Zobrazit minimální záznam

Communication between family and school
dc.contributor.advisorŽáčková, Hana
dc.creatorKadeřábková, Ivana
dc.date.accessioned2017-12-22T10:46:02Z
dc.date.available2017-12-22T10:46:02Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/92182
dc.description.abstractThis diploma thesis draws attention to the issue of communication between school and family and tries to not only teach the communication, but also to find the state of communication between family and school at a particular workplace. The aim of the theoretical part was to clarify the concept of education with an emphasis on educational activities at school. It stands that the family, as an indispensable part, is crucial in communication relation to the pupil. The current school concept is discussed and the key competencies related to communication are mentioned.A special chapter is devoted to the pupil and the specifics of his personality during adolescence. Furthermore, in the theoretical part, a special chapter is dedicated to the teacher as one of the important partners in the communication between the school and the family. The last chapter of the theoretical part is dedicated to communication. In the practical part of the diploma thesis, we find out what is the opinion about the communication in the given school, the pupils side as well as the family's side. There were assumptions made about the state and needs of communication between the school and the family. This was determined by the method of quantitative exploration. In conclusion, the results are evaluated.en_US
dc.description.abstractTato diplomová práce poukazuje na problematiku komunikace mezi školou a rodinou a snaží se nejen o teoretické vytyčení komunikace, ale hlavně o zjištění stavu komunikace mezi rodinou a školou na konkrétním pracovišti. Cílem teoretické části bylo objasnění pojmu výchova s důrazem na výchovnou činnost ve škole, dále rodina jakožto neopomenutelná součást výchovy a důležitý komunikační partner v ohledu k žákovi. Je zde rozebrána současná koncepce školy a zmíněny klíčové kompetence, které se váží k problematice komunikace. Zvláštní kapitola je věnována žákovi a specifikům jeho osobnosti v období dospívání. Dále je v teoretické části věnována zvláštní kapitola učiteli jako jednomu z důležitých partnerů v komunikaci mezi školou a rodinou. Poslední kapitola teoretické části je věnována komunikaci. V praktické části diplomové práce je zjišťováno, jaký je názor na komunikaci v dané škole, a to jak ze strany žáků, tak ze strany rodiny. Byly vyřčeny předpoklady ohledně stavu a potřeb způsobu komunikace mezi školou a rodinou. Toto bylo zjištěno metodou kvantitativního průzkumu. V závěru jsou zhodnoceny jeho výsledky.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Husitská teologická fakultacs_CZ
dc.subjectCommunicationen_US
dc.subjectfamilyen_US
dc.subjectschoolen_US
dc.subjectcooperation between family and schoolen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectKomunikacecs_CZ
dc.subjectrodinacs_CZ
dc.subjectškolacs_CZ
dc.subjectspolupráce mezi rodinou a školoucs_CZ
dc.subjectvýchovacs_CZ
dc.titleKomunikace mezi rodinou a školoucs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-09-25
dc.description.departmentHTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.description.facultyHusitská teologická fakultacs_CZ
dc.description.facultyHussite Theological Facultyen_US
dc.identifier.repId134752
dc.title.translatedCommunication between family and schoolen_US
dc.contributor.refereeCimrmannová, Tereza
dc.identifier.aleph002156462
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplineHussite Theology in Combination with Psychosocial Studiesen_US
thesis.degree.disciplineHusitská teologie v kombinaci s psychosociálními studiics_CZ
thesis.degree.programTheologyen_US
thesis.degree.programTeologiecs_CZ
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csHusitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
uk.faculty-name.csHusitská teologická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enHussite Theological Facultyen_US
uk.faculty-abbr.csHTFcs_CZ
uk.degree-discipline.csHusitská teologie v kombinaci s psychosociálními studiics_CZ
uk.degree-discipline.enHussite Theology in Combination with Psychosocial Studiesen_US
uk.degree-program.csTeologiecs_CZ
uk.degree-program.enTheologyen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato diplomová práce poukazuje na problematiku komunikace mezi školou a rodinou a snaží se nejen o teoretické vytyčení komunikace, ale hlavně o zjištění stavu komunikace mezi rodinou a školou na konkrétním pracovišti. Cílem teoretické části bylo objasnění pojmu výchova s důrazem na výchovnou činnost ve škole, dále rodina jakožto neopomenutelná součást výchovy a důležitý komunikační partner v ohledu k žákovi. Je zde rozebrána současná koncepce školy a zmíněny klíčové kompetence, které se váží k problematice komunikace. Zvláštní kapitola je věnována žákovi a specifikům jeho osobnosti v období dospívání. Dále je v teoretické části věnována zvláštní kapitola učiteli jako jednomu z důležitých partnerů v komunikaci mezi školou a rodinou. Poslední kapitola teoretické části je věnována komunikaci. V praktické části diplomové práce je zjišťováno, jaký je názor na komunikaci v dané škole, a to jak ze strany žáků, tak ze strany rodiny. Byly vyřčeny předpoklady ohledně stavu a potřeb způsobu komunikace mezi školou a rodinou. Toto bylo zjištěno metodou kvantitativního průzkumu. V závěru jsou zhodnoceny jeho výsledky.cs_CZ
uk.abstract.enThis diploma thesis draws attention to the issue of communication between school and family and tries to not only teach the communication, but also to find the state of communication between family and school at a particular workplace. The aim of the theoretical part was to clarify the concept of education with an emphasis on educational activities at school. It stands that the family, as an indispensable part, is crucial in communication relation to the pupil. The current school concept is discussed and the key competencies related to communication are mentioned.A special chapter is devoted to the pupil and the specifics of his personality during adolescence. Furthermore, in the theoretical part, a special chapter is dedicated to the teacher as one of the important partners in the communication between the school and the family. The last chapter of the theoretical part is dedicated to communication. In the practical part of the diploma thesis, we find out what is the opinion about the communication in the given school, the pupils side as well as the family's side. There were assumptions made about the state and needs of communication between the school and the family. This was determined by the method of quantitative exploration. In conclusion, the results are evaluated.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etikycs_CZ
dc.identifier.lisID990021564620106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV