Zobrazit minimální záznam

Change in the intensity of the road traffic in Prague due to the Blanka tunnel complex
dc.contributor.advisorJaroš, Václav
dc.creatorPetříček, Jakub
dc.date.accessioned2017-06-28T10:07:17Z
dc.date.available2017-06-28T10:07:17Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/85664
dc.description.abstractHlavním cílem práce je porovnat intenzitu silniční dopravy v Praze a její prostorové rozložení po zprovoznění tunelového komplexu Blanka, a to na základě dvou časových období pro různý rozsah sledovaných komunikací. Do práce je zahrnut vývoj těchto intenzit a jejich negativní dopady na prostředí hlavního města Prahy. Dále je zde věnována pozornost plánovaným projektům dopravních staveb na území hlavního města Prahy. Vedlejším cílem práce je zhodnotit předpovědi modelů dopravy, které vznikaly před otevřením tunelového komplexu Blanka, a porovnat je s reálnou naměřenou intenzitou po zprovoznění tunelu. V závěrečné části je pak shrnut celkový reálný přínos tunelového komplexu Blanka pro pražskou silniční dopravu na základě interpretace pomocí dvou grafických znázornění vývoje intenzity dopravy po zprovoznění tunelového komplexu Blanka.cs_CZ
dc.description.abstractThe main aim of this thesis is to compare the intensity of road traffic in Prague and its spatial layout after the Blanka tunnel complex has been put into operation, based on two time periods for a different range of monitored communications. The work includes the development of these intensities and their negative impacts on the environment of the capital city of Prague. Further attention is paid to planned traffic projects in the capital city of Prague. The secondary aim of the thesis is to evaluate the predictions of the transport models that were created before the opening of the Blanka tunnel complex and to compare them with the real measured intensity after tunnel commissioning. The final part summarizes the total real contribution of Blanka tunnel complex for Prague road transport on the basis of interpretation by means of two graphical representation on the development of traffic intensity after commissioning the Blanka tunnel complex.en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakultacs_CZ
dc.subjectintenzita dopravycs_CZ
dc.subjectveřejný prostorcs_CZ
dc.subjectsilniční tunelcs_CZ
dc.subjectdopravní indukcecs_CZ
dc.subjectregulace dopravycs_CZ
dc.subjectintenzita dopravyen_US
dc.subjectveřejný prostoren_US
dc.subjectsilniční tunelen_US
dc.subjectdopravní indukceen_US
dc.subjectregulace dopravyen_US
dc.titleZměna intenzity silniční dopravy v Praze vlivem zprovoznění tunelového komplexu Blankacs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2017
dcterms.dateAccepted2017-06-07
dc.description.departmentDepartment of Social Geography and Regional Develop.en_US
dc.description.departmentKatedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
dc.description.facultyPřírodovědecká fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Scienceen_US
dc.identifier.repId187280
dc.title.translatedChange in the intensity of the road traffic in Prague due to the Blanka tunnel complexen_US
dc.contributor.refereeNetrdová, Pavlína
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineGeografie a kartografiecs_CZ
thesis.degree.disciplineGeography and Cartographyen_US
thesis.degree.programGeographyen_US
thesis.degree.programGeografiecs_CZ
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csPřírodovědecká fakulta::Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Science::Department of Social Geography and Regional Develop.en_US
uk.faculty-name.csPřírodovědecká fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Scienceen_US
uk.faculty-abbr.csPřFcs_CZ
uk.degree-discipline.csGeografie a kartografiecs_CZ
uk.degree-discipline.enGeography and Cartographyen_US
uk.degree-program.csGeografiecs_CZ
uk.degree-program.enGeographyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csHlavním cílem práce je porovnat intenzitu silniční dopravy v Praze a její prostorové rozložení po zprovoznění tunelového komplexu Blanka, a to na základě dvou časových období pro různý rozsah sledovaných komunikací. Do práce je zahrnut vývoj těchto intenzit a jejich negativní dopady na prostředí hlavního města Prahy. Dále je zde věnována pozornost plánovaným projektům dopravních staveb na území hlavního města Prahy. Vedlejším cílem práce je zhodnotit předpovědi modelů dopravy, které vznikaly před otevřením tunelového komplexu Blanka, a porovnat je s reálnou naměřenou intenzitou po zprovoznění tunelu. V závěrečné části je pak shrnut celkový reálný přínos tunelového komplexu Blanka pro pražskou silniční dopravu na základě interpretace pomocí dvou grafických znázornění vývoje intenzity dopravy po zprovoznění tunelového komplexu Blanka.cs_CZ
uk.abstract.enThe main aim of this thesis is to compare the intensity of road traffic in Prague and its spatial layout after the Blanka tunnel complex has been put into operation, based on two time periods for a different range of monitored communications. The work includes the development of these intensities and their negative impacts on the environment of the capital city of Prague. Further attention is paid to planned traffic projects in the capital city of Prague. The secondary aim of the thesis is to evaluate the predictions of the transport models that were created before the opening of the Blanka tunnel complex and to compare them with the real measured intensity after tunnel commissioning. The final part summarizes the total real contribution of Blanka tunnel complex for Prague road transport on the basis of interpretation by means of two graphical representation on the development of traffic intensity after commissioning the Blanka tunnel complex.en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, Katedra sociální geografie a region. rozvojecs_CZ


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV