Zobrazit minimální záznam

The campaign of political parties for regional elections in 2016
dc.contributor.advisorShavit, Anna
dc.creatorBaierl, Tomáš
dc.date.accessioned2020-08-19T12:50:41Z
dc.date.available2020-08-19T12:50:41Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/86032
dc.description.abstractThis thesis is dedicated to political campaigns in Central Bohemian Region and Liberec Region during regional elections what took place 7th and 8th of October 2016. Both of these regions were chosen as a sample which represents both nationwide parties but also local parties. The author processed vast amount of data, what was lately analyzed and compared. For the research was used content analysis, which enables to code clearly the entering data. Among the examined data were the election formations' election programs, candidate lists (respectively, the amount of local candidates within those candidate lists), election formations' propagation on the social medium Facebook, and a usage of a printed media during the campaign (respectively, how successful was the campaign communication and how different election formations used advertising). This diploma thesis is primarily based on second-order elections. Based on relevant literature were identified several contact points within the campaigns characteristic for this kind of elections. Thanks to a number of research questions, this diploma thesis answers the main aim, which is, if those election formations approached those elections as the second-order elections.en_US
dc.description.abstractTato práce zkoumá ve Středočeském a Libereckém kraji volební kampaně v krajských volbách konaných 7. a 8. října 2016. Oba tyto kraje byly vybrány jako referenční vzorek zastupující strany s celorepublikovou i pouze regionální působností. Autor v rámci diplomové práce zpracoval velké množství informací, které následně analyzoval a porovnával. K výzkumu využíval především obsahovou analýzu, která umožňuje přehledně kódovat vstupní data. Mezi zkoumané prvky patřily volební programy volebních formací, kandidátní listiny, respektive podíl lokálně významných kandidátů na těchto listinách, propagace volebních formací na sociální síti Facebook a využití tištěných médií v rámci volební kampaně, tedy jak se dařilo komunikovat kampaň a jak jednotlivé volební formace využívaly inzerci. Diplomová práce vychází především z teorie voleb druhého řádu. Na základě rešerše odborné literatury se podařilo identifikovat několik styčných bodů v kampaních charakteristických pro tento typ voleb. Prostřednictvím několika výzkumných otázek tato diplomová práce odpovídá na výzkumný cíl a to, zda volební formace přistupovaly k volbám jako k volbám druhého řádu.cs_CZ
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Fakulta sociálních vědcs_CZ
dc.subjectPolitický marketingcs_CZ
dc.subjectkrajské volbycs_CZ
dc.subjectpolitická kampaňcs_CZ
dc.subjectvolby druhého řáducs_CZ
dc.subjectStředočeský krajcs_CZ
dc.subjectLiberecký krajcs_CZ
dc.subjectanalýza předvolební kampaněcs_CZ
dc.subjectPolitical marketingen_US
dc.subjectregional electionsen_US
dc.subjectpolitical campaignen_US
dc.subjectsecond-order electionen_US
dc.subjectCentral Bohemian Regionen_US
dc.subjectLiberec Regionen_US
dc.subjectanalysis of elections campaignen_US
dc.titleKampaň politických stran v krajských volbách 2016cs_CZ
dc.typediplomová prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-19
dc.description.departmentDepartment of Political Scienceen_US
dc.description.departmentKatedra politologiecs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Social Sciencesen_US
dc.description.facultyFakulta sociálních vědcs_CZ
dc.identifier.repId92825
dc.title.translatedThe campaign of political parties for regional elections in 2016en_US
dc.contributor.refereeJüptner, Petr
dc.identifier.aleph002143971
thesis.degree.nameMgr.
thesis.degree.levelnavazující magisterskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePolitical Scienceen_US
thesis.degree.disciplinePolitologiecs_CZ
thesis.degree.programPolitologiecs_CZ
thesis.degree.programPolitical Scienceen_US
uk.thesis.typediplomová prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFakulta sociálních věd::Katedra politologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Social Sciences::Department of Political Scienceen_US
uk.faculty-name.csFakulta sociálních vědcs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Social Sciencesen_US
uk.faculty-abbr.csFSVcs_CZ
uk.degree-discipline.csPolitologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPolitical Scienceen_US
uk.degree-program.csPolitologiecs_CZ
uk.degree-program.enPolitical Scienceen_US
thesis.grade.csDobřecs_CZ
thesis.grade.enGooden_US
uk.abstract.csTato práce zkoumá ve Středočeském a Libereckém kraji volební kampaně v krajských volbách konaných 7. a 8. října 2016. Oba tyto kraje byly vybrány jako referenční vzorek zastupující strany s celorepublikovou i pouze regionální působností. Autor v rámci diplomové práce zpracoval velké množství informací, které následně analyzoval a porovnával. K výzkumu využíval především obsahovou analýzu, která umožňuje přehledně kódovat vstupní data. Mezi zkoumané prvky patřily volební programy volebních formací, kandidátní listiny, respektive podíl lokálně významných kandidátů na těchto listinách, propagace volebních formací na sociální síti Facebook a využití tištěných médií v rámci volební kampaně, tedy jak se dařilo komunikovat kampaň a jak jednotlivé volební formace využívaly inzerci. Diplomová práce vychází především z teorie voleb druhého řádu. Na základě rešerše odborné literatury se podařilo identifikovat několik styčných bodů v kampaních charakteristických pro tento typ voleb. Prostřednictvím několika výzkumných otázek tato diplomová práce odpovídá na výzkumný cíl a to, zda volební formace přistupovaly k volbám jako k volbám druhého řádu.cs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is dedicated to political campaigns in Central Bohemian Region and Liberec Region during regional elections what took place 7th and 8th of October 2016. Both of these regions were chosen as a sample which represents both nationwide parties but also local parties. The author processed vast amount of data, what was lately analyzed and compared. For the research was used content analysis, which enables to code clearly the entering data. Among the examined data were the election formations' election programs, candidate lists (respectively, the amount of local candidates within those candidate lists), election formations' propagation on the social medium Facebook, and a usage of a printed media during the campaign (respectively, how successful was the campaign communication and how different election formations used advertising). This diploma thesis is primarily based on second-order elections. Based on relevant literature were identified several contact points within the campaigns characteristic for this kind of elections. Thanks to a number of research questions, this diploma thesis answers the main aim, which is, if those election formations approached those elections as the second-order elections.en_US
uk.file-availabilityV
uk.grantorUniverzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Katedra politologiecs_CZ
thesis.grade.code3
uk.publication-placePrahacs_CZ
dc.identifier.lisID990021439710106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV