Zobrazit minimální záznam

Teleworking and information professional
dc.contributor.advisorFonferová, Ľudmila
dc.creatorNývlt, Václav
dc.date.accessioned2020-08-22T06:41:40Z
dc.date.available2020-08-22T06:41:40Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/10380
dc.description.abstractPráce pojednává o pracovní metodě nazývané teleworking a jejímu možnému uplatnění v informační a knihovnické oblasti. V první kapitole se autor zabývá vymezením pojmu teleworking, jeho charakteristikou a definicí. Ve druhé kapitole je pojednáno o vzniku, vývoji a historickém pozadí teleworkingu. Ve třetí kapitole uvedeno, pro které knihovnické pracovní pozice je teleworking vhodný a čtvrtá kapitola je věnována možnostem využívání teleworkingu v informačním sektoru. Pátá a šestá kapitola představuje průzkum využití distanční metody práce v českých, respektive zahraničních knihovnách, sedmá kapitola prezentuje výsledky průzkumu "Využívání informačních a komunikačních technologií v domácnostech a mezi jednotlivci v roce 2006", konkrétně kapitoly týkající se nasycení české společnosti výpočetní technikou, připojením k internetu a znalostmi práce s nimi. V dalších kapitolách jsou řešeny aspekty teleworkingu týkající se zaměstnavatelů a také legislativní podchycení této metody v Zákoníku práce. Velký prostor je pak věnován aspektům distanční metody práce ve vztahu k zaměstnancům - jaká úskalí je čekají při práci doma, jak se s nimi vypořádat a naopak jaké benefity práce mimo budovu zaměstnavatele přináší. Poslední kapitola je věnována potřebnému technickému zázemí teleworkingu.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.titleTeleworking a informační pracovnícics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2007
dcterms.dateAccepted2007-06-28
dc.description.departmentInstitute of Information Studies and Librarianshipen_US
dc.description.departmentÚstav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId28091
dc.title.translatedTeleworking and information professionalen_US
dc.contributor.refereeSlámová, Hana
dc.identifier.aleph000799991
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.disciplineInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.degree.programInformační studia a knihovnictvícs_CZ
thesis.degree.programInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Institute of Information Studies and Librarianshipen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-discipline.enInformation Studies and Librarianshipen_US
uk.degree-program.csInformační studia a knihovnictvícs_CZ
uk.degree-program.enInformation Studies and Librarianshipen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce pojednává o pracovní metodě nazývané teleworking a jejímu možnému uplatnění v informační a knihovnické oblasti. V první kapitole se autor zabývá vymezením pojmu teleworking, jeho charakteristikou a definicí. Ve druhé kapitole je pojednáno o vzniku, vývoji a historickém pozadí teleworkingu. Ve třetí kapitole uvedeno, pro které knihovnické pracovní pozice je teleworking vhodný a čtvrtá kapitola je věnována možnostem využívání teleworkingu v informačním sektoru. Pátá a šestá kapitola představuje průzkum využití distanční metody práce v českých, respektive zahraničních knihovnách, sedmá kapitola prezentuje výsledky průzkumu "Využívání informačních a komunikačních technologií v domácnostech a mezi jednotlivci v roce 2006", konkrétně kapitoly týkající se nasycení české společnosti výpočetní technikou, připojením k internetu a znalostmi práce s nimi. V dalších kapitolách jsou řešeny aspekty teleworkingu týkající se zaměstnavatelů a také legislativní podchycení této metody v Zákoníku práce. Velký prostor je pak věnován aspektům distanční metody práce ve vztahu k zaměstnancům - jaká úskalí je čekají při práci doma, jak se s nimi vypořádat a naopak jaké benefity práce mimo budovu zaměstnavatele přináší. Poslední kapitola je věnována potřebnému technickému zázemí teleworkingu.cs_CZ
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Ústav informačních studií a knihovnictvícs_CZ
thesis.grade.code2
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990007999910106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV