Zobrazit minimální záznam

Popularity of esports among UK students
dc.contributor.advisorJanák, Vladimír
dc.creatorHouda, Adam
dc.date.accessioned2019-02-07T09:39:59Z
dc.date.available2019-02-07T09:39:59Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/104794
dc.description.abstractNázev práce: Popularita esportu u studentů UK Cíle práce: Cílem bakalářské práce je zjistit popularitu esportu mezi studenty Univerzity Karlovy. Práce dále zkoumá, zda by studenti jevili zájem o návštěvu většího esportového turnaje konaného na území České republiky. Dále se práce zaměřuje na povědomí občanů o českých a zahraničních esportových týmech a hráčích. Metody: V bakalářské práci byla použita kvantitativní metoda dotazování. Nástrojem práce byl elektronický dotazník, vytvořený přímo pro účely této práce. Výsledky: Výsledky ukazují, že esport stále více proniká do povědomí mladších lidí. Studenti, kteří esport aktivně sledují, by ve valné většině byli ochotni navštívit velký esportový turnaj konaný v České republice. Respondenti projevili solidní znalosti v oblasti světového i českého esportu. Klíčová slova: Dotazování, Videohry, Turnajecs_CZ
dc.description.abstractTitle: Popularity of esports in Czech Republic Objective: The objective of this bachelor thesis is to find out the popularity of esports in Czech republic. The primary aim of the thesis is to figure out if the people of Czech Republic were interested in attending a big esports event which would take place in the Czech Republic. The thesis further focuses on respondents' knowledge of Czech and world esports teams and players. Methods: Research was done by questioning. The main instrument of the thesis was electronic questionnaire, which was tailored specifically for the purpose of this thesis. Resultsy: Results of this research show, that people of the Czech Republic are more and more aware of esports. The majority of respondents, that are actively interested in esports, showed big interest in attending the tournament. Respondents also showed solid knowledge of Czech and world esports scene. Keywords: Questioning, Videogames, Tournamentsen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectDotazovánícs_CZ
dc.subjectvideohrycs_CZ
dc.subjectturnajecs_CZ
dc.subjectQuestioningen_US
dc.subjectvideogamesen_US
dc.subjectturnamentsen_US
dc.titlePopularita esportu u studentů UKcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2019
dcterms.dateAccepted2019-01-17
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.identifier.repId207893
dc.title.translatedPopularity of esports among UK studentsen_US
dc.contributor.refereeŠtědroň, Bohumír
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev práce: Popularita esportu u studentů UK Cíle práce: Cílem bakalářské práce je zjistit popularitu esportu mezi studenty Univerzity Karlovy. Práce dále zkoumá, zda by studenti jevili zájem o návštěvu většího esportového turnaje konaného na území České republiky. Dále se práce zaměřuje na povědomí občanů o českých a zahraničních esportových týmech a hráčích. Metody: V bakalářské práci byla použita kvantitativní metoda dotazování. Nástrojem práce byl elektronický dotazník, vytvořený přímo pro účely této práce. Výsledky: Výsledky ukazují, že esport stále více proniká do povědomí mladších lidí. Studenti, kteří esport aktivně sledují, by ve valné většině byli ochotni navštívit velký esportový turnaj konaný v České republice. Respondenti projevili solidní znalosti v oblasti světového i českého esportu. Klíčová slova: Dotazování, Videohry, Turnajecs_CZ
uk.abstract.enTitle: Popularity of esports in Czech Republic Objective: The objective of this bachelor thesis is to find out the popularity of esports in Czech republic. The primary aim of the thesis is to figure out if the people of Czech Republic were interested in attending a big esports event which would take place in the Czech Republic. The thesis further focuses on respondents' knowledge of Czech and world esports teams and players. Methods: Research was done by questioning. The main instrument of the thesis was electronic questionnaire, which was tailored specifically for the purpose of this thesis. Resultsy: Results of this research show, that people of the Czech Republic are more and more aware of esports. The majority of respondents, that are actively interested in esports, showed big interest in attending the tournament. Respondents also showed solid knowledge of Czech and world esports scene. Keywords: Questioning, Videogames, Tournamentsen_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
thesis.grade.code2


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV