dc.contributor.advisor | Janák, Vladimír | |
dc.creator | Houda, Adam | |
dc.date.accessioned | 2019-02-07T09:39:59Z | |
dc.date.available | 2019-02-07T09:39:59Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/104794 | |
dc.description.abstract | Název práce: Popularita esportu u studentů UK Cíle práce: Cílem bakalářské práce je zjistit popularitu esportu mezi studenty Univerzity Karlovy. Práce dále zkoumá, zda by studenti jevili zájem o návštěvu většího esportového turnaje konaného na území České republiky. Dále se práce zaměřuje na povědomí občanů o českých a zahraničních esportových týmech a hráčích. Metody: V bakalářské práci byla použita kvantitativní metoda dotazování. Nástrojem práce byl elektronický dotazník, vytvořený přímo pro účely této práce. Výsledky: Výsledky ukazují, že esport stále více proniká do povědomí mladších lidí. Studenti, kteří esport aktivně sledují, by ve valné většině byli ochotni navštívit velký esportový turnaj konaný v České republice. Respondenti projevili solidní znalosti v oblasti světového i českého esportu. Klíčová slova: Dotazování, Videohry, Turnaje | cs_CZ |
dc.description.abstract | Title: Popularity of esports in Czech Republic Objective: The objective of this bachelor thesis is to find out the popularity of esports in Czech republic. The primary aim of the thesis is to figure out if the people of Czech Republic were interested in attending a big esports event which would take place in the Czech Republic. The thesis further focuses on respondents' knowledge of Czech and world esports teams and players. Methods: Research was done by questioning. The main instrument of the thesis was electronic questionnaire, which was tailored specifically for the purpose of this thesis. Resultsy: Results of this research show, that people of the Czech Republic are more and more aware of esports. The majority of respondents, that are actively interested in esports, showed big interest in attending the tournament. Respondents also showed solid knowledge of Czech and world esports scene. Keywords: Questioning, Videogames, Tournaments | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.subject | Dotazování | cs_CZ |
dc.subject | videohry | cs_CZ |
dc.subject | turnaje | cs_CZ |
dc.subject | Questioning | en_US |
dc.subject | videogames | en_US |
dc.subject | turnaments | en_US |
dc.title | Popularita esportu u studentů UK | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2019 | |
dcterms.dateAccepted | 2019-01-17 | |
dc.description.department | Management | cs_CZ |
dc.description.faculty | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
dc.identifier.repId | 207893 | |
dc.title.translated | Popularity of esports among UK students | en_US |
dc.contributor.referee | Štědroň, Bohumír | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Sports Management | en_US |
thesis.degree.discipline | Management tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
thesis.degree.program | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.degree.program | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu::Management | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Fakulta tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Physical Education and Sport | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FTVS | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Management tělesné výchovy a sportu | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Sports Management | en_US |
uk.degree-program.cs | Tělesná výchova a sport | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Physical Education and Sport | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Název práce: Popularita esportu u studentů UK Cíle práce: Cílem bakalářské práce je zjistit popularitu esportu mezi studenty Univerzity Karlovy. Práce dále zkoumá, zda by studenti jevili zájem o návštěvu většího esportového turnaje konaného na území České republiky. Dále se práce zaměřuje na povědomí občanů o českých a zahraničních esportových týmech a hráčích. Metody: V bakalářské práci byla použita kvantitativní metoda dotazování. Nástrojem práce byl elektronický dotazník, vytvořený přímo pro účely této práce. Výsledky: Výsledky ukazují, že esport stále více proniká do povědomí mladších lidí. Studenti, kteří esport aktivně sledují, by ve valné většině byli ochotni navštívit velký esportový turnaj konaný v České republice. Respondenti projevili solidní znalosti v oblasti světového i českého esportu. Klíčová slova: Dotazování, Videohry, Turnaje | cs_CZ |
uk.abstract.en | Title: Popularity of esports in Czech Republic Objective: The objective of this bachelor thesis is to find out the popularity of esports in Czech republic. The primary aim of the thesis is to figure out if the people of Czech Republic were interested in attending a big esports event which would take place in the Czech Republic. The thesis further focuses on respondents' knowledge of Czech and world esports teams and players. Methods: Research was done by questioning. The main instrument of the thesis was electronic questionnaire, which was tailored specifically for the purpose of this thesis. Resultsy: Results of this research show, that people of the Czech Republic are more and more aware of esports. The majority of respondents, that are actively interested in esports, showed big interest in attending the tournament. Respondents also showed solid knowledge of Czech and world esports scene. Keywords: Questioning, Videogames, Tournaments | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Management | cs_CZ |
thesis.grade.code | 2 | |