Změna intenzity silniční dopravy v Praze vlivem zprovoznění tunelového komplexu Blanka
Change in the intensity of the road traffic in Prague due to the Blanka tunnel complex
bakalářská práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/85664Identifikátory
SIS: 187280
Kolekce
- Kvalifikační práce [19614]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Netrdová, Pavlína
Fakulta / součást
Přírodovědecká fakulta
Obor
Geografie a kartografie
Katedra / ústav / klinika
Katedra sociální geografie a region. rozvoje
Datum obhajoby
7. 6. 2017
Nakladatel
Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakultaJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
intenzita dopravy, veřejný prostor, silniční tunel, dopravní indukce, regulace dopravyKlíčová slova (anglicky)
intenzita dopravy, veřejný prostor, silniční tunel, dopravní indukce, regulace dopravyHlavním cílem práce je porovnat intenzitu silniční dopravy v Praze a její prostorové rozložení po zprovoznění tunelového komplexu Blanka, a to na základě dvou časových období pro různý rozsah sledovaných komunikací. Do práce je zahrnut vývoj těchto intenzit a jejich negativní dopady na prostředí hlavního města Prahy. Dále je zde věnována pozornost plánovaným projektům dopravních staveb na území hlavního města Prahy. Vedlejším cílem práce je zhodnotit předpovědi modelů dopravy, které vznikaly před otevřením tunelového komplexu Blanka, a porovnat je s reálnou naměřenou intenzitou po zprovoznění tunelu. V závěrečné části je pak shrnut celkový reálný přínos tunelového komplexu Blanka pro pražskou silniční dopravu na základě interpretace pomocí dvou grafických znázornění vývoje intenzity dopravy po zprovoznění tunelového komplexu Blanka.
The main aim of this thesis is to compare the intensity of road traffic in Prague and its spatial layout after the Blanka tunnel complex has been put into operation, based on two time periods for a different range of monitored communications. The work includes the development of these intensities and their negative impacts on the environment of the capital city of Prague. Further attention is paid to planned traffic projects in the capital city of Prague. The secondary aim of the thesis is to evaluate the predictions of the transport models that were created before the opening of the Blanka tunnel complex and to compare them with the real measured intensity after tunnel commissioning. The final part summarizes the total real contribution of Blanka tunnel complex for Prague road transport on the basis of interpretation by means of two graphical representation on the development of traffic intensity after commissioning the Blanka tunnel complex.
Citace dokumentu
Metadata
Zobrazit celý záznamSouvisející záznamy
Zobrazují se záznamy příbuzné na základě názvu, autora a předmětu.
-
Analýza frekvenční dostupnosti osobní železniční dopravy v Česku
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOAmbrož, Jiří (Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakulta, 2010)Datum obhajoby: 15. 9. 2010Analýza frekvenční dostupnosti osobní železniční dopravy v Česku Abstrakt Tato práce se zabývá kartografickým znázorněním frekvenční dostupnosti do map a její ana- lýzou na vhodných úrovních sledování za využití softwaru ... -
Propojení bezbariérové dopravy a bezbariérových přístupů do knihoven a muzeí v Praze
Výsledek obhajoby: OBHÁJENOPimperová, Lucie (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2010)Datum obhajoby: 13. 9. 2010 -
Dostupnost v Praze při využití páteřního systému městské hromadné dopravy v období 1980-2020
Hudeček, Tomáš (2011)