Zobrazit minimální záznam

Management and Marketing of Sport's Event: Tennis Tournament ECM Prague Open - project for time period 2009-2010
dc.contributor.advisorČáslavová, Eva
dc.creatorŠavrda, Petr
dc.date.accessioned2017-04-12T16:02:57Z
dc.date.available2017-04-12T16:02:57Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/972
dc.description.abstractNázev: Cíle práce: Metoda: Výsledky: Klíčová slova: Management a marketing sportovní akce: tenisového turnaje ECM Prague Open -projekt na léta 2009-201 O Prezentovat silné a slabé stránky tenisového turnaje ECM Prague Open na základě analýzy dosavadních ročníků do roku 2008 a vytvořit projekt na zdokonalení v následujících letech. Metody zvolené pro výzkum jsou popisná analýza a SWOT analýza. Projekt na zdokonalení stávající úrovně managementu turnaje společně s finanční kalkulací Management a marketing, analýza SWOT, popisná analýza, sportovní akce, tenisový turnaj ECM Prague Open.cs_CZ
dc.description.abstractTitle: Management and marketing of sport's event: tennis tournament ECM Prague Open- project for timeperiod 2009-2010 Objective: To present strengths and weaknesses oftennis toumament ECM Prague Open based on analyse ofpast events untill the year 2008 and create the project of opportunities for improvement in future. Methods: Result: Selected methods used for research are descriptive analysis and SWOT analysis. Project for improvement ofcurrent toumament management along with price statement. Key words: Management and marketing, SWOT analysis, descriptive analysis, sport's event, tennis toumament ECM Prague Openen_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.titleManagement a marketing sportovní akce: tenisového turnaje ECM Prague Open - projekt na léta 2009 - 2010cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2008
dcterms.dateAccepted2008-09-15
dc.description.departmentManagementcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId37148
dc.title.translatedManagement and Marketing of Sport's Event: Tennis Tournament ECM Prague Open - project for time period 2009-2010en_US
dc.contributor.refereeKočíb, Tomáš
dc.identifier.aleph001014850
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelmagisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
thesis.degree.disciplineSports Managementen_US
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Managementcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csManagement tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.degree-discipline.enSports Managementen_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csNázev: Cíle práce: Metoda: Výsledky: Klíčová slova: Management a marketing sportovní akce: tenisového turnaje ECM Prague Open -projekt na léta 2009-201 O Prezentovat silné a slabé stránky tenisového turnaje ECM Prague Open na základě analýzy dosavadních ročníků do roku 2008 a vytvořit projekt na zdokonalení v následujících letech. Metody zvolené pro výzkum jsou popisná analýza a SWOT analýza. Projekt na zdokonalení stávající úrovně managementu turnaje společně s finanční kalkulací Management a marketing, analýza SWOT, popisná analýza, sportovní akce, tenisový turnaj ECM Prague Open.cs_CZ
uk.abstract.enTitle: Management and marketing of sport's event: tennis tournament ECM Prague Open- project for timeperiod 2009-2010 Objective: To present strengths and weaknesses oftennis toumament ECM Prague Open based on analyse ofpast events untill the year 2008 and create the project of opportunities for improvement in future. Methods: Result: Selected methods used for research are descriptive analysis and SWOT analysis. Project for improvement ofcurrent toumament management along with price statement. Key words: Management and marketing, SWOT analysis, descriptive analysis, sport's event, tennis toumament ECM Prague Openen_US
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Managementcs_CZ
dc.identifier.lisID990010148500106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV