dc.contributor.advisor | Zelinková, Olga | |
dc.creator | Galambová, Monika | |
dc.date.accessioned | 2017-06-01T07:12:50Z | |
dc.date.available | 2017-06-01T07:12:50Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.11956/77023 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá integrací žáků se speciálními potřebami a přizpůsobením školní výuky. Zdůrazňuji profesi asistenta pedagoga, která by bez integrace těchto žáků do běžných škol nikdy nevznikla a profesi osobního asistenta, kteří také působí na základní škole, ale nejsou však pedagogickým personálem. Práce poukazuje na klady a zápory, které přináší profese pomáhajícího. Jaké nebezpečí mohou zaměstnance postihnout, jaké jsou práva a povinnosti asistenta pedagoga a zároveň jasně vyjadřuje rozdíly mezi osobním asistentem a asistentem pedagoga. Do jakého rezortu patří, jak jsou finančně ohodnoceny, jaká kvalifikace musí být pro danou profesi. K danému tématu není dostatek literatury a studií. Práce proto vychází z různých zdrojů a názorů pracovníků. Profese asistent pedagoga se dále rozvíjí a zdokonaluje se ruku v ruce se speciální pedagogikou a začleňováním dětí se speciálními potřebami do běžné společnosti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
dc.language | Čeština | cs_CZ |
dc.language.iso | cs_CZ | |
dc.publisher | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.subject | osobní asistent | cs_CZ |
dc.subject | osobní asistence | cs_CZ |
dc.subject | asistent pedagoga | cs_CZ |
dc.subject | integrace | cs_CZ |
dc.subject | inkluze | cs_CZ |
dc.subject | žáci | cs_CZ |
dc.subject | profese ve školství | cs_CZ |
dc.subject | speciální potřeby | cs_CZ |
dc.subject | omezení | cs_CZ |
dc.subject | handicap | cs_CZ |
dc.subject | vzdělávání | cs_CZ |
dc.subject | vzdělání | cs_CZ |
dc.subject | personal assistent | en_US |
dc.subject | personal assistence | en_US |
dc.subject | teaching assistant | en_US |
dc.subject | integration | en_US |
dc.subject | inclusion | en_US |
dc.subject | pupils | en_US |
dc.subject | profession in education | en_US |
dc.subject | special needs | en_US |
dc.subject | limitations | en_US |
dc.subject | handicap | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.title | Osobní asistence a asistent na základní škole | cs_CZ |
dc.type | bakalářská práce | cs_CZ |
dcterms.created | 2015 | |
dcterms.dateAccepted | 2015-09-10 | |
dc.description.department | HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
dc.description.faculty | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
dc.description.faculty | Hussite Theological Faculty | en_US |
dc.identifier.repId | 140797 | |
dc.title.translated | Personal assistant and assistant at primary school | en_US |
dc.contributor.referee | Nová, Monika | |
dc.identifier.aleph | 002027252 | |
thesis.degree.name | Bc. | |
thesis.degree.level | bakalářské | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Sociální a charitativní práce | cs_CZ |
thesis.degree.discipline | Social and Charity Work | en_US |
thesis.degree.program | Sociální práce | cs_CZ |
thesis.degree.program | Social Work | en_US |
uk.thesis.type | bakalářská práce | cs_CZ |
uk.taxonomy.organization-cs | Husitská teologická fakulta::HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
uk.faculty-name.cs | Husitská teologická fakulta | cs_CZ |
uk.faculty-name.en | Hussite Theological Faculty | en_US |
uk.faculty-abbr.cs | HTF | cs_CZ |
uk.degree-discipline.cs | Sociální a charitativní práce | cs_CZ |
uk.degree-discipline.en | Social and Charity Work | en_US |
uk.degree-program.cs | Sociální práce | cs_CZ |
uk.degree-program.en | Social Work | en_US |
thesis.grade.cs | Neprospěl | cs_CZ |
thesis.grade.en | Fail | en_US |
uk.abstract.cs | Bakalářská práce se zabývá integrací žáků se speciálními potřebami a přizpůsobením školní výuky. Zdůrazňuji profesi asistenta pedagoga, která by bez integrace těchto žáků do běžných škol nikdy nevznikla a profesi osobního asistenta, kteří také působí na základní škole, ale nejsou však pedagogickým personálem. Práce poukazuje na klady a zápory, které přináší profese pomáhajícího. Jaké nebezpečí mohou zaměstnance postihnout, jaké jsou práva a povinnosti asistenta pedagoga a zároveň jasně vyjadřuje rozdíly mezi osobním asistentem a asistentem pedagoga. Do jakého rezortu patří, jak jsou finančně ohodnoceny, jaká kvalifikace musí být pro danou profesi. K danému tématu není dostatek literatury a studií. Práce proto vychází z různých zdrojů a názorů pracovníků. Profese asistent pedagoga se dále rozvíjí a zdokonaluje se ruku v ruce se speciální pedagogikou a začleňováním dětí se speciálními potřebami do běžné společnosti. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org) | cs_CZ |
uk.file-availability | V | |
uk.publication.place | Praha | cs_CZ |
uk.grantor | Univerzita Karlova, Husitská teologická fakulta, HTF - Katedra psychosociálních věd a etiky | cs_CZ |
dc.identifier.lisID | 990020272520106986 | |