Zobrazit minimální záznam

Current trends in customer relationship management
dc.contributor.advisorJesenský, Daniel
dc.creatorKotara, Jan
dc.date.accessioned2017-07-11T13:20:26Z
dc.date.available2017-07-11T13:20:26Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86145
dc.description.abstractBakalářská práce "Aktuální trendy v řízení se zákazníky" se zabývá, jak již samotný název napovídá, problematikou řízení vztahů se zákazníky (tj. CRM - customer relationship management), a to s důrazem na faktory, které v posledních letech formovaly její dnešní podobu. První část práce, část teoretická, se věnuje definici pojmu řízení vztahů se zákazníky a jeho teoretickému zasazení do moderní marketingové teorie, včetně stručného pohledu do historie. Vzhledem k příkladu rozebíranému v praktické části věnuji samostatnou sekci specifikům CRM v oblasti retailu. Po představení důležitosti dat a jejich analýzy pro CRM následuje nejdůležitější sekce teoretické části věnovaná aktuálním trendům - s důrazem na problematiku moderních věrnostních programů, omnichannel strategie a sociálního CRM. V druhé části reflektuji jednotlivé teoretické poznatky na praktickém příkladu, kterým je maloobchodní řetězec Tesco. Cílem této práce je odhalit nedostatky řízení vztahů se zákazníky u vybrané společnosti a návrh způsobů jejich odstranění vedoucí k implementaci efektivního řešení CRM.cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis "Current trends in customer relationship management" deals with - as its title suggests - the issue of CRM and selection of modern factors, which influence its current state. The theoretical part of the thesis presents the definition of customer relationship management and its position in the marketing theory, as well as a brief look into its history. It also contains a section about the specifics of CRM in retail sector, as it is further discussed in the practial part. The explanation of the importance of data and its analysis for CRM is followed by the most important section of the theoretical part about current trends in CRM - especially modern loyalty programs, omnichannel stratégy and social CRM. In the practical part of the thesis these findings are compared with the state of implementation of these trends in the retail chain Tesco. The aim of the thesis is to find the imperfections of the implementation of trends at Tesco and suggest ideas of improvement in order to enhance its customer relationship management.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectŘízení vztahů se zákazníkycs_CZ
dc.subjectCRMcs_CZ
dc.subjectvěrnostní marketingcs_CZ
dc.subjectdatacs_CZ
dc.subjectdatová analýzacs_CZ
dc.subjectvěrnostní programycs_CZ
dc.subjectomnichannelcs_CZ
dc.subjectsociální CRMcs_CZ
dc.subjectCustomer relationship managementen_US
dc.subjectloyalty marketingen_US
dc.subjectdataen_US
dc.subjectdata analysisen_US
dc.subjectloyalty programsen_US
dc.subjectomnichannelen_US
dc.subjectsocial CRMen_US
dc.titleAktuální trendy v řízení vztahů se zákazníkycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-20
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId181111
dc.title.translatedCurrent trends in customer relationship managementen_US
dc.contributor.refereeKoudelková, Petra
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Aktuální trendy v řízení se zákazníky" se zabývá, jak již samotný název napovídá, problematikou řízení vztahů se zákazníky (tj. CRM - customer relationship management), a to s důrazem na faktory, které v posledních letech formovaly její dnešní podobu. První část práce, část teoretická, se věnuje definici pojmu řízení vztahů se zákazníky a jeho teoretickému zasazení do moderní marketingové teorie, včetně stručného pohledu do historie. Vzhledem k příkladu rozebíranému v praktické části věnuji samostatnou sekci specifikům CRM v oblasti retailu. Po představení důležitosti dat a jejich analýzy pro CRM následuje nejdůležitější sekce teoretické části věnovaná aktuálním trendům - s důrazem na problematiku moderních věrnostních programů, omnichannel strategie a sociálního CRM. V druhé části reflektuji jednotlivé teoretické poznatky na praktickém příkladu, kterým je maloobchodní řetězec Tesco. Cílem této práce je odhalit nedostatky řízení vztahů se zákazníky u vybrané společnosti a návrh způsobů jejich odstranění vedoucí k implementaci efektivního řešení CRM.cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis "Current trends in customer relationship management" deals with - as its title suggests - the issue of CRM and selection of modern factors, which influence its current state. The theoretical part of the thesis presents the definition of customer relationship management and its position in the marketing theory, as well as a brief look into its history. It also contains a section about the specifics of CRM in retail sector, as it is further discussed in the practial part. The explanation of the importance of data and its analysis for CRM is followed by the most important section of the theoretical part about current trends in CRM - especially modern loyalty programs, omnichannel stratégy and social CRM. In the practical part of the thesis these findings are compared with the state of implementation of these trends in the retail chain Tesco. The aim of the thesis is to find the imperfections of the implementation of trends at Tesco and suggest ideas of improvement in order to enhance its customer relationship management.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2025 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV