Marketingový výzkum nákupního chování českých fotbalistů na trhu s kopačkami
Marketing investigation of the consumer's behaviour of Czech footballers on the market with football shoes
diplomová práce (OBHÁJENO)
Zobrazit/ otevřít
Trvalý odkaz
http://hdl.handle.net/20.500.11956/77311Identifikátory
SIS: 163193
Kolekce
- Kvalifikační práce [8435]
Autor
Vedoucí práce
Oponent práce
Štědroň, Bohumír
Fakulta / součást
Fakulta tělesné výchovy a sportu
Obor
Management tělesné výchovy a sportu
Katedra / ústav / klinika
Management
Datum obhajoby
12. 1. 2016
Nakladatel
Univerzita Karlova, Fakulta tělesné výchovy a sportuJazyk
Čeština
Známka
Velmi dobře
Klíčová slova (česky)
fotbal, sportovní produkt, kopačky, marketingový výzkum, nákupní chováníKlíčová slova (anglicky)
football, sporting good, football shoes, marketing investigation, consumer's behaviourNázev: Marketingový výzkum nákupního chování českých fotbalistů na trhu s kopačkami Cíle práce: Hlavním cílem této diplomové práce je bližší poznání nákupního chování cílové skupiny českých fotbalistů všech výkonnostních úrovní na trhu s kopačkami. Metody: V této diplomové práci jsou použity metody elektronické dotazování a Chí-kvadrát test. Výsledky: Výsledkem práce jsou nové poznatky v oblasti nákupního chování českých fotbalistů na trhu s kopačkami. Tyto poznatky jsou shrnuty v kapitole závěry a plynou z nich doporučení pro subjekty aktivní na českém trhu s kopačkami. Klíčová slova: fotbal, sportovní produkt, kopačky, marketingový výzkum, nákupní chování
Title: Marketing investigation of the consumer's behaviour of Czech footballers on the market with football shoes Objectives: The main objective of this master thesis is a closer recognition of the consumer's behavior of the target group of Czech Footballers of all levels on the market with football shoes. Methods: Methods electronical survey and Pearson Chi square test are used in this master thesis. Results: The result of this master thesis are new findings in the area of the consumer's behaviour of Czech football players on the market with football shoes. These findings are summarized in the chapter conclusion and they result into recommendations for subjects that are active on the Czech market with football shoes. Key words: football, sporting good, football shoes, marketing investigation, consumer's behaviour