Management a marketing sportovní akce: tenisového turnaje ECM Prague Open - projekt na léta 2009 - 2010
Management and Marketing of Sport's Event: Tennis Tournament ECM Prague Open - project for time period 2009-2010
diploma thesis (DEFENDED)
View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/972Identifiers
Study Information System: 37148
Collections
- Kvalifikační práce [8844]
Author
Advisor
Referee
Kočíb, Tomáš
Faculty / Institute
Faculty of Physical Education and Sport
Discipline
Sports Management
Department
Information is unavailable
Date of defense
15. 9. 2008
Publisher
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuLanguage
Czech
Grade
Excellent
Název: Cíle práce: Metoda: Výsledky: Klíčová slova: Management a marketing sportovní akce: tenisového turnaje ECM Prague Open -projekt na léta 2009-201 O Prezentovat silné a slabé stránky tenisového turnaje ECM Prague Open na základě analýzy dosavadních ročníků do roku 2008 a vytvořit projekt na zdokonalení v následujících letech. Metody zvolené pro výzkum jsou popisná analýza a SWOT analýza. Projekt na zdokonalení stávající úrovně managementu turnaje společně s finanční kalkulací Management a marketing, analýza SWOT, popisná analýza, sportovní akce, tenisový turnaj ECM Prague Open.
Title: Management and marketing of sport's event: tennis tournament ECM Prague Open- project for timeperiod 2009-2010 Objective: To present strengths and weaknesses oftennis toumament ECM Prague Open based on analyse ofpast events untill the year 2008 and create the project of opportunities for improvement in future. Methods: Result: Selected methods used for research are descriptive analysis and SWOT analysis. Project for improvement ofcurrent toumament management along with price statement. Key words: Management and marketing, SWOT analysis, descriptive analysis, sport's event, tennis toumament ECM Prague Open