Možnosti využití více smyslové in-store marketingové komunikace v prodejnách firmy Apple
Opportunities for Implementing Multisensory In-store Marketing, Demostrated by Apple In-store Communication
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/62450Identifikátory
SIS: 138850
Katalog UK: 990017838440106986
Kolekce
- Kvalifikační práce [19618]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Koudelková, Petra
Fakulta / součást
Fakulta sociálních věd
Obor
Marketingová komunikace a public relations
Katedra / ústav / klinika
Katedra marketingové komunikace a public relations
Datum obhajoby
16. 6. 2014
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta sociálních vědJazyk
Čeština
Známka
Výborně
Klíčová slova (česky)
In-store marketingová komunikace, více smyslový marketing, multisenzorický marketing, Apple in-store komunikace, zrak, čich, chuť, sluch, hmatKlíčová slova (anglicky)
In-store marketing communication, multisensory marketing, Apple in-store communication, sight, smell, taste, sound, touchBakalářská práce "Možnosti využití více smyslové in-store marketingové komunikace v prodejnách firmy Apple" se zabývá možnostmi zapojení jednotlivých smyslů do komunikace v místě prodeje, demonstrováno na in-store marketingové komunikaci firmy Apple. První teoretická část uvádí do problematiky in-store marketingové komunikace, seznamuje se základními pojmy, následně definuje smyslovou marketingovou komunikaci a rozebírá účinky a možnosti implementace jednotlivých smyslů v místě prodeje. V druhé části jsou teoretické poznatky použity k popisu in-store marketingové komunikace firmy Apple, jak jejich značkových obchodů, tak i premium resellers (iStyle, iSetos, iWorld), které se nachází na území České republiky. Informace o značkových Apple obchodech jsou získávány z knižních a elektronických zdrojů, popis prostředí českých distribučních obchodů vychází z vlastního pozorování a konzultace s personálem. Cílem je popsat současný stav a najít možnosti dalšího využití více smyslové marketingové komunikace v obchodech firmy Apple.
The Bachelor's thesis entitled "Opportunities for Implementing Multisensory In-store Marketing, Demonstrated by Apple In-store Communication" addresses the marketing possibilities for including all of our senses in a retail store experience. It illustrates those marketing possibilities with current examples of Apple in-store communication. The first theoretical part defines in-store marketing communication, its terminology, provides information about multi sensory marketing and subsequently analyzes each of our senses with the potential for their in-store implementation. In the second part of the theses, theoretical knowledge is used from the first part to describe in-store marketing communication at branded Apple stores, as well as at premium resellers that are found in the Czech Republic, such as iStyle, iSetos, and iWorld. Information about branded Apple stores is gained from literature and on-line sources. Information about premium resellers comes from my own observation and interviews with their employees. The main focus is on the description of the current situation, comparisons and finding new opportunities to implement our senses at in-store marketing communication at Apple stores and their premium resellers.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
In-store marketingová komunikace v místě prodeje orientovaná na děti v maloobchodním řetězci Albert
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPapoušková, Martina (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2016)Datum obhajoby: 13. 6. 2016 -
Využití herních principů a gamifikace v marketingové komunikaci v místě prodeje
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOIndrová, Anna (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2019)Datum obhajoby: 12. 6. 2019Tato bakalářská práce se věnuje využití gamifikace v marketingové komunikaci v místě prodeje. Gamifikace, tedy fenomén aplikace herních principů v neherním prostředí, je v současné době jeden z nejrychleji rostoucích trendů ... -
In-store marketingová komunikace iSmoke.cz
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOKopáček, Jakub (Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, 2017)Datum obhajoby: 20. 6. 2017Bakalářská práce "In-store marketingová komunikace iSmoke.cz" se zabývá komunikací v místě prodeje neboli in-store marketingovou komunikací, se zaměřením na multisenzorickou komunikaci a její aplikaci v kamenné ...
