Corporate identity Water Sports Club, z.s.
Corporate identity of Water Sports Club, z. s.
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/82276Identifikátory
SIS: 163125
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
4. 5. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
public relations, corporate identity, SWOT analýza, Water Sports Club, z. sKlíčová slova (anglicky)
public relations, corporate identity, SWOT analysis, Water Sports Club, z. sNázev: Corporate identity Water Sports Club, z. s. Cíle: Cílem diplomové práce je analýza současné corporate identity spolku Water Sports Club, z. s. Na základě této analýzy dojde k vytvoření návrhů a doporučení na zlepšení celkové firemní identity organizace, a tedy i její celkové image. Metody: V diplomové práci byly aplikovány speciální metody kvalitativního výzkumu. Podkladem pro analýzu současných dokumentů a celkové corporate identity spolku byly teoretické vědomosti daného tématu a informace získané prostřednictvím zvolených metod výzkumu. Sběr nutných dat proběhl pomocí hloubkového nestrukturovaného rozhovoru s předsedou spolku a focus groups s interními členy spolku. Výsledky: Výsledkem diplomové práce je vytvoření analýzy prostředí, ve kterém se spolek nachází. Zároveň byla vytvořena doporučení a návrhy na zlepšení corporate identity organizace, které budou mít pozitivní vliv na celkovou image spolku. Klíčová slova: public relations, corporate identity, SWOT analýza, Water Sports Club, z. s.
Title: Corporate identity of Water Sports Club, z. s. Objectives: Aim of this thesis is analysis of Water Sports Club association's contemporary corporate identity. On the basis of that analysis here will be created offers and recommendations to improve global corporate identity of organization and its image in general. Methods: In the thesis were presented special methods of qualitative research. I've used theoretical knowledge and information which I've found with the help of selected researching methods as the foundation for the contemporary documents' analysis and global corporate identity. Collection of the necessary information was made via depth non-structured conversation with the association's chairman and focus group which consisted of association's internal members. Results: The result of my doctoral thesis is analyzing the surroundings of the association. Alongside were created recommendations and ideas to improve corporate identity of the organization which would positively effect on the association's image in general. Keywords: public relations, corporate identity, SWOT analysis, Water Sports Club, z. s.