Zobrazit minimální záznam

Flyboarding
dc.contributor.advisorVomáčko, Ladislav
dc.creatorCivín, Petr
dc.date.accessioned2018-10-10T15:44:11Z
dc.date.available2018-10-10T15:44:11Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/94480
dc.description.abstractName: Flyboarding - methodology of teaching begininners Goals: The aim of this work is to compare ways of teaching a first flyboard lesson (American, Vietnam, Czech). The other objective is to create a picture diagram that will help instructors in teaching the teoretical part of the lesson. Methodology: In our thesis we used a methodology of analysis and used quantitative research. We apllied the methodology of analysis in parsing each teaching method on 150 beginners. In the period under consideration of the performance stage we evaluate the results accoarding to the Zapata teaching manual [40] and the criteria (1. the lenght of the theoretical and practical part of the lesson, 2. the effectiveness of teaching, 3. the use of aids in the theoretical part of the lesson, 4. the quality of teaching history, safety, how flyboarding works, take-off, 5. the begginer feedback after the lesson) Results: We found out that the most effective teaching methodology is the American lesson. Instructional video effectively prepared beginners for the practical part of the lesson. They were able to fly in less than five minutes. The Czech methodology provedto be standart. This methodology contains all the important segments of a proper lesson, but is largely incomplete or can be easily misinterpreted. Beginners...en_US
dc.description.abstractNázev: Flyboarding - metodika výuky začátečníků Cíle: Cílem práce bylo porovnat metodiku výuky začátečníků na flyboardu (americké, vietnamské, české). Dalším cílem bylo vytvořit obrázkové schéma, které pomůže instruktorům přesněji vysvětlit teoretickou část lekce a začátečníkům lekci lépe pochopit. Metoda: V práci jsme použili metodu analýzy a provedli kvantitativní výzkum. Metodou řízeného rozhovoru jsme zjistili základní metodické postupy. Do našeho výzkumu bylo zařazeno 150 začátečníků. Ve sledovaném tříměsíčním období jsme vyhodnotili výsledky dle výukového manuálu od Zapaty [40] a dle kritérií (1. délka teoretické a praktické části lekce, 2. účinnost výuky, 3. využití pomůcek při teoretické části výuky, 4. kvalita výuky historie, bezpečnosti, fungování flyboardingu a vzletu, 5. zpětná vazba začátečníků po ukončení výuky). Výsledky: Zjistili jsme, že nejúčinnější výuka je americká. Instruktážního video dokázalo nejlépe připravit začátečníky na praktickou část výuky, ve které se naučí létat za necelých pět minut. Průměrná je výuka česká, která začátečníky naučí létat do sedmi minut. Tato metoda obsahuje všechny důležité metodické postupy výuky, nicméně z velké části neúplné, či chybně vysvětlené. Nejhorší je vietnamská výuka, která se věnuje teoretickému školení pouze pět minut a začátečníky...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.subjectHydroflight sporten_US
dc.subjectwater sporten_US
dc.subjectadrenaline sporten_US
dc.subjectextreme sporten_US
dc.subjectflyboardingen_US
dc.subjectlessonen_US
dc.subjectinstructoren_US
dc.subjectmethodologyen_US
dc.subjectteachingen_US
dc.subjectZapata Racingen_US
dc.subjectVodní létající sportcs_CZ
dc.subjectvodní sportcs_CZ
dc.subjectadrenalinový sportcs_CZ
dc.subjectextrémní sportcs_CZ
dc.subjectflyboardingcs_CZ
dc.subjectškolenícs_CZ
dc.subjectinstruktorcs_CZ
dc.subjectmetodikacs_CZ
dc.subjectvýukacs_CZ
dc.subjectZapata Racingcs_CZ
dc.titleFlyboardingcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2018
dcterms.dateAccepted2018-01-15
dc.description.departmentSporty v příroděcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Physical Education and Sporten_US
dc.description.facultyFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
dc.identifier.repId172368
dc.title.translatedFlyboardingen_US
dc.contributor.refereeBrtník, Tomáš
dc.identifier.aleph002170931
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePhysical Education and Sporten_US
thesis.degree.disciplineTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programTělesná výchova a sportcs_CZ
thesis.degree.programPhysical Education and Sporten_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta tělesné výchovy a sportu::Sporty v příroděcs_CZ
uk.faculty-name.csFakulta tělesné výchovy a sportucs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Physical Education and Sporten_US
uk.faculty-abbr.csFTVScs_CZ
uk.degree-discipline.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-discipline.enPhysical Education and Sporten_US
uk.degree-program.csTělesná výchova a sportcs_CZ
uk.degree-program.enPhysical Education and Sporten_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csNázev: Flyboarding - metodika výuky začátečníků Cíle: Cílem práce bylo porovnat metodiku výuky začátečníků na flyboardu (americké, vietnamské, české). Dalším cílem bylo vytvořit obrázkové schéma, které pomůže instruktorům přesněji vysvětlit teoretickou část lekce a začátečníkům lekci lépe pochopit. Metoda: V práci jsme použili metodu analýzy a provedli kvantitativní výzkum. Metodou řízeného rozhovoru jsme zjistili základní metodické postupy. Do našeho výzkumu bylo zařazeno 150 začátečníků. Ve sledovaném tříměsíčním období jsme vyhodnotili výsledky dle výukového manuálu od Zapaty [40] a dle kritérií (1. délka teoretické a praktické části lekce, 2. účinnost výuky, 3. využití pomůcek při teoretické části výuky, 4. kvalita výuky historie, bezpečnosti, fungování flyboardingu a vzletu, 5. zpětná vazba začátečníků po ukončení výuky). Výsledky: Zjistili jsme, že nejúčinnější výuka je americká. Instruktážního video dokázalo nejlépe připravit začátečníky na praktickou část výuky, ve které se naučí létat za necelých pět minut. Průměrná je výuka česká, která začátečníky naučí létat do sedmi minut. Tato metoda obsahuje všechny důležité metodické postupy výuky, nicméně z velké části neúplné, či chybně vysvětlené. Nejhorší je vietnamská výuka, která se věnuje teoretickému školení pouze pět minut a začátečníky...cs_CZ
uk.abstract.enName: Flyboarding - methodology of teaching begininners Goals: The aim of this work is to compare ways of teaching a first flyboard lesson (American, Vietnam, Czech). The other objective is to create a picture diagram that will help instructors in teaching the teoretical part of the lesson. Methodology: In our thesis we used a methodology of analysis and used quantitative research. We apllied the methodology of analysis in parsing each teaching method on 150 beginners. In the period under consideration of the performance stage we evaluate the results accoarding to the Zapata teaching manual [40] and the criteria (1. the lenght of the theoretical and practical part of the lesson, 2. the effectiveness of teaching, 3. the use of aids in the theoretical part of the lesson, 4. the quality of teaching history, safety, how flyboarding works, take-off, 5. the begginer feedback after the lesson) Results: We found out that the most effective teaching methodology is the American lesson. Instructional video effectively prepared beginners for the practical part of the lesson. They were able to fly in less than five minutes. The Czech methodology provedto be standart. This methodology contains all the important segments of a proper lesson, but is largely incomplete or can be easily misinterpreted. Beginners...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportu, Sporty v příroděcs_CZ
thesis.grade.code2
dc.identifier.lisID990021709310106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV