dc.contributor.advisor | Pšenička, Martin | |
dc.creator | Jirsová, Jitka | |
dc.date.accessioned | 2017-10-13T11:04:02Z | |
dc.date.available | 2017-10-13T11:04:02Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/91958 | |
dc.description.abstract | This bachelor thesis named Musical The Phantom of the Opera and its Position on the Prague Musical Scene presents the history of one of the world's most successful musicals, focusing on its first Czech production at Prague's GoJa Music Hall during the 2014/2015 season. Moreover, it deals with the artistic components of this staging while comparing it to the rest of Prague's contemporary musical scene from perspective of both art and promotion, and also reflecting the reviews. Besides professional literature the author had been working with her own interviews of Prague's creative team and with materials published in the media as part of the show's promotion. | en_US |
dc.description.abstract | Bakalářská práce s názvem Muzikál Fantom Opery a jeho postavení na pražské muzikálové scéně přibližuje historii vzniku jednoho ze světově nejúspěšnějších muzikálů, se zaměřením na jeho první české uvedení v divadle GoJa Music Hall v divadelní sezóně 2014/2015. Práce se dále zabývá uměleckými složkami této inscenace. Zároveň přináší srovnání titulu se současnou pražskou muzikálovou scénou, a to po stránce umělecké i propagační. Věnuje se také ohlasům na uvedení této inscenace. Autorka využívá vedle odborné literatury i vlastní pořízené rozhovory s autorským týmem inscenace či materiály uveřejněné v rámci propagace muzikálu v médiích. | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | musical|Andrew Lloyd Webber|Prague Musical Scene|GoJa Music Hall|musical promotion|reviews|The Phantom of the Opera | en_US |
dc.subject | muzikál|Andrew Lloyd Webber|pražská muzikálová scéna|GoJa Music Hall|propagace muzikálu|recenze|Fantom Opery | cs_CZ |
dc.title | Muzikál Fantom opery a jeho postavení na pražské muzikálové scéně | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2017 | |
dcterms.dateAccepted | 2017-09-11 | |
dc.description.department | Katedra divadelní vědy | cs_CZ |
dc.description.department | Departement of Theatre Studies | en_US |
dc.description.faculty | Faculty of Arts | en_US |
dc.description.faculty | Filozofická fakulta | cs_CZ |
dc.identifier.repId | 165926 | |
dc.title.translated | Musical Phantom of the Opera and its Position on the Prague Musical Scene | en_US |
dc.contributor.referee | Christov, Petr | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Divadelní věda | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Theatre Studies | en_US |
thesis.degree.program | Obecná teorie a dějiny umění a kultury | cs_CZ |
thesis.degree.program | Theory and History of Art and Culture | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Filozofická fakulta::Katedra divadelní vědy | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Arts::Departement of Theatre Studies | en_US |
uk.faculty-name.cs | Filozofická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Arts | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | FF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Divadelní věda | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Theatre Studies | en_US |
uk.degree-program.cs | Obecná teorie a dějiny umění a kultury | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Theory and History of Art and Culture | en_US |
thesis.grade.cs | Dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Good | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce s názvem Muzikál Fantom Opery a jeho postavení na pražské muzikálové scéně přibližuje historii vzniku jednoho ze světově nejúspěšnějších muzikálů, se zaměřením na jeho první české uvedení v divadle GoJa Music Hall v divadelní sezóně 2014/2015. Práce se dále zabývá uměleckými složkami této inscenace. Zároveň přináší srovnání titulu se současnou pražskou muzikálovou scénou, a to po stránce umělecké i propagační. Věnuje se také ohlasům na uvedení této inscenace. Autorka využívá vedle odborné literatury i vlastní pořízené rozhovory s autorským týmem inscenace či materiály uveřejněné v rámci propagace muzikálu v médiích. | cs_CZ |
uk.abstract.en | This bachelor thesis named Musical The Phantom of the Opera and its Position on the Prague Musical Scene presents the history of one of the world's most successful musicals, focusing on its first Czech production at Prague's GoJa Music Hall during the 2014/2015 season. Moreover, it deals with the artistic components of this staging while comparing it to the rest of Prague's contemporary musical scene from perspective of both art and promotion, and also reflecting the reviews. Besides professional literature the author had been working with her own interviews of Prague's creative team and with materials published in the media as part of the show's promotion. | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra divadelní vědy | cs_CZ |