Změna intenzity silniční dopravy v Praze vlivem zprovoznění tunelového komplexu Blanka
Change in the intensity of the road traffic in Prague due to the Blanka tunnel complex
bachelor thesis (DEFENDED)

View/ Open
Permanent link
http://hdl.handle.net/20.500.11956/85664Identifiers
Study Information System: 187280
Collections
- Kvalifikační práce [20304]
Author
Advisor
Referee
Netrdová, Pavlína
Faculty / Institute
Faculty of Science
Discipline
Geography and Cartography
Department
Department of Social Geography and Regional Develop.
Date of defense
7. 6. 2017
Publisher
Univerzita Karlova, Přírodovědecká fakultaLanguage
Czech
Grade
Very good
Keywords (Czech)
intenzita dopravy, veřejný prostor, silniční tunel, dopravní indukce, regulace dopravyKeywords (English)
intenzita dopravy, veřejný prostor, silniční tunel, dopravní indukce, regulace dopravyHlavním cílem práce je porovnat intenzitu silniční dopravy v Praze a její prostorové rozložení po zprovoznění tunelového komplexu Blanka, a to na základě dvou časových období pro různý rozsah sledovaných komunikací. Do práce je zahrnut vývoj těchto intenzit a jejich negativní dopady na prostředí hlavního města Prahy. Dále je zde věnována pozornost plánovaným projektům dopravních staveb na území hlavního města Prahy. Vedlejším cílem práce je zhodnotit předpovědi modelů dopravy, které vznikaly před otevřením tunelového komplexu Blanka, a porovnat je s reálnou naměřenou intenzitou po zprovoznění tunelu. V závěrečné části je pak shrnut celkový reálný přínos tunelového komplexu Blanka pro pražskou silniční dopravu na základě interpretace pomocí dvou grafických znázornění vývoje intenzity dopravy po zprovoznění tunelového komplexu Blanka.
The main aim of this thesis is to compare the intensity of road traffic in Prague and its spatial layout after the Blanka tunnel complex has been put into operation, based on two time periods for a different range of monitored communications. The work includes the development of these intensities and their negative impacts on the environment of the capital city of Prague. Further attention is paid to planned traffic projects in the capital city of Prague. The secondary aim of the thesis is to evaluate the predictions of the transport models that were created before the opening of the Blanka tunnel complex and to compare them with the real measured intensity after tunnel commissioning. The final part summarizes the total real contribution of Blanka tunnel complex for Prague road transport on the basis of interpretation by means of two graphical representation on the development of traffic intensity after commissioning the Blanka tunnel complex.
Citace dokumentu
Metadata
Show full item recordRelated items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Propojení bezbariérové dopravy a bezbariérových přístupů do knihoven a muzeí v Praze
Defence status: DEFENDEDPimperová, Lucie (Univerzita Karlova, Filozofická fakulta, 2010)Date of defense: 13. 9. 2010 -
Dostupnost v Praze při využití páteřního systému městské hromadné dopravy v období 1980-2020
Hudeček, Tomáš (2011) -
Význam vodní dopravy v západní Evropě
Vozábalová, Petra (2006)