Zobrazit minimální záznam

A teacher's vocational load in variant cultures
dc.contributor.advisorŠtětovská, Iva
dc.creatorSvobodová, Michaela
dc.date.accessioned2017-06-02T00:21:28Z
dc.date.available2017-06-02T00:21:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11956/81525
dc.description.abstractPráce se zabývá zátěží, kterou ve své profesi pociťuje učitel, a zaměřuje se konkrétně na středoškolské učitele v České republice a na Novém Zélandu. V teoretické části jsou zpracována témata střední školy, kultury, zátěže a profesní zátěže učitele podle dostupných tuzemských i zahraničních odborných zdrojů. Tato část představuje jak teoretická východiska, tak i realizované výzkumy zabývající se danými tématy. Empirická část práce sestává z návrhu výzkumu na téma uznání profese středoškolského učitele v České republice a na Novém Zélandu. Proponovaný výzkum se soustředí na uznání rodiči žáků a snaží se tak o hlubší zkoumání jednoho z faktorů působících profesní zátěž učitelů. Cílem této bakalářské práce je prezentovat téma profesní zátěže učitele a nabídnout interkulturní perspektivu, které by se v této oblasti dalo využít. Klíčová slova: Zátěž, učitel, střední škola, kultura, Nový Zélandcs_CZ
dc.description.abstractThis thesis is dealing with workload that teachers face in their profession, and focuses on secondary school teachers in the Czech Republic and New Zealand. The theoretical part presents topics of secondary school, culture, load and teacher workload based on available scientific Czech and foreign sources. This part discusses both theoretical principles and research done in these fields. The empirical part proposes a research project on appreciation of secondary school teachers in the Czech Republic and New Zealand. This project focuses on appreciation by students' parents and therefore seeks to explore one of the factors responsible for teacher workload. The aim of this thesis is to present the issue of teacher vocational load (or workload) and to offer an intercultural perspective that could be useful in this field. Keywords: Workload, teacher, secondary school, culture, New Zealanden_US
dc.languageČeštinacs_CZ
dc.language.isocs_CZ
dc.publisherUniverzita Karlova, Filozofická fakultacs_CZ
dc.subjectzátěžcs_CZ
dc.subjectučitelcs_CZ
dc.subjectstřední školacs_CZ
dc.subjectkulturacs_CZ
dc.subjectNový Zélandcs_CZ
dc.subjectworkloaden_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectsecondary schoolen_US
dc.subjectcultureen_US
dc.subjectNew Zealanden_US
dc.titleProfesní zátěž učitele v různých kulturáchcs_CZ
dc.typebakalářská prácecs_CZ
dcterms.created2016
dcterms.dateAccepted2016-02-02
dc.description.departmentDepartment of Psychologyen_US
dc.description.departmentKatedra psychologiecs_CZ
dc.description.facultyFilozofická fakultacs_CZ
dc.description.facultyFaculty of Artsen_US
dc.identifier.repId150442
dc.title.translatedA teacher's vocational load in variant culturesen_US
dc.contributor.refereeČáp, David
dc.identifier.aleph002072281
thesis.degree.nameBc.
thesis.degree.levelbakalářskécs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologiecs_CZ
thesis.degree.disciplinePsychologyen_US
thesis.degree.programPsychologiecs_CZ
thesis.degree.programPsychologyen_US
uk.thesis.typebakalářská prácecs_CZ
uk.taxonomy.organization-csFilozofická fakulta::Katedra psychologiecs_CZ
uk.taxonomy.organization-enFaculty of Arts::Department of Psychologyen_US
uk.faculty-name.csFilozofická fakultacs_CZ
uk.faculty-name.enFaculty of Artsen_US
uk.faculty-abbr.csFFcs_CZ
uk.degree-discipline.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-discipline.enPsychologyen_US
uk.degree-program.csPsychologiecs_CZ
uk.degree-program.enPsychologyen_US
thesis.grade.csVelmi dobřecs_CZ
thesis.grade.enVery gooden_US
uk.abstract.csPráce se zabývá zátěží, kterou ve své profesi pociťuje učitel, a zaměřuje se konkrétně na středoškolské učitele v České republice a na Novém Zélandu. V teoretické části jsou zpracována témata střední školy, kultury, zátěže a profesní zátěže učitele podle dostupných tuzemských i zahraničních odborných zdrojů. Tato část představuje jak teoretická východiska, tak i realizované výzkumy zabývající se danými tématy. Empirická část práce sestává z návrhu výzkumu na téma uznání profese středoškolského učitele v České republice a na Novém Zélandu. Proponovaný výzkum se soustředí na uznání rodiči žáků a snaží se tak o hlubší zkoumání jednoho z faktorů působících profesní zátěž učitelů. Cílem této bakalářské práce je prezentovat téma profesní zátěže učitele a nabídnout interkulturní perspektivu, které by se v této oblasti dalo využít. Klíčová slova: Zátěž, učitel, střední škola, kultura, Nový Zélandcs_CZ
uk.abstract.enThis thesis is dealing with workload that teachers face in their profession, and focuses on secondary school teachers in the Czech Republic and New Zealand. The theoretical part presents topics of secondary school, culture, load and teacher workload based on available scientific Czech and foreign sources. This part discusses both theoretical principles and research done in these fields. The empirical part proposes a research project on appreciation of secondary school teachers in the Czech Republic and New Zealand. This project focuses on appreciation by students' parents and therefore seeks to explore one of the factors responsible for teacher workload. The aim of this thesis is to present the issue of teacher vocational load (or workload) and to offer an intercultural perspective that could be useful in this field. Keywords: Workload, teacher, secondary school, culture, New Zealanden_US
uk.file-availabilityV
uk.publication.placePrahacs_CZ
uk.grantorUniverzita Karlova, Filozofická fakulta, Katedra psychologiecs_CZ
dc.identifier.lisID990020722810106986


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v následujících sbírkách

Zobrazit minimální záznam


© 2017 Univerzita Karlova, Ústřední knihovna, Ovocný trh 560/5, 116 36 Praha 1; email: admin-repozitar [at] cuni.cz

Za dodržení všech ustanovení autorského zákona jsou zodpovědné jednotlivé složky Univerzity Karlovy. / Each constituent part of Charles University is responsible for adherence to all provisions of the copyright law.

Upozornění / Notice: Získané informace nemohou být použity k výdělečným účelům nebo vydávány za studijní, vědeckou nebo jinou tvůrčí činnost jiné osoby než autora. / Any retrieved information shall not be used for any commercial purposes or claimed as results of studying, scientific or any other creative activities of any person other than the author.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Theme by 
@mire NV