Zobrazit minimální záznam

O-Hunter
dc.contributor.advisorKučera, Petr
dc.creatorVašek, Vojtěch
dc.date.accessioned2017-06-02T12:32:01Z
dc.date.available2017-06-02T12:32:01Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/84432
dc.description.abstractPráce se zabývá využitím technik digitálního zpracování obrazu v naučné hrě, která uživatele provede po zajímavých místech světa. Vymyšlená hra O-Hunter, která má dvě součásti - serverovou a klientskou, využívá porovnávání fotografií, rozhodování o denní době a filtry pro úpravu fotografií. Výklad je členěný do čtyř součástí. Nejdříve jsou popsána pravidla hry, poté je provedena analýza použitých metod, dále je vysvětlen způsob implementace a nakonec následuje popis způsobu ovládání součástí aplikace. Aplikace ukazuje, že některé použité techniky jsou pro tento účel velmi vhodné, jiné však v reálném nasazení mohou selhat. V závěru následuje shrnutí a několik návrhů k vylepšení. Hru O-Hunter lze využít k prozkoumávání významých míst nezvyklým způsobem, její návrh umožňuje případné nahrazení nebo vylepšení implementací použitých technik. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
dc.description.abstractThis work looks into using digital image processing to create an educative game, which should guide its user through interesting places in the world. Invented game named O-Hunter, which consists of two parts - server and client, uses photo comparison, analyzes daytime and uses filters to modify images. In the first section, rules of the game are described, analysis of used methods follows. Implementation is described in third section and the next section covers how the program should be used. This program shows, that some of the selected approaches are very well suitable for this application and others can fail in real situations. Last section covers conclusions and suggestions for improvements. The game O- Hunter can be employed to discover attractive places in an unusual way, its design provides option to substitute or improve implementations of used techniques. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.subjectpodobnost geocaching fotografie památkycs_CZ
dc.subjectsimilarity geocaching photo sightsen_US
dc.titleO-Huntercs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-06-16
dc.description.departmentDepartment of Theoretical Computer Science and Mathematical Logicen_US
dc.description.departmentKatedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
dc.description.facultyMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Mathematics and Physicsen_US
dc.identifier.repId176594
dc.title.translatedO-Hunteren_US
dc.contributor.refereeŠkoda, Dominik
dc.identifier.aleph002093178
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplineObecná informatikacs_CZ
thesis.degree.disciplineGeneral Computer Scienceen_US
thesis.degree.programInformatikacs_CZ
thesis.degree.programComputer Scienceen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csMatematicko-fyzikální fakulta::Katedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Mathematics and Physics::Department of Theoretical Computer Science and Mathematical Logicen_US
uk.faculty-name.csMatematicko-fyzikální fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Mathematics and Physicsen_US
uk.faculty-abbr.csMFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csObecná informatikacs_CZ
uk.degree-discipline.enGeneral Computer Scienceen_US
uk.degree-program.csInformatikacs_CZ
uk.degree-program.enComputer Scienceen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce se zabývá využitím technik digitálního zpracování obrazu v naučné hrě, která uživatele provede po zajímavých místech světa. Vymyšlená hra O-Hunter, která má dvě součásti - serverovou a klientskou, využívá porovnávání fotografií, rozhodování o denní době a filtry pro úpravu fotografií. Výklad je členěný do čtyř součástí. Nejdříve jsou popsána pravidla hry, poté je provedena analýza použitých metod, dále je vysvětlen způsob implementace a nakonec následuje popis způsobu ovládání součástí aplikace. Aplikace ukazuje, že některé použité techniky jsou pro tento účel velmi vhodné, jiné však v reálném nasazení mohou selhat. V závěru následuje shrnutí a několik návrhů k vylepšení. Hru O-Hunter lze využít k prozkoumávání významých míst nezvyklým způsobem, její návrh umožňuje případné nahrazení nebo vylepšení implementací použitých technik. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)cs_CZ
uk.abstract.enThis work looks into using digital image processing to create an educative game, which should guide its user through interesting places in the world. Invented game named O-Hunter, which consists of two parts - server and client, uses photo comparison, analyzes daytime and uses filters to modify images. In the first section, rules of the game are described, analysis of used methods follows. Implementation is described in third section and the next section covers how the program should be used. This program shows, that some of the selected approaches are very well suitable for this application and others can fail in real situations. Last section covers conclusions and suggestions for improvements. The game O- Hunter can be employed to discover attractive places in an unusual way, its design provides option to substitute or improve implementations of used techniques. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)en_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Matematicko-fyzikální fakulta, Katedra teoretické informatiky a matematické logikycs_CZ
dc.identifier.lisID990020931780106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV