internetových stránek katedry druhého stupně. Žákům byl touto formou distribuován dotazník o 23 otázkách, který byl před zveřejněním konzultován s vedoucím práce a ověřen pilotáží. Ke zhotovení teoretické části byla nastudována odborná literatura a internetové zdroje týkající se dané problematiky. Výsledky: Z výsledků dotazování vyplývá, že většina žáků má k tělesné výchově kladný postoj, převážně z důvodu, že jim tělocvik přináší zábavu a úlevu od běžného sezení v lavicích v ostatních předmětech. Část žáků však tělesnou výchovu vnímá negativně, neboť ne všichni jsou stejně pohybově nadaní a ti, kteří v některých sportech nevynikají prožívají jisté obtíže. Záporně je žáky vnímán především fakt, že jsou za své výkony v hodinách hodnoceni známkami, což by mohlo být právě pro skupinu méně pohybově talentovaných dětí demotivující. Klíčová slova: postoje,...cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Pupils' Attitudes to Physical Education at a Primary School in Slaný Objectives: The primary aim of this study is to find out how pupils of the chosen primary school in Slaný perceive PE and to determine factors, which influence their attitudes. Methods: The study took place at a chosen primary school in the city of Slaný and 99 pupils from 6th to 9th grade took part in it. The children were asked to complete an electronic questionnaire consisting of 23 questions, which was loaded to the website of the lower secondary school department. Before publishing, the questionnaire was consulted with the head of this bachelor thesis and verified by a few other people. For the theoretical part, some secondary data from professional articles, literature and websites were collected and analysed. Results: According to the results, most children have a positive attitude to PE. It brings them joy and relief from sitting at a desk as in the other subjects. There are also pupils, who have negative feelings about PE. Not all the students have the same skills and aptitudes in sports and those who are not as good at some activities have certain struggles during the classes. Their motivation is affected mainly by the fact that they are evaluated for their performance and can get a poor grade. Keywords:...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectPostojecs_CZ
dc.subjecttělesná výchovacs_CZ
dc.subjectdětics_CZ
dc.subjectsportcs_CZ
dc.subjectČRcs_CZ
dc.subjectAttitudes,Physical educationen_US
dc.subjectchildren,sporten_US
dc.subjectCzech Republicen_US
dc.titlePostoje žáků ZŠ ve Slaném k tělesné výchověcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2020
dcterms.dateAccepted2020-08-26
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId214678
dc.title.translatedPupils' Attitudes to Physical Education at a Primary School in Slanýen_US
dc.contributor.refereeVorálek, Rostislav
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Postoje žáků ZŠ ve Slaném k tělesné výchově Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je zjistit, jak žáci vybrané základní školy vnímají tělesnou výchovu a identifikovat faktory, které jejich postoje ovlivňují. Metody: Studie byla provedena na zvolené základní škole ve Slaném. Zúčastnilo se jí 99 žáků 6. až 9. třídy, tedy ve věku 11-16 let. V práci je použita metoda elektronického dotazování, které bylo aplikováno na žáky ZŠ prostřednictvím internetových stránek katedry druhého stupně. Žákům byl touto formou distribuován dotazník o 23 otázkách, který byl před zveřejněním konzultován s vedoucím práce a ověřen pilotáží. Ke zhotovení teoretické části byla nastudována odborná literatura a internetové zdroje týkající se dané problematiky. Výsledky: Z výsledků dotazování vyplývá, že většina žáků má k tělesné výchově kladný postoj, převážně z důvodu, že jim tělocvik přináší zábavu a úlevu od běžného sezení v lavicích v ostatních předmětech. Část žáků však tělesnou výchovu vnímá negativně, neboť ne všichni jsou stejně pohybově nadaní a ti, kteří v některých sportech nevynikají prožívají jisté obtíže. Záporně je žáky vnímán především fakt, že jsou za své výkony v hodinách hodnoceni známkami, což by mohlo být právě pro skupinu méně pohybově talentovaných dětí demotivující. Klíčová slova: postoje,...cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Pupils' Attitudes to Physical Education at a Primary School in Slaný Objectives: The primary aim of this study is to find out how pupils of the chosen primary school in Slaný perceive PE and to determine factors, which influence their attitudes. Methods: The study took place at a chosen primary school in the city of Slaný and 99 pupils from 6th to 9th grade took part in it. The children were asked to complete an electronic questionnaire consisting of 23 questions, which was loaded to the website of the lower secondary school department. Before publishing, the questionnaire was consulted with the head of this bachelor thesis and verified by a few other people. For the theoretical part, some secondary data from professional articles, literature and websites were collected and analysed. Results: According to the results, most children have a positive attitude to PE. It brings them joy and relief from sitting at a desk as in the other subjects. There are also pupils, who have negative feelings about PE. Not all the students have the same skills and aptitudes in sports and those who are not as good at some activities have certain struggles during the classes. Their motivation is affected mainly by the fact that they are evaluated for their performance and can get a poor grade. Keywords:...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV