Zobrazit minimální záznam

Classroom communication in lessons of educational science and psychology at secondary school
dc.contributor.advisorValenta, Josef
dc.creatorŠimáková, Monika
dc.date.accessioned2017-10-26T09:57:47Z
dc.date.available2017-10-26T09:57:47Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/92689
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá výukovou komunikací v hodinách pedagogiky a psychologie na střední škole. Cílem práce je popsat výukovou komunikaci v pozorovaných předmětech a poskytnout tak čtenáři reálný a pokud možno co nejkomplexnější obraz o podobě komunikace, která probíhá ve školní třídě mezi učitelem a žáky během výuky. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část empirickou. Teoretická část se nejprve zabývá pedagogickou komunikací jako takovou, ze které vychází termín výuková komunikace. Popsány jsou také charakteristiky výukové komunikace, které byly povětšinou výzkumně ověřovány. Empirická část prezentuje výsledky realizovaného výzkumu, jehož předmětem byla výuková komunikace v hodinách pedagogiky a psychologie na střední škole.cs_CZ
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with classroom communication during pedagogy and psychology lessons at high schools. The aim of the thesis is to describe classroom communication in the observed subjects in a complex way and to give the reader a realistic idea about the communication between the teachers and their students during instruction. The thesis is divided into a theoretical and an empirical part. The theoretical part focuses on pedagogical communication itself, which is a key term in classroom communication. The characteristics of classroom communication, which were verified during research, are also described. The empirical part presents the results of the implemented research whose objective was to look into classroom communication in pedagogy and psychology lessons at high schools.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectclassroom communicationen_US
dc.subjectcommunicationen_US
dc.subjectpedagogical communicationen_US
dc.subjectteacher-student interactionen_US
dc.subjecteducational scienceen_US
dc.subjectpsychologyen_US
dc.subjectvýuková komunikacecs_CZ
dc.subjectkomunikacecs_CZ
dc.subjectpedagogická komunikacecs_CZ
dc.subjectinterakce učitele a žákacs_CZ
dc.subjectpedagogikacs_CZ
dc.subjectpsychologiecs_CZ
dc.titleVýuková komunikace v hodinách pedagogiky a psychologie na střední školecs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-12
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs_CZ
dc.description.departmentDepartment of Educationen_US
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.identifier.repId166978
dc.title.translatedClassroom communication in lessons of educational science and psychology at secondary schoolen_US
dc.contributor.refereeTvrzová, Ivana
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePedagogikacs_CZ
thesis.degree.disciplineEducationen_US
thesis.degree.programPedagogikacs_CZ
thesis.degree.programEducationen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra pedagogikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Educationen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-discipline.enEducationen_US
uk.degree-program.csPedagogikacs_CZ
uk.degree-program.enEducationen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csTato bakalářská práce se zabývá výukovou komunikací v hodinách pedagogiky a psychologie na střední škole. Cílem práce je popsat výukovou komunikaci v pozorovaných předmětech a poskytnout tak čtenáři reálný a pokud možno co nejkomplexnější obraz o podobě komunikace, která probíhá ve školní třídě mezi učitelem a žáky během výuky. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část empirickou. Teoretická část se nejprve zabývá pedagogickou komunikací jako takovou, ze které vychází termín výuková komunikace. Popsány jsou také charakteristiky výukové komunikace, které byly povětšinou výzkumně ověřovány. Empirická část prezentuje výsledky realizovaného výzkumu, jehož předmětem byla výuková komunikace v hodinách pedagogiky a psychologie na střední škole.cs_CZ
uk.abstract.enThis bachelor thesis deals with classroom communication during pedagogy and psychology lessons at high schools. The aim of the thesis is to describe classroom communication in the observed subjects in a complex way and to give the reader a realistic idea about the communication between the teachers and their students during instruction. The thesis is divided into a theoretical and an empirical part. The theoretical part focuses on pedagogical communication itself, which is a key term in classroom communication. The characteristics of classroom communication, which were verified during research, are also described. The empirical part presents the results of the implemented research whose objective was to look into classroom communication in pedagogy and psychology lessons at high schools.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra pedagogikycs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV