Marketingový plán studia Yoga Karlín
The marketing plan for Yoga Karlín studio
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/108876Identifiers
Study Information System: 199610
Collections
- Kvalifikační práce [8921]
Author
Advisor
Referee
Pecinová, Markéta
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
3. 9. 2019
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Keywords (Czech)
služby, marketingový mix, pozorování, hloubkový rozhovor, SWOT analýza, jógaKeywords (English)
services, marketing mix, observation, deep interview, SWOT analysis, yogaNázev: Marketingový plán studia Yoga Karlín Cíle: Cílem bakalářské práce je vytvoření marketingového plánu, který bude sloužit jako podklad pro budoucí činnost studia Yoga Karlín. Plán je zpracován na základě analýzy aktuální situace, ve které se studio nachází. Metody: Pro získání potřebných dat bylo využito několik metod. Mezi ně patří pozorování, které popisuje dobu odbavení klientů na recepci, dále probíhalo hloubkové interview s majitelem a provozním studia, kteří subjektivně hodnotili aktuální situaci. Jako další byla vytvořena analýza konkurence a scoring model, soustřeďující se na 7 jógových studií. Na základě výsledků předchozích metod byla vytvořena SWOT analýza. Výsledky: Analýza konkurence ukázala, že největším konkurentem je studio Jógovna. Je to místo, které dosáhlo nejlepších výsledků v rámci uskutečněného scoring modelu, díky kvalitě svých služeb, dostupnosti a dalším pozorovaným faktorům. Pro marketingový plán byla stěžejní SWOT analýza, která přehledně zobrazila silní a slabé stránky studia Yoga Karlín a příležitosti a hrozby trhu. Jako největší slabinou se ukázal nedostatečný systém vzduchotechniky, chybějící rezervační systém a slabé využití místnosti fyzioterapie. Klíčová slova: služby, marketingový mix, pozorování, hloubkový rozhovor, SWOT analýza, jóga
Title: Marketing plan for studio Yoga Karlín Objectives: The main goal of this bachelor thesis is to create marketing plan for studio Yoga Karlin, which can be helpful for future development of the studio. This plan is based on an analysis of the current situation of studio Yoga Karlín. Methods: Several methods are used to obtain data for this thesis. Among them observation, which is used for observing experience of clients with reception. Deep interview is used for evaluation of studio situation by studio operating manager and main manager. As another method is used analysis of competition and scoring model which is based on 7 another yoga studios. Based on the results of the previous methods was created SWOT analysis. Results: As the strongest competitor we can consider yoga studio Jógovna according to results of analysis. This place had the best score in "scoring model" thanks to qualities of it's services, availability and other observable factors. The key for marketing plan was SWOT analysis, which showed strengths and weaknesses of studio Yoga Karlín and opportunities and threats of the market. As the biggest weakness analysis showed insufficient ventilation system, missing reservation system and poor usage of physiotherapeutic room. Keywords: services, marketing mix, observation, deep...