Revitalizace značky Manufacture Prim 1949 se zaměřením na období roků 2010 a 2011
Revitalization of brand Manufacture Prim 1949 (2010-2011)
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/45847Identifikátory
SIS: 116487
Katalog UK: 990015084010106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Dolanská, Nora
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
18. 6. 2012
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Značka, revitalizace, hodinky, integrovaná marketingová komunikace, customizace, filosofie značky, identita značky, marketing luxusního zboží, customer experience management, Manufacture PRIM 1949, A. Lange &, SőhneKlíčová slova (anglicky)
Brand, revitalization, watches, integrated marketing communication, customization, brand philosophy, brand identity, marketing of luxury goods, customer experience management, Manufacture PRIM 1949, A. Lange &, SőhneBakalářská práce na téma "Revitalizace značky Manufacture PRIM 1949 se zaměřením na období roku 2010 a 2011" se zabývá procesem revitalizace, kterým Manufacture PRIM 1949 v tomto vymezeném období prochází. Cílem je představit a analyzovat tento přerod, prostřednictvím nějž se chce ze značky tradiční a spotřební přetvořit na značku úspěšnou v segmentu luxusního zboží. Na tento proces je nahlíženo z hlediska teorie marketingové komunikace se zaměřením na marketing luxusního zboží. Formou deskriptivní metody jsou představeny realizované komunikační aktivity. Ty jsou současně analyzovány za účelem zjištění jejich efektivity v rámci revitalizačního procesu značky Manufacture PRIM 1949. Práce se zaměřuje na relevanci zvolených komunikačních nástrojů i schopnost jejich existence jako kompaktního programu integrované marketingové komunikace.
Bachelor thesis "Revitalization of brand Manufacture PRIM 1949 (2010 - 2011)" deals with revitalization process, which is actual for the brand. The aim is present and analyze this process of revitalization. Manufacture PRIM 1949 wants to transform from traditional and consumer brand into the brand, which is successful in segment of luxury goods, through this process. The process is seen from point of view marketing communication with focusing on marketing of luxury goods. There are by descriptive method presented selected communication activities of the brand during specific period of time. These activities are analyzed in order to find an efficiency of revitalization process. The work deals with relevance of choosen communication tools and their possibility to be successful like integrated marketing communication.
