In-store marketingová komunikace iSmoke.cz
The in-store communication of iSmoke.cz
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/86154Identifikátory
SIS: 179756
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Koudelková, Petra
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
20. 6. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
In-store marketingová komunikace, marketing v místě prodeje, multisenzorický marketing, smyslový marketing, vizuální merchandising, marketing vodních dýmek, iSmoke.cz, iSmoke StoreKlíčová slova (anglicky)
In-store marketing communication, marketing at retail, multisensory marketing, visual merchandising, hookah marketing, iSmoke.cz, iSmoke StoreBakalářská práce "In-store marketingová komunikace iSmoke.cz" se zabývá komunikací v místě prodeje neboli in-store marketingovou komunikací, se zaměřením na multisenzorickou komunikaci a její aplikaci v kamenné prodejně iSmoke Store. První část práce se věnuje vymezení in-store marketingové komunikace, seznamuje se základními pojmy a nástroji této disciplíny, uvádí do problematiky multisenzorické komunikace a zabývá se aktuálními trendy v oblasti komunikace v místě prodeje. Druhá část práce se věnuje deskripci konceptu internetového obchodu iSmoke.cz a kamenné prodejny iSmoke Store se zaměřením na prodávaný sortiment, ke kterému se váží různá prodejní specifika. Dále se práce věnuje deskripci implementace in-store marketingové komunikace a multisenzorické komunikace v kamenné prodejně iSmoke Store s využitím poznatků získaných v teoretické části práce. Cílem práce je popsat a zhodnotit současný stav in-store marketingové komunikace a nalézt možnosti další implementace jednotlivých nástrojů a smyslů v místě prodeje.
The thesis, "In-store marketing communication of iSmoke.cz", deals with in-store marketing communication, focusing mainly on multisensory communication and its practical use in the iSmoke Store. The first part of the thesis presents a definition of in-store marketing communication, describes basic tools and terminology of this strategy, introduces multisensory communication, and focuses on current trends in in-store communication. The second part of the thesis describes the concept of the iSmoke.cz online store and iSmoke Store focusing on the range of products, since they carry certain specific sales characteristics. The thesis also describes how in-store and multisensory communication are implemented in the iSmoke Store, making use of the theoretical basis laid down in the first part of the thesis. The aim of the thesis is to describe and evaluate the current state of in-store marketing communication and find more ways of incorporating specific tools and senses inside of the stores.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
In-store marketingová komunikace v místě prodeje orientovaná na děti v maloobchodním řetězci Albert
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPapoušková, Martina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Datum obhajoby: 13. 6. 2016 -
Možnosti využití více smyslové in-store marketingové komunikace v prodejnách firmy Apple
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOLišková, Iva (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2014)Datum obhajoby: 16. 6. 2014Bakalářská práce "Možnosti využití více smyslové in-store marketingové komunikace v prodejnách firmy Apple" se zabývá možnostmi zapojení jednotlivých smyslů do komunikace v místě prodeje, demonstrováno na in-store marketingové ... -
Olfaktorický marketing - využití přirozených a uměle šířených aromat v maloobchodních prodejnách přírodní kosmetiky
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPlachá, Linda (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2018)Datum obhajoby: 13. 6. 2018The bachelor thesis "Olfactory marketing - The usage of natural and artificially propagated aroma in retail stores of natural cosmetic products" deals with the usage of olfactory marketing in the field of business and its ...
