Zobrazit minimální záznam

Promotions effect to clients in the spa town Poděbrady
dc.contributor.advisorŠtemberk, Jan
dc.creatorRybáčková, Anna Marie
dc.date.accessioned2020-08-21T16:55:38Z
dc.date.available2020-08-21T16:55:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/99222
dc.description.abstractThe diploma thesis focuses on promoting of the Poděbrady city as a spa town since 1905, when the first spring was drilled in the courtyard of the Poděbrady chateau. The thesis follows the historical development of the town Poděbrady, the beginnings of spa tourism in Poděbrady and consequently its development. Thesis defines spa methods and specific methods used in Poděbrady spa. The theme of spa therapy fits into the broader concept of leisure time and assesses how great the promotion of spa tourism has had before and today. The main aim of this work is the analysis of spa guests and their transformation during the centuries. The work aims at its 1924, 1947 and 2012 objectives as a representative for the period of the First Republic, the post-war period, and the current one. Key words: Spa, freetime activity, advertising, propagation, spa visitorsen_US
dc.description.abstractDiplomová práce se zaměřuje na propagaci města Poděbrady jako lázeňského města od roku 1905, kdy byl vyvrtán první pramen na nádvoří poděbradského zámku. Práce sleduje historický vývoj města Poděbrady, počátky lázeňství v Poděbradech a následně jeho rozvoj. Vymezuje lázeňské metody i konkrétní metody užívané v poděbradských lázních. Problematiku lázeňství zasazuje do širšího konceptu trávení volného času a hodnotí, jak velký vliv měla propagace na návštěvnost lázní dříve a dnes. Hlavním cílem práce je analýza lázeňských hostů a její proměna během století. Práce cilí svůj záměr na roky 1924, 1947 a 2012, jako zástupce pro období první republiky, poválečné doby a aktuálna. Klíčová slova: Lázeňství, volnočasové aktivity, reklama, propagace, lázeňští hostécs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studiícs_CZ
dc.subjectSpaen_US
dc.subjectfreetime activityen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectpropagationen_US
dc.subjectspa visitorsen_US
dc.subjectLázeňstvícs_CZ
dc.subjectvolnočasové aktivitycs_CZ
dc.subjectreklamacs_CZ
dc.subjectpropagacecs_CZ
dc.subjectlázeňští hostécs_CZ
dc.titleVliv propagace na klientelu lázní Poděbradycs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-06-14
dc.description.departmentDepartment of Historical Sociologyen_US
dc.description.departmentPracoviště Historické sociologiecs_CZ
dc.description.facultyFakulta humanitních studiícs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Humanitiesen_US
dc.identifier.repId179943
dc.title.translatedPromotions effect to clients in the spa town Poděbradyen_US
dc.contributor.refereeŠalanda, Bohuslav
dc.identifier.aleph002191810
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHistorická sociologiecs_CZ
thesis.degree.disciplineHistorical Sociologyen_US
thesis.degree.programHumanitiesen_US
thesis.degree.programHumanitní studiacs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta humanitních studií::Pracoviště Historické sociologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Humanities::Department of Historical Sociologyen_US
uk.faculty-name.csFakulta humanitních studiícs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Humanitiesen_US
uk.faculty-abbr.csFHScs_CZ
uk.degree-discipline.csHistorická sociologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enHistorical Sociologyen_US
uk.degree-program.csHumanitní studiacs_CZ
uk.degree-program.enHumanitiesen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csDiplomová práce se zaměřuje na propagaci města Poděbrady jako lázeňského města od roku 1905, kdy byl vyvrtán první pramen na nádvoří poděbradského zámku. Práce sleduje historický vývoj města Poděbrady, počátky lázeňství v Poděbradech a následně jeho rozvoj. Vymezuje lázeňské metody i konkrétní metody užívané v poděbradských lázních. Problematiku lázeňství zasazuje do širšího konceptu trávení volného času a hodnotí, jak velký vliv měla propagace na návštěvnost lázní dříve a dnes. Hlavním cílem práce je analýza lázeňských hostů a její proměna během století. Práce cilí svůj záměr na roky 1924, 1947 a 2012, jako zástupce pro období první republiky, poválečné doby a aktuálna. Klíčová slova: Lázeňství, volnočasové aktivity, reklama, propagace, lázeňští hostécs_CZ
uk.abstract.enThe diploma thesis focuses on promoting of the Poděbrady city as a spa town since 1905, when the first spring was drilled in the courtyard of the Poděbrady chateau. The thesis follows the historical development of the town Poděbrady, the beginnings of spa tourism in Poděbrady and consequently its development. Thesis defines spa methods and specific methods used in Poděbrady spa. The theme of spa therapy fits into the broader concept of leisure time and assesses how great the promotion of spa tourism has had before and today. The main aim of this work is the analysis of spa guests and their transformation during the centuries. The work aims at its 1924, 1947 and 2012 objectives as a representative for the period of the First Republic, the post-war period, and the current one. Key words: Spa, freetime activity, advertising, propagation, spa visitorsen_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Pracoviště Historické sociologiecs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990021918100106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV