dc.contributor.advisor | Kučera, Petr | |
dc.creator | Vašek, Vojtěch | |
dc.date.accessioned | 2017-06-02T12:32:01Z | |
dc.date.available | 2017-06-02T12:32:01Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/84432 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá využitím technik digitálního zpracování obrazu v naučné hrě, která uživatele provede po zajímavých místech světa. Vymyšlená hra O-Hunter, která má dvě součásti - serverovou a klientskou, využívá porovnávání fotografií, rozhodování o denní době a filtry pro úpravu fotografií. Výklad je členěný do čtyř součástí. Nejdříve jsou popsána pravidla hry, poté je provedena analýza použitých metod, dále je vysvětlen způsob implementace a nakonec následuje popis způsobu ovládání součástí aplikace. Aplikace ukazuje, že některé použité techniky jsou pro tento účel velmi vhodné, jiné však v reálném nasazení mohou selhat. V závěru následuje shrnutí a několik návrhů k vylepšení. Hru O-Hunter lze využít k prozkoumávání významých míst nezvyklým způsobem, její návrh umožňuje případné nahrazení nebo vylepšení implementací použitých technik. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.description.abstract | This work looks into using digital image processing to create an educative game, which should guide its user through interesting places in the world. Invented game named O-Hunter, which consists of two parts - server and client, uses photo comparison, analyzes daytime and uses filters to modify images. In the first section, rules of the game are described, analysis of used methods follows. Implementation is described in third section and the next section covers how the program should be used. This program shows, that some of the selected approaches are very well suitable for this application and others can fail in real situations. Last section covers conclusions and suggestions for improvements. The game O- Hunter can be employed to discover attractive places in an unusual way, its design provides option to substitute or improve implementations of used techniques. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.subject | podobnost geocaching fotografie památky | cs_CZ |
dc.subject | similarity geocaching photo sights | en_US |
dc.title | O-Hunter | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2016 | |
dcterms.dateAccepted | 2016-06-16 | |
dc.description.department | Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic | en_US |
dc.description.department | Katedra teoretické informatiky a matematické logiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
dc.identifier.repId | 176594 | |
dc.title.translated | O-Hunter | en_US |
dc.contributor.referee | Škoda, Dominik | |
dc.identifier.aleph | 002093178 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Obecná informatika | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | General Computer Science | en_US |
thesis.degree.program | Informatika | cs_CZ |
thesis.degree.program | Computer Science | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Matematicko-fyzikální fakulta::Katedra teoretické informatiky a matematické logiky | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-en | Faculty of Mathematics and Physics::Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logic | en_US |
uk.faculty-name.cs | Matematicko-fyzikální fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Faculty of Mathematics and Physics | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | MFF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Obecná informatika | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | General Computer Science | en_US |
uk.degree-program.cs | Informatika | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Computer Science | en_US |
thesis.grade.cs | Velmi dobře | cs_CZ |
thesis.grade.en | Very good | en_US |
uk.abstract.cs | Práce se zabývá využitím technik digitálního zpracování obrazu v naučné hrě, která uživatele provede po zajímavých místech světa. Vymyšlená hra O-Hunter, která má dvě součásti - serverovou a klientskou, využívá porovnávání fotografií, rozhodování o denní době a filtry pro úpravu fotografií. Výklad je členěný do čtyř součástí. Nejdříve jsou popsána pravidla hry, poté je provedena analýza použitých metod, dále je vysvětlen způsob implementace a nakonec následuje popis způsobu ovládání součástí aplikace. Aplikace ukazuje, že některé použité techniky jsou pro tento účel velmi vhodné, jiné však v reálném nasazení mohou selhat. V závěru následuje shrnutí a několik návrhů k vylepšení. Hru O-Hunter lze využít k prozkoumávání významých míst nezvyklým způsobem, její návrh umožňuje případné nahrazení nebo vylepšení implementací použitých technik. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.abstract.en | This work looks into using digital image processing to create an educative game, which should guide its user through interesting places in the world. Invented game named O-Hunter, which consists of two parts - server and client, uses photo comparison, analyzes daytime and uses filters to modify images. In the first section, rules of the game are described, analysis of used methods follows. Implementation is described in third section and the next section covers how the program should be used. This program shows, that some of the selected approaches are very well suitable for this application and others can fail in real situations. Last section covers conclusions and suggestions for improvements. The game O- Hunter can be employed to discover attractive places in an unusual way, its design provides option to substitute or improve implementations of used techniques. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | en_US |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra teoretické informatiky a matematické logiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020931780106986 | |