Komunikační analýza vybraných produktů značky adidas Originals a vliv komunikace na odprodej modelů této značky
Marketing analysis of selected articles from adidas Originals and the impact of marketing communications on its sales
bachelor thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/107218Identifiers
Study Information System: 204456
Collections
- Kvalifikační práce [17632]
Author
Advisor
Referee
Báča, Ladislav
Faculty / Institute
Faculty of Social Sciences
Discipline
Marketing Communications and Public Relations
Department
Department of Marketing Communication and Public Relations
Date of defense
12. 6. 2019
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
Komunikace, prodej, analýza, strategie, brand, adidas, Originals, tenisky, NMD, DeeruptKeywords (English)
Marketing, communications, sales, analysis, strategy, adidas, Originals, sneakers, NMD, DeeruptBakalářská práce se zabývá komunikační strategií značky adidas, konktrétně komunikací značky komunikaci o těchto modelech a porovna marketingu na vnímání a prodej modelů. Zároveň se práce soustředí na sekundární t Teoretická část práce se věnuje konceptů značky adidas, respektive značky adidas Originals. Tato část obsahuje také informace o značce: její stručnou historii, produkty a d Praktická část zkoumá komunikaci na jednotlivých úrovních distribučního řetězce a prodejní data jaké množství výrobků si obchody předobjednaly, případně doobjednaly, a jak se produktům dařilo na maloobchodní úrovni. Zkoumány jsou také ceny a objemy prodaných modelů na sekundárním trhu a prostřednictvím dotazníkového šetření je vyhodnoceno povědomí veřejnosti.