Popularita esportu u studentů UK
Popularity of esports among UK students
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/104794Identifikátory
SIS: 207893
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
17. 1. 2019
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
Dotazování, videohry, turnajeKlíčová slova (anglicky)
Questioning, videogames, turnamentsNázev práce: Popularita esportu u studentů UK Cíle práce: Cílem bakalářské práce je zjistit popularitu esportu mezi studenty Univerzity Karlovy. Práce dále zkoumá, zda by studenti jevili zájem o návštěvu většího esportového turnaje konaného na území České republiky. Dále se práce zaměřuje na povědomí občanů o českých a zahraničních esportových týmech a hráčích. Metody: V bakalářské práci byla použita kvantitativní metoda dotazování. Nástrojem práce byl elektronický dotazník, vytvořený přímo pro účely této práce. Výsledky: Výsledky ukazují, že esport stále více proniká do povědomí mladších lidí. Studenti, kteří esport aktivně sledují, by ve valné většině byli ochotni navštívit velký esportový turnaj konaný v České republice. Respondenti projevili solidní znalosti v oblasti světového i českého esportu. Klíčová slova: Dotazování, Videohry, Turnaje
Title: Popularity of esports in Czech Republic Objective: The objective of this bachelor thesis is to find out the popularity of esports in Czech republic. The primary aim of the thesis is to figure out if the people of Czech Republic were interested in attending a big esports event which would take place in the Czech Republic. The thesis further focuses on respondents' knowledge of Czech and world esports teams and players. Methods: Research was done by questioning. The main instrument of the thesis was electronic questionnaire, which was tailored specifically for the purpose of this thesis. Resultsy: Results of this research show, that people of the Czech Republic are more and more aware of esports. The majority of respondents, that are actively interested in esports, showed big interest in attending the tournament. Respondents also showed solid knowledge of Czech and world esports scene. Keywords: Questioning, Videogames, Tournaments