dc.contributor.advisor | Matějček, Tomáš | |
dc.creator | Macounová, Veronika | |
dc.date.accessioned | 2018-10-02T17:48:49Z | |
dc.date.available | 2018-10-02T17:48:49Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/101626 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání faktorů, které mají vliv na to, že si studenti volí pro své další studium geografické obory. Faktory byly zkoumány z hlediska vztahu ke geografii z rodinného či školského prostředí. Šetření bylo prováděno kombinací kvalitativního a kvantitativního výzkumu, kde odpovědi byly získávány jednak řízenými rozhovory formou focus group, jednak prostřednictvím dotazníků. Dotazník vyplnilo 105 studentů Geografie, zatímco rozhovorů se zúčastnilo 13 současných i bývalých studentů. Klíčová slova: volba studijního oboru, geografie, focus group, dotazníkové šetření, motivace ke studiu | cs_CZ |
dc.description.abstract | This bachelor thesis focuses on investigating factors, which impact students' decision to choose Geography as their field of further study. These factors are researched from the point of view of the relationship to Geography in their family or school environment. The research was conducted through a combination of quantitative and qualitative methods, answers were acquired through controlled dialogue in focus groups as well as through questionnaire surveys. The surveys were filled out by 105 students of Geography while 13 current and former students of the field participated in the focus groups. Keywords: choice of study field, Geography, focus group, questionnaire survey, study motivation | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.subject | choice of study field | en_US |
dc.subject | Geography | en_US |
dc.subject | focus group | en_US |
dc.subject | questionnaire survey | en_US |
dc.subject | study motivation | en_US |
dc.subject | volba studijního oboru | cs_CZ |
dc.subject | geografie | cs_CZ |
dc.subject | focus group | cs_CZ |
dc.subject | dotazníkové šetření | cs_CZ |
dc.subject | motivace ke studiu | cs_CZ |
dc.title | Faktory ovlivňující výběr geografie jako studijního oboru | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2018 | |
dcterms.dateAccepted | 2018-09-11 | |
dc.description.department | Katedra sociální geografie a region. rozvoje | cs_CZ |
dc.description.department | Department of Social Geography and Regional Develop. | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Science | en_US |
dc.description.faculty | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 195421 | |
dc.title.translated | Factors influencing the selection of geography as a field of study | en_US |
dc.contributor.referee | Jelen, Jakub | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Geography Oriented at Education - Mathematics Oriented at Education | en_US |
thesis.degree.discipline | Geografie se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
thesis.degree.program | Geografie | cs_CZ |
thesis.degree.program | Geography | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Přírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a region. rozvoje | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Science::Department of Social Geography and Regional Develop. | en_US |
uk.faculty-name.cs | Přírodovědecká fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Science | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | PřF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Geografie se zaměřením na vzdělávání - Matematika se zaměřením na vzdělávání | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Geography Oriented at Education - Mathematics Oriented at Education | en_US |
uk.degree-program.cs | Geografie | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Geography | en_US |
thesis.grade.cs | Výborně | cs_CZ |
thesis.grade.en | Excellent | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání faktorů, které mají vliv na to, že si studenti volí pro své další studium geografické obory. Faktory byly zkoumány z hlediska vztahu ke geografii z rodinného či školského prostředí. Šetření bylo prováděno kombinací kvalitativního a kvantitativního výzkumu, kde odpovědi byly získávány jednak řízenými rozhovory formou focus group, jednak prostřednictvím dotazníků. Dotazník vyplnilo 105 studentů Geografie, zatímco rozhovorů se zúčastnilo 13 současných i bývalých studentů. Klíčová slova: volba studijního oboru, geografie, focus group, dotazníkové šetření, motivace ke studiu | cs_CZ |
uk.abstract.en | This bachelor thesis focuses on investigating factors, which impact students' decision to choose Geography as their field of further study. These factors are researched from the point of view of the relationship to Geography in their family or school environment. The research was conducted through a combination of quantitative and qualitative methods, answers were acquired through controlled dialogue in focus groups as well as through questionnaire surveys. The surveys were filled out by 105 students of Geography while 13 current and former students of the field participated in the focus groups. Keywords: choice of study field, Geography, focus group, questionnaire survey, study motivation | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvoje | cs_CZ |
thesis.grade.code | 1 | |