Facebook a krajské volby 2016: případová studie Libereckého kraje
Facebook and regional elections 2016: the case study of Liberecký kraj
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/90387Identifikátory
SIS: 192446
Katalog UK: 990021527860106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Höfer, Karel
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Politologie
Katedra / ústav / klinika
Katedra politologie
Datum obhajoby
5. 9. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
Facebook, politická komunikace, krajské volby, regionální strany, personalizace, permanentní kampaňKlíčová slova (anglicky)
Facebook, political communication, regional election, regional parties, personalization, permanent campaignPředkládaná diplomová práce, kromě přehledu dosavadního stavu poznání v oblasti využívání sociálních médií v politické komunikaci ve světě i v České republice, přináší pohled na to, jak jsou sociální sítě pro politické účely užívány jak českými regionálním tak jejich lídry. Vychází z disciplíny politické komunikace spojující přístupy z oborů politologie a mediálních studií. Ústřední výzkumnou otázkou je, jak regionální političtí aktéři využívali sociální sítě v do využíval tato média, jak je využíval a s úspěchem. Na pozadí těchto otázek pátráme po přítomnosti personalizace komunikace a příznaků permanentní kampaně. Výzkum je vystavěn zejména na kvantitativní obsahové analýze dat, jež mapuje, jak aktéři užívali nejrozšířenější online sociální síť Facebook.
with which results. Through the analyses of data collected from Facebook's profiles of regional
