Zobrazit minimální záznam

Compliance with Standards of Customer Service in Sale Section
dc.contributor.advisorRemr, Jiří
dc.creatorSvobodová, Tereza
dc.date.accessioned2020-08-19T11:21:09Z
dc.date.available2020-08-19T11:21:09Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86250
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on the form of post-capitalist personal sales. It focuses mainly on the topic of building a relationship with a customer in selling, as a typical phenomenon of postcapitalism, and its influence on sales indicators. In theory, this type of sale is introduced from the point of view of sociologists and experienced salesman. It presents the context of its origin, its form and its specifics and principles. The thesis is based on the fact that it is important to gain customer trust in establishing a relationship between the sales assistant and the customer and thus the company and the customer. Trust is formed in the communication process, as a rule in an retail environment. This communication has its own rules in the form of customer service standards in sale. For a comprehensive view of the issue, a case study company has been selected and used as an example of how these standards are set in the guidence of a real retail company. In its stores, compliance with these standards in customer communication was measured by the Mystery Shopping method of research. The acquired data of the survey made it possible to compare whether stores with better results of Mystery Shopping research have also better results in increasing sales indicators such as sales, conversions, average value of...en_US
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na podobu postkapitalistického osobního prodeje. Věnuje se zejména tématu budování vztahu se zákazníkem při prodeji, jakožto typičnosti postkapitalismu, a jeho vlivu na prodejní ukazatele. V teoretických východiscích je tento typ prodeje představen z pohledu sociologů i zkušeného obchodníka. Představen je kontext jeho vzniku, jeho podoba i specifika a zásady. Práce, na základě již v minulosti provedené studie, vychází z toho, že pro navázání vztahu mezi prodejním asistentem a zákazníkem, a tím i celou společností a zákazníkem, je důležité získat si zákazníkovu důvěru. Důvěra se utváří v procesu komunikace zpravidla v prostředí prodejních míst. Tato komunikace má svá daná pravidla v podobě standardů zákaznického servisu v prodeji. Pro účely práce byla vybrána společnost případové studie a na jejím příkladu představeno, jak jsou tyto standardy nastaveny ve směrnicích reálně fungující společnosti v oblasti retailu. Na jejích prodejnách pak bylo měřeno dodržování těchto standardů v komunikaci se zákazníkem s využitím metody Mystery Shopping výzkumu. Výsledky šetření umožnily porovnat, zdali mají prodejny s lepšími výsledky Mystery Shopping výzkumu i lepší výsledky v navyšování prodejních ukazatelů jako obrat, konverze, průměrná hodnota účtenek, průměrný počet kusů na účtenkách a...cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectprodejcs_CZ
dc.subjectzákaznický serviscs_CZ
dc.subjectmystery shoppingcs_CZ
dc.subjectkvalita služebcs_CZ
dc.subjectsaleen_US
dc.subjectcustomer serviceen_US
dc.subjectmystery shoppingen_US
dc.subjectquality of servicesen_US
dc.titleDodržování standardů zákaznického servisu v prodejics_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-12
dc.description.departmentDepartment of Sociologyen_US
dc.description.departmentKatedra sociologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId179258
dc.title.translatedCompliance with Standards of Customer Service in Sale Sectionen_US
dc.contributor.refereePilecká, Jarmila
dc.identifier.aleph002144400
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineSociology and Social Anthropologyen_US
thesis.degree.disciplineSociologie a sociální antropologiecs_CZ
thesis.degree.programSociologiecs_CZ
thesis.degree.programSociologyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra sociologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Sociologyen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csSociologie a sociální antropologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enSociology and Social Anthropologyen_US
uk.degree-program.csSociologiecs_CZ
uk.degree-program.enSociologyen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce je zaměřena na podobu postkapitalistického osobního prodeje. Věnuje se zejména tématu budování vztahu se zákazníkem při prodeji, jakožto typičnosti postkapitalismu, a jeho vlivu na prodejní ukazatele. V teoretických východiscích je tento typ prodeje představen z pohledu sociologů i zkušeného obchodníka. Představen je kontext jeho vzniku, jeho podoba i specifika a zásady. Práce, na základě již v minulosti provedené studie, vychází z toho, že pro navázání vztahu mezi prodejním asistentem a zákazníkem, a tím i celou společností a zákazníkem, je důležité získat si zákazníkovu důvěru. Důvěra se utváří v procesu komunikace zpravidla v prostředí prodejních míst. Tato komunikace má svá daná pravidla v podobě standardů zákaznického servisu v prodeji. Pro účely práce byla vybrána společnost případové studie a na jejím příkladu představeno, jak jsou tyto standardy nastaveny ve směrnicích reálně fungující společnosti v oblasti retailu. Na jejích prodejnách pak bylo měřeno dodržování těchto standardů v komunikaci se zákazníkem s využitím metody Mystery Shopping výzkumu. Výsledky šetření umožnily porovnat, zdali mají prodejny s lepšími výsledky Mystery Shopping výzkumu i lepší výsledky v navyšování prodejních ukazatelů jako obrat, konverze, průměrná hodnota účtenek, průměrný počet kusů na účtenkách a...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis is focused on the form of post-capitalist personal sales. It focuses mainly on the topic of building a relationship with a customer in selling, as a typical phenomenon of postcapitalism, and its influence on sales indicators. In theory, this type of sale is introduced from the point of view of sociologists and experienced salesman. It presents the context of its origin, its form and its specifics and principles. The thesis is based on the fact that it is important to gain customer trust in establishing a relationship between the sales assistant and the customer and thus the company and the customer. Trust is formed in the communication process, as a rule in an retail environment. This communication has its own rules in the form of customer service standards in sale. For a comprehensive view of the issue, a case study company has been selected and used as an example of how these standards are set in the guidence of a real retail company. In its stores, compliance with these standards in customer communication was measured by the Mystery Shopping method of research. The acquired data of the survey made it possible to compare whether stores with better results of Mystery Shopping research have also better results in increasing sales indicators such as sales, conversions, average value of...en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra sociologiecs_CZ
thesis.grade.code1
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990021444000106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV