Faktory ovlivňující customer experience v kontextu retail storů nových formátů
Factors influencing customer experience in context of new format retail stores
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/107212Identifikátory
SIS: 204380
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Jesenský, Daniel
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
12. 6. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Customer experience, customer experience management, retail, loajalita zákazníka, nákupní chování, rozhodovací proces, marketingové stimuly, emoce, reakceKlíčová slova (anglicky)
Customer experience, customer experience management, retail, customer loyalty, shopping behavior, decision-making, marketing stimuli, emotions, reactionsBakalářská práce "Faktory ovlivňující customer experience v kontextu retail storů nových formátů" se zabývá fenoménem customer experience v in-store prostředí a faktory, jejichž ma- nagementem se společnosti snaží ovlivňovat rozhodovací procesy a nákupní chování zákazníků. První část práce prozkoumává existující teorii na téma customer experience a jeho managementu. Fenomén customer experience práce dále rozebírá v kontextu retail storů a zkoumá dimenze zákazníkova vnímání a jeho interních reakcí na marketingové stimuly využité v in-store marketingové komunikaci (kognitivní, afektivní a fyzické), které na něj v místě pro- deje působí, a na sociální interakce s osobami přítomnými v retail storu. Část empirická zjišťuje skrze průzkum ve vybraném retail storu nového formátu situaci v tržním prostředí České re- publiky. Prozkoumává reakce, emoce, pocity a postoje zákazníka vůči prostředí vybraného re- tail storu a následně analyzuje, zda má jejich charakter vliv na zákazníkovu loajalitu.
The bachelor thesis "Factors influencing customer experience in context of new format retail stores" is focused on in-store customer experience phenomenon and on factors companies use in order to influence customers' purchasing behaviour and their decision-making pro- cesses. The theoretical part of the thesis explores, reviews and presents the theory on customer experi- ence, customer experience management, in-store customer experience and customer's internal responses to the marketing stimuli (cognitive, affective and physical) and customer's social interactions with other actors present in the retail store. By conducting a survey in a chosen new format retail store, the empirical part of the bachelor thesis then reviews the situation on the Czech market. It examines reactions, emotions, sensations and attitudes towards the retail shop- ping environment and subsequently analyses whether customer's loyalty is influenced by the character of those reactions.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Revitalizace značky Manufacture Prim 1949 se zaměřením na období roků 2010 a 2011
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOHrabánková, Markéta (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2012)Datum obhajoby: 18. 6. 2012Bakalářská práce na téma "Revitalizace značky Manufacture PRIM 1949 se zaměřením na období roku 2010 a 2011" se zabývá procesem revitalizace, kterým Manufacture PRIM 1949 v tomto vymezeném období prochází. Cílem je představit ... -
Ideální zákaznická zkušenosti napříč generacemi
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOFrolíková, Štěpánka (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2019)Datum obhajoby: 17. 6. 2019Diplomová práce se zabývá rozdíly ve vnímání zákaznické zkušenosti mezi generacemi X, Y a Z. Zaměřuje se na to, jak si zástupci generací představují ideální průběh zákaznické cesty a na to jak se jejich očekávání střetává ... -
Výzkum oblíbenosti projektu Tipsport Gamechanger mezi fanoušky MMA
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOLev, Šimon (Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2025)Datum obhajoby: 22. 1. 2025Title: Research of the popularity of the Tipsport Gamechanger project among MMA fans. Objectives: The objective of the thesis is a research of the popularity of the Tipsport Gamechanger project among MMA fans. The research ...
