Zobrazit minimální záznam

Airline Branding: Perception of Airline Brands on the Czech Market by Generation Y
dc.contributor.advisorKlimeš, David
dc.creatorSýkora, Ondřej
dc.date.accessioned2017-07-10T09:57:07Z
dc.date.available2017-07-10T09:57:07Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86046
dc.description.abstractBakalářská práce "Branding leteckých společností: vnímání značek leteckých společností na českém trhu generací Y" pojednává o brandingu v oblasti aerolinií. Teoretická část nejdříve aplikuje základní marketingové koncepty s cílem definovat jednotlivé atributy v tomto odvětví. Práce následně popisuje teorii a podstatu brandingu, přičemž se zaměřuje z velké části na specifické charakteristiky tohoto segmentu. Postupně jsou analyzovány jednotlivé aspekty - branding, positioning, segmentace, budování hodnoty značky a strategické řízení značky. V rámci teorie jsou prezentovány podstatné odlišnosti a zásadní vlastnosti důležité pro úspěšnost brandů aerolinií. V druhé části teoretického bloku je definována generace Y. Kapitola vysvětluje myšlení, mediální návyky a specifika marketingové komunikace cílené na tuto generaci. Ve výzkumné části se tato práce zabývá výzkumem vnímání značek aerolinií u české generace Y, která začíná být velmi podstatnou cílovou skupinou pro trh s leteckou dopravou. V rámci výzkumu je proveden test spontánní a podpořené znalosti značek. Výzkum také zkoumá preference v jednotlivých částech nabízené služby a základní informace o cestovním chování této generace. Stěžejní část výzkumu je zaměřena na subjektivní vnímání jednotlivých značek aerolinií na českém trhu. Výsledkem je vznik...cs_CZ
dc.description.abstractThe bachelor thesis "Airline Branding: Perception of Airline Brands on the Czech Market by Generation Y" discusses branding in the airline industry. The theoretical part firstly uses basic marketing concepts to define individual attributes of the industry. The work then describes the theory and essential principles of branding, focusing mainly on specific characteristics of the airline segment. Thereafter, single aspects such as branding, positioning, segmentation, brand equity building, and strategic brand management are analyzed. Within the theoretical part, significant differences and fundamental characteristics important for the success of airline brands are presented. In the second section of the theoretical part, Generation Y is defined. The chapter explains the thinking process of this generation, media consumption habits, and specifics of marketing communication targeting Generation Y. The research part examines the perception of airline brands by Generation Y in the Czech Republic, as this target group becomes more relevant and important for the air travel market. The first part researches spontaneous and aided recall of airline brands. Presented research also studies preferences in individual parts of the airline services, and analyzes the basics of travel behavior of this generation. The...en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectaeroliniecs_CZ
dc.subjectbrandcs_CZ
dc.subjectznačkacs_CZ
dc.subjectmarketing aeroliniícs_CZ
dc.subjectbranding aeroliniícs_CZ
dc.subjectgenerace ycs_CZ
dc.subjectairlineen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectbrandingen_US
dc.subjectairline marketingen_US
dc.subjectairline brandingen_US
dc.subjectgeneration yen_US
dc.titleBranding leteckých společností: vnímání značek leteckých společností na českém trhu generací Ycs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-19
dc.description.departmentDepartment of Marketing Communication and Public Relationsen_US
dc.description.departmentKatedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.identifier.repId179909
dc.title.translatedAirline Branding: Perception of Airline Brands on the Czech Market by Generation Yen_US
dc.contributor.refereeZezulková, Markéta
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
thesis.degree.disciplineMarketing Communications and Public Relationsen_US
thesis.degree.programMedia and Communications Studiesen_US
thesis.degree.programMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Marketing Communication and Public Relationsen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csMarketingová komunikace a public relationscs_CZ
uk.degree-discipline.enMarketing Communications and Public Relationsen_US
uk.degree-program.csMediální a komunikační studiacs_CZ
uk.degree-program.enMedia and Communications Studiesen_US
thesis.grade.csVýborněcs_CZ
thesis.grade.enExcellenten_US
uk.abstract.csBakalářská práce "Branding leteckých společností: vnímání značek leteckých společností na českém trhu generací Y" pojednává o brandingu v oblasti aerolinií. Teoretická část nejdříve aplikuje základní marketingové koncepty s cílem definovat jednotlivé atributy v tomto odvětví. Práce následně popisuje teorii a podstatu brandingu, přičemž se zaměřuje z velké části na specifické charakteristiky tohoto segmentu. Postupně jsou analyzovány jednotlivé aspekty - branding, positioning, segmentace, budování hodnoty značky a strategické řízení značky. V rámci teorie jsou prezentovány podstatné odlišnosti a zásadní vlastnosti důležité pro úspěšnost brandů aerolinií. V druhé části teoretického bloku je definována generace Y. Kapitola vysvětluje myšlení, mediální návyky a specifika marketingové komunikace cílené na tuto generaci. Ve výzkumné části se tato práce zabývá výzkumem vnímání značek aerolinií u české generace Y, která začíná být velmi podstatnou cílovou skupinou pro trh s leteckou dopravou. V rámci výzkumu je proveden test spontánní a podpořené znalosti značek. Výzkum také zkoumá preference v jednotlivých částech nabízené služby a základní informace o cestovním chování této generace. Stěžejní část výzkumu je zaměřena na subjektivní vnímání jednotlivých značek aerolinií na českém trhu. Výsledkem je vznik...cs_CZ
uk.abstract.enThe bachelor thesis "Airline Branding: Perception of Airline Brands on the Czech Market by Generation Y" discusses branding in the airline industry. The theoretical part firstly uses basic marketing concepts to define individual attributes of the industry. The work then describes the theory and essential principles of branding, focusing mainly on specific characteristics of the airline segment. Thereafter, single aspects such as branding, positioning, segmentation, brand equity building, and strategic brand management are analyzed. Within the theoretical part, significant differences and fundamental characteristics important for the success of airline brands are presented. In the second section of the theoretical part, Generation Y is defined. The chapter explains the thinking process of this generation, media consumption habits, and specifics of marketing communication targeting Generation Y. The research part examines the perception of airline brands by Generation Y in the Czech Republic, as this target group becomes more relevant and important for the air travel market. The first part researches spontaneous and aided recall of airline brands. Presented research also studies preferences in individual parts of the airline services, and analyzes the basics of travel behavior of this generation. The...en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra marketingové komunikace a public relationscs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV